XXL Nutrition

Wie kan hier nog meer niet dansen?

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
194
...en dan heb ik het niet eens over sTdansen!

Gisteren met een hele groep naar een concert van Scooter (jawohl!) geweest.
De hele avond iedereen uit z'n dak op de dansvloer, lekker dansen. Je kent het wel.

Het enige dat ik kan is een beetje op en springen op de muziek. Heb totaal geen voetenwerk en mijn jarenlang murw gebeukte stijve latisimus en pectoralis spiertjes zorgen ook niet echt voor soepele bovenlichaam moves.:o

Ben ik de enige die echt niet kan dansen of zijn er meer hier die liever geen video opnames van zichzelf aan het dansen ooit terug wil zien?

Over sTdansen zullen we helemaal maar niet beginnen!

mm, ik ben met mijn bescheiden mening vrij goed in dansen, hehe. Ik denk idd dat je de enige bent ja :P

Ik kan gabberen:cool:

ik ben de lompigheid zelve, op uitgaansgelegenheden zal je me nooit op de dansvloer zien staan. Lekker aan de toog chickies versieren, en vanaf de zijkant mensen uitlachen die niet kunnen dansen, zoals jij sportfood ;) .

ik kan ook echt niet dansen...

ik kan ook absoluut niet dansen

Ik kan redelijk dansen, vind ik. Kan lekker met mijn heupen swingen en daardoor ook heerlijk........:D

Ik kan hakken maar meer ook niet....

hakken ziet er al helemaal niet uit. kan je beter gewoon niet dansen vind ik...

haha dansen, tja, gewoon die heupen losgooien en lol hebben...

ik heb niet echt het idee dat ik kan dansen, maar als ik dans, boeit het me echt geen donder wat iemand er van denkt. k weet nl. zeker dat degene die er commentaar op heeft zelf eigenlijk ook wel die lol wil hebben... :D

sTdansen kan ik (nog) niet.

Ik kan het ook echt voor geen meter, kan af en toe knap lastig zijn als al je vrienden de dansvloer opgaan, voor mij is het echt zelfmoord om ze te volgen, dus blijf ik dan een beetje sullig langs te kant staan, mijn hoofd een beetje meebewegend met de muziek. Vroeger kon ik dan nog een sigaretje opsteken, maar dat is er nu ook niet meer bij helaas.

ik kan ook niet dansen, maar toch kan ik ook weer niet stil blijven staan...staat ook een beetje voor jan lul, of je moet wat biertjes in je hand hebben en ergens tegen aan kunnen leunen. eigenlijk heb ik er gwoon schijt aan. alleen om de zoveel tijd heb ik een nieuwe vriendin en als je dan voor t eerst samen uit gaat dan begeef ik me op gevaarlijk terrein...maarja mijn uiterlijk compenseert het allemaal wel weer he

HYPAAHHHH!!! HYPAAAHHHHH!!!!!

Respect to the man in the ice cream van!!!

:roflol: Whaha bro, wat de fok doe je in hemelsnaam bij een concert van Scooter?!?!

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
HYPAAHHHH!!! HYPAAAHHHHH!!!!!

Respect to the man in the ice cream van!!!

:roflol: Whaha bro, wat de fok doe je in hemelsnaam bij een concert van Scooter?!?!

Dat was al de derde keer dat ik ze live zie. Die lui zijn gewoon nuts. Is alleen al lachen als je het publiek ziet dat er komt!
Gewoon met 30 kameraden naar Dortmund gereden en een feestje gebouwd, alleen dat dansen wil maar niet lukken!:D

Haha gewoon rondspringen met je ogen dicht man, boeiend.
En Scooter, t*ring dat is een tijd geleden :roflol:

Pinda's dansen als de beste kan ik je zeggen.

Sportfood.nl zei:
Dat was al de derde keer dat ik ze live zie. Die lui zijn gewoon nuts. Is alleen al lachen als je het publiek ziet dat er komt!
Gewoon met 30 kameraden naar Dortmund gereden en een feestje gebouwd, alleen dat dansen wil maar niet lukken!:D

De hosti band is ook nuts, maar om daar nou 3 keer heen te gaan...?

Whaha nee maar ik geloof best dat het een goede grap is om scooter live te zien! :D

Terug
Naar boven