AndroidHealthClinic

doelen stellen

• Topic Starter Topic Starter
vraag me af vertel je iemand in de gym die voor het eerst gaat benchen en het niet helemaal goed doet ook dat die moet oprotten ? Ik kan misschien niet goed schrijven maar probeer het tenminste wel.
Als je zo'n cliché stukje neerpleurt op een site als dit dan is de kans groot is dat je een bak stront over je heen krijgt. Wijze les: ken je publiek en laat iemand even checken op taalfouten.

En ja, ik weet wel waarover ik het heb, ik heb vaak genoeg het deksel op mijn neus gekregen als een door mij gemaakte instructie niet duidelijk genoeg was. En dan klinkt het hier nog best vriendelijk allemaal. ;)

En tja, het is inderdaad net als met trainen: het maakt geen barst uit hoe hard je werkt, wat telt is het resultaat.

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor. Over inzet wordt niet gesproken. Tenzij diegene mij de les leest over banken en vervolgens als een dode paling op de bank ligt te stuiptrekken. Al zal ik zelfs dan nog niet snel iets zeggen. Het is meer een combinatie van een ondertoon met slordige opmaak wat mij samen met frequente posts de indruk geeft dat er even snel wat aan sleur en pleur gedaan wordt ten behoeve van followers op youtube.
:)

Nee hoor. Over inzet wordt niet gesproken. Tenzij diegene mij de les leest over banken en vervolgens als een dode paling op de bank ligt te stuiptrekken. Al zal ik zelfs dan nog niet snel iets zeggen. Het is meer een combinatie van een ondertoon met slordige opmaak wat mij samen met frequente posts de indruk geeft dat er even snel wat aan sleur en pleur gedaan wordt ten behoeve van followers op youtube.
Lokale meme gespot!

Kop op. Surf wat rond en leer de taal van het forum herkennen, het valt best mee als het tegendeel blijkt. Maar er zijn jou natuurlijk veel mensen voorgegaan die wel die bedoeling hadden, daar kan je niks aan doen maar dat is de realiteit.

Ik wou zeggen 'doe eens lief jongens' maar het gaat uiteindelijk toch de goede kant op, houden zo. ;)

Terug
Naar boven