Fitness Seller

Wie kan me helpen?

Anoniem69865

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Ik wil lekkere repen maken om naar me werk mee kunnen nemen welke niet te veel tijd kosten om ze te maken. Ik heb ergens een recept gezien van rijst maar ik kan hem niet meer vinden. Ik heb volgende ingrediënten:
-Witte rijst
-Noten/pindas
-Rozijnen
-Eieren
-Melk
-Koolhydraat poeder
-Melk chocola

Slechte voeding.
Kan het niet wat gezonder?

Koolhydraatpoeder? Bedoel je niet eiwit?
Vervang je melkchocolade voor pure chocolade.
Op zich is er verders niks mis met je ingrediënten maar ik kan me eerlijk gezegd geen lekkere reep voorstellen met dat alles.
Heb je al in de voedingssectie-recepten gekeken?

• Topic Starter Topic Starter
Koolhydraatpoeder? Bedoel je niet eiwit?
Vervang je melkchocolade voor pure chocolade.
Op zich is er verders niks mis met je ingrediënten maar ik kan me eerlijk gezegd geen lekkere reep voorstellen met dat alles.
Heb je al in de voedingssectie-recepten gekeken?
Ik heb 1kg "Koolhydraten Hoogcalorisch Voedingdssuplement" van de tuinen , er zit 1551 kcal per 100 gram. Ik heb tijd geleden hem ook gebruikt als shake naar 2 x per dag , en ik werd gemiddeld met 1 kilo per week zwaarder. Op het moment is mijn doel om 10 kg aankomen!

Ah ok, duidelijk
Is t dan geen optie om de rijst te vervangen door die poeder aangezien ik me niet kan voorstellen dat een reep met witte rijst en overige ingrediënten lekker zal zijn.

Ik heb 1kg "Koolhydraten Hoogcalorisch Voedingdssuplement" van de tuinen , er zit 1551 kcal per 100 gram. Ik heb tijd geleden hem ook gebruikt als shake naar 2 x per dag , en ik werd gemiddeld met 1 kilo per week zwaarder. Op het moment is mijn doel om 10 kg aankomen!
Das knap... zelfs al zou dat 100 gr koolhydraten bevatten dan zou het per 100 gram nog niet meer dan 400 kcal bevatten per 100 gr. Al zou het puur vet zijn dan nog is het maximaal 900 kcal per 100 gram... Ergens klopt er wat niet. :rolleyes:

De vrouwen nemen dbb over help me:P

Waarroom is het zo slecht dan?
Ik probeer om min. 2500 kcal uit te halen

Nja, als je niet snel vet aanzet moet je het zelf weten.
Maar melk chocolade is vet slecht voor je.
Neem dan indd pure chocolade, bevat minder suiker en meer cacao.

Das knap... zelfs al zou dat 100 gr koolhydraten bevatten dan zou het per 100 gram nog niet meer dan 400 kcal bevatten per 100 gr. Al zou het puur vet zijn dan nog is het maximaal 900 kcal per 100 gram... Ergens klopt er wat niet. :rolleyes:

Ja dat lijkt me ook onmogelijk inderdaad.

Terug
Naar boven