MuscleMeat

Wie kent natuurlijk voedsel dat rijk is aan vet

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Kennen jullie misschien natuurlijk voedsel,wat zeer rijk is aan vet beetje eiwitten en geen koolhydraten.

Ik weet alleen dat de eskimo's blubber aten, walvissen vet. Weten jullie misschien ook de voedingswaarde van blubber.
is blubber ergens te koop of jullie weten?
Weten jullie wat de eskimo's nog meer aten wat zeer rijk was aan vet voedsel.

dus ik bedoel geen mayonaise,varkