AndroidHealthClinic

Wie kan mij advies/verbetering geven over dit kuur schema van 10 weken..

Vincent23 zei:
Nou vrienden van mij zijn beide bedrijfsleider in een sportschool en zitten beide al meer dan 10 jaar in de sport en zijn zelf ook behoorlijk groot, dus ik ga er 100% vanuit dat hun er wel verstand van hebben. Na al die jaren. Maar nu wordt het een en ander anders vertelt.

Een van de meest gemaakt fouten!
Misschien hebben ze goede genen.
Misschien hadden ze al veel groter kunnen zijn met beter schemas as/voeding
Ze zijn niet op de hoogste met de techniek en onderzoeken van de laatste jaren.

En trouwens de bodypage is al beetje achterhaald ondertussen.

Vincent23 zei:
Ik ben 23 jaar en 77 kilo met een vet% van 9....

Vincent23 zei:
Dit wordt nu mijn derde kuur.

Kuur historie:

1ste kuur was 1/8 weken 2ml deca en 1/7 weken dianabol Opbouw tot max 35mg p/d en afbow.

2de kuur was 1/8 weken 3 ml deca, week 1/6 dianabol die ik nog over had van vorgaande kuur.

Is het dan niet te zwaar voor mij om 8 weken om de 5 dagen sustanon te zetten? (+ natuurlijk de deca en de winny) maar het gaat me nu vooral om de sustanon...

77kg na 2 kuurtjes? Wat ging er fout? Als ik jou was zou ik eerst nog ff heel wat informatie gaan verzamelen over goede voeding en training, en dan heel misschien nog gaan nadenken over een evtuele kuur. De meeste die hier op het forum zitten wegen al ver over de 77kg en hebben nog nooit iets van A.S. aangeraakt! Waarom zou jou het niet lukken om zover te komen zonder a.s.???

En na je kuur ga je op vakantie? Wat ben je daar van plan, jezelf helemaal vol te gooien met alcohol enzo, om vervolgens als je spiermassa weer weg te zuipen en slecht te onderhouden door te weinig en kwalititief slecht te gaan eten?

???

• Topic Starter Topic Starter
Nou die 2 kuurtjes waren dus gewoon rotzooi en waren niet hoog gedoseerd, ze waren ook over 2 jaar genomen, "just experimenting" ben er van bijde weinig aangekomen, eigenlijk weer het nul punt bereikt.

En wat betrefd de vakantie, alcolhol drink ik niet. Ik ga ook met vriendin dus dat wordt een lekker rustige vakantie. Ik neem 3 kilo eiwit shake mee
(ja dat kan) en een heleboel eiwit bars...om toch nog een beetje het eiwit gehalte op het gewenste niveau te houden. Ik ben serieus genoeg met de sport bezig dat ik daar wel op let.

Laatst bewerkt:
Vincent23 zei:
Nou vrienden van mij zijn beide bedrijfsleider in een sportschool en zitten beide al meer dan 10 jaar in de sport en zijn zelf ook behoorlijk groot, dus ik ga er 100% vanuit dat hun er wel verstand van hebben. Na al die jaren. Maar nu wordt het een en ander anders vertelt.

Is het verstandig om mijn 20ml deca geheel te verdelen over de 8 weken. om ongeveer zo uit te komen, anders hou ik wat over, wat ook niet opschiet. Beter alles meteen verbruiken.

Week 1/8 om de 5 dagen 250mg sustanon
Week 1 2 3=2ml
Week 4 5 6=4ml
Week 7=2ml
Week 8,9,10= om de 3 dagen Winstrol voor de cut
Week laatste 4 weken hcg (week 7 tot 10)

Vervolgens 2 weken tyrkije en direct nakuren met clomid ed

damn...dude...
laat je neit verrassen door die grote kerels bij jou op die ijzersmijtclub... die kunnen het ook er goed fout hebben!!! neem aan dat je de spulletjes ook bij hun gehaald hebt... en dat zij ook met een kuur advies kwamen....?
damn dude...
Mocht je je deca helemaal op willen maken... (verhouding staat ook niet goed t.o.v. je test, jij kan beter 250test en 200 deca nemen p.w. mocht je de deca opschroeven, dan dus ook de test!)
Maar begrijp dus niet waarom jij denkt ff midden in je kuur de deca te verhogen, althans laag beginnen...verhogen...en verlagen... begin dan hoog, een week,desnoods 2, en ga dan constant door..(frontload princiepe, maar ook daar ben je nog niet aan toe)
verder Winstrol, e/o/d/
of om de 3 dagen ?????? :S

ciao
jw

Bedankt voor je reactie jweigeman....

