XXL Nutrition

Wie kan hier nog meer niet dansen?

Ik ben blank.

(scooter, geniaal kerel, vet!)

hier nog een houten klaas!

Haha als ik zat ben denk ik dat ik kan dansen :)

Tuurlijk kan ik absoluut niet dansen.
Gelukkig voel ik de behoefte niet op muziek die ik toch geen zak aan vind, tussen mensen die ik geen zak aan vind, semi-populair te gaan bewegen op zoiets als een dansvloer.

Alleen onder invloed anders durf ik niet, kan wel redelijk dansen niet sT dansen heh.

mijn skills zijn enorm voorruit gegaan sinds ik niet meer zoveel zuip! :)

M'n fysiek laat dit momenteel niet toe. Arnold doesn't dance, he can barely walk.

soepel in de heupjes hé ;)

Ik kan zeer goed dansen van mezelf moet ik zeggen, van gabberen tot aan
dit.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gewoon losgaan he, beetje drank kan dan geen kwaad :D

ZoutZak zei:
gewoon losgaan he, beetje drank kan dan geen kwaad :D

Bro, onder dansen verstaan we dus niet het met een konkbalknuppel in je hand bushokjes richting het hiernamaals meppen :p

@ topicstarter: op scooter zou ik ook niet kunnen dansen, wat een kotsmuziek..

en ik dans het beste als ik een paar bier op heb.. (althans dat denk ik :p)

het maakt toch niet uit of je wel of niet danst.. als je maar lol hebt.. :D

als je als bodybuilder niet kan dansen dan is dat toch niks om je voor te schamen? laat zo'n dansende homo maar commentaar hebben, dan wijs je hem erop dat jij met gemak 100 kilo drukt (of 150 boeiend..)

ieder zn ding!

het is of het 1 of het ander :D

Kent iemand de serie Seinfeld en dan vooral het Elaine dansje :dance:, dat weet ik nog wel tot een redelijk einde te brengen. Ik kan beter een beetje mee rouze in een metal pit:hedbang:, of een leuk ska-dansje. :rocknana:

RvR zei:
als je als bodybuilder niet kan dansen dan is dat toch niks om je voor te schamen? laat zo'n dansende homo maar commentaar hebben, dan wijs je hem erop dat jij met gemak 100 kilo drukt (of 150 boeiend..)
En daar heb ik dus een schurfthekel aan..
Van die gasten die naar je toekomen en vragen wat je drukt, 'jaaa man, ik druk 150kg, je weet toch.

Als je vervolgens vraagt wat ze squatten, dan kijken ze je aan alsof je einstein bent.

Ik sta lekker met een drankje in me hand in de club.

Misschien dat portier me daarom ook wel iets lijkt. In de club, maar niemand verwacht je te zien dansen :P

Ben niet echt een ster in dansen.Achja, je kunt niet alles hebben he;)

Terug
Naar boven