MuscleMeat

Wie Kan Mij Helpen?

darkblue69

Novice
Waardering
0
Hey ik ben Timmy 19 jaar oud en ben het beu om zo mager te blijven.
Ik eet in overvloed allerlei vet eten, echt werkelijk alles. Ik overdrijf zelfs met te eten, maar mijn lichaam verbrand alles in een mum van tijd.
Daarom wil ik er drastisch verandering in brengen. Ik weet dat het gebruik van steroiden zeker niet gezond is, integendeel. Maar het is voor mij de enige uitweg. En omdat ik qua figuur ook letterlijk wat wil uitzetten.
Ik weeg 53 kg en ben 1.70 groot. Nu is mijn vraag: Met heel hard te trainen en het gebruik van Dynabolon. (Volgens horen zeggen zou dynabolon de gulde middenweg zijn) Zou mijn lichaam in veel in massa toenemen en zullen mijn spieren ietwat uitzetten? (Ik gebruik nu al reeds eiwit-milkshakes voor mijn training. en gebruik ook ook amino-pillen om in massa uit te zetten.)

Wie kan me helpen?
En wie kan me eventueel ook nog helpen door dagelijkse voedingstabellen op te stellen om in massa bij te komen?

Vertel eens wat je eet. En precies dus niet als in 5 broodjes en een stuk fruit.

Oh en zet je hoofd maar even van de AS. Het is nutteloos en gevaarlijk als je niet weet wat je doet.

Ik had net hetzelfde op mijn 18. Mijn gewicht was toen 56kg. Nu 73 en ik ben er ondertussen 22
Gewoon eten, eten en eten. Vroeger kwam er ook geen grammetje bij, maar nu wel, ik begin zelfs een buik te krijgen (ben ik niet fier op :) )
Ik wil maar zeggen, er komt echt wel een moment dat je begint bij te komen.
Je moet er gewoon voor gaan. Trainen en eten, das de boodschap.

En vergeet die AS maar ff, ik had dat ook in mijn hoofd. Toen had ik een gewicht van 65kg, en ik zag het ff niet meer zitten.
Vanaf januari dit jaar ben ik serieus begonnen, op mijn voeding gaan letten, whey, dextrose, swole, en keihard trainen. Ik ben op 3 maanden meer bij gekomen dan ik ervoor op een jaar deed ;)

Kzou zeker nog niet met steroiden beginnen.
Je denkt misschien dat je veel eet, maar zal waarschijnlijk wel niet het geval zijn. Iedereen kan wel paar kilootjes bijkomen als je goed eet. Ikzelf heb ook een supersnel metabolisme maar door goed te eten (en te weten wat je precies moet eten) kan ik in een maandje makkelijk paar kilos aankomen.
Zoals Hee Kay zegt, vertel hier eerst es je wat je voedingsschema is, wat je dagelijks eet met tijdstip erbij, bereken ook hoeveel cal. je per dag nodig hebt om te groeien.
(check andere posts met voedingsschemas om een idee te krijgen)

ik kom van 58kg (1.70m) en heb dit in 3 jaar naar 93 kg kunnen brengen.. eten eten eten hard trainen en voorlopig nog geen AS!

Gebruik geen steriods man!! Laat dat wezen zoals het is.

Tips:

Zorg ervoor dat je veel eet.

Begin 's ochtens met een dikke Bak Brinta

Tussendoor grof volkoren brood

's avonds eet je minimaal 2 ons groente een dik stuk vlees, en veel aardappels.

Zorg er ook voor dat je vitamine binnen krijgt 2x fruit ( afwisselend)

Ga ongv 2x perweek naar de snackbar, of een een paar pizza's

Verder zou je er nog een beetje Weightgainer aan kunnen toevoegen

Vreet je gewoon vol!

één woord gij zijt ne dikke magere gelukzak :D

Gewoon vreten man en heel zwaar trainen en RUSTEN ;)

het seafood dieet: "if you see food, eat it"

BB is 80% eten. (10% trainen, 9% rust en 1 % supplementen) nou ja ongeveer dan. (90 5 5 0 kan ook)

Leg een goede basis. Schrijf op wat je eet, en zorg dat je minimaal 500 Cal boven je onderhoud zit (en als je daar niet op groeit doe je er na 2 weken gewoon 250 bij (herhaal tot groei). Maak de verhoudingen 40% KH, 30% eiwit, 30% vet (let wel dat je minimaal 2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht binnen krijgt (ietsies minder mag, maar meer kan geen kwaad, tenzij je van de dokter verteld hebt gekregen dat je omwille van je nieren een eiwit-beperkt dieet moet nemen, dan kun je het sowieso wel schudden) Eiwitpoeders (of weighgainers) kunnen een handige manier zijn om je eiwitinname op niveau te brengen, maar vlees, zuivel en eieren zijn uitstekende eiwitbronnen. Eet 6 maaltijden per dag en zet bij iedere maaltijd je eiwit centraal.

Daarnaast 3 (eventueel 4) keer in de week een uurtje trainen. en verder geen cardio (anders moet je dat compenseren met nog meer eten). Train je hele lichaam. Benen !, Borst en biceps, Schouders en triceps oh en schouders.

Succes.

je eet in overvloed vet eten?

eiwitten bouwen je spieren op, dus daar moet je zeker veel van eten. Want als je daar niet genoeg van binnen krijgt schiet het niet op.

Post eens wat jij dagelijks ongeveer eet dan.

Terug
Naar boven