Die kerels bij mij op de sportschool zijn heel meegaand als het gaat om mijn gezondheid. Dat stellen hun ten zeerste voorop. Voor een ieder op die school trouwens. Ik heb enorm veel aan hem als het gaat om training en voeding etc.

Ik heb het spul niet bij hun gehaald. Hij raade het mij ook af om de sustanon om de 3 of 5 dagen te zetten, (wat iedereen zegt en waarschijnlijk ook zo hoort) maar gewoon 1x 250mg in de week, vanwege de vocht ophoping die ik zal krijgen en me nog wat kleine knikkers van de vorige kuur. (deze zijn inmiddels al op normaal niveau).

Het feit dat ik die deca laag, hoog, laag deed is omdat ik het idd op wil maken, maar het is dus beter om het gewoon voor de volgende x te bewaren en het op 25omg p/w te houden?

Conclusie:
Sustanon (ik denk toch) 250mg om de 5 dagen.
Deca 200mg per week

Of is het toch verstandig om de sus op 250mg in de week te houden? Ik wil namelijk zo min mogelijk vocht hebben aan het einde van de rit.

Laatst bewerkt:
Als je geen wilt hebben kan je ook gewoon femera of vloeibare arimidex nemen.
Dan hou je geen vocht vast

als je dan toch om de 5 dagen bezig gaat, 1 ml test en 1 ml deca.....
prikken ga je toch.. zet er dan maar mooi een deca naast de sust...

ciao
jw

als je dan toch om de 5 dagen bezig gaat, 1 ml test en 1 ml deca.....
prikken ga je toch.. zet er dan maar mooi een deca naast de sust...

ciao
jw

Sorry, maar waarom perse volharden in de Sust. elke 5 dagen te willen zetten?

mensen zoals vincent al aangeeft zit hij krap bij kas. maar wil zijn gear thuis gebruiken nog voor de zomervakantie.

nou vincent zoals je kunt zien is een forum niet alleen leerzaam maar ook om gek van te worden omdat er zoveel verschillende meningen zijn.

aangezien je de spullen thuis hebt en niets anders wilt/kunt aanschaffen heb ik je ook mijn advies gegeven om het te gebruiken zoals ik het zelf heb gedaan. dus ik spreek uit ervaring dat het gewoon goed werkt.

ik vind dat veel mensen dingen zeggen die ze niet uitproberen omdat het theoretisch allemaal logisch klinkt.

je hebt geen geld meer en wel de spullen thuis dus ga er voor zou ik zeggen en doe het gewoon zoals ik je al eerder heb geadviseerd.

de volgende keer kun je dan beter eerst een schema voorstellen dan de reacties afwachten en dan pas inkopen doen.

Succes!

Kuur dan gewoon niet, wacht je vakantie af en koop hetgeen je nodig hebt naderhand erbij.

Ik zat vandaag heerlijk in de tuin. :cool: Zonnetje en een bries, echt typerend voor de zomer. Hetzelfde kenmerkt dit draadje.

Niet degenerend bedoelt, maar enkele tips:

1) Als je niet over genoeg financiele middelen beschikt, kuur dan niet, als je serieus met je kuur bezig bent en je wilt het maximale eruit halen, moet je zowiezo rekeken op hoge kosten wat betreft voeding.

2) 77 kg na twee kuurtjes achter de kiezen ben ik geneigd te zeggen dat je voeding nog veel te wensen overlaat.

3) Net zo belangrijk aldan niet belangrijker dan de kuur zelf, is de periode erna waarbij je nog hard moet blijven trainen en correct eten om een terugval te minimaliseren, een vakantie direct na je kuur, is nou niet bepaald een goed uitgangspunt.

4) Heb geduld, en zorg voor de juiste middelen voor je kuur.

Wekelijks prikken

Ik ga deze week beginnen met n kuur
Maybee domem vraag maar als je een kuur wilt starten met 1o weken lang 200 MG deca + 250 MG test, kun je dan op een vaste dag prikken?bijvoorbeeld elke maandag?
Of moet je 1 x in de 5 dagen zetten?Ikz ie dat meningen verschillen namelijk!?

Nou ik houd zelf zo'n simpel kalender bij die alle dagen van de maand aangeven (duh) en omcirkel de dagen dat ik moet zetten (Voor de sustanon om de 5dagen dus) Dit zijn dus steeds verschillende dagen in de week. De deca probeer ik er precies midden in te zetten.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, mochten hier nog op/aanmerkingen/tips over zijn dan hoor ik dat graag.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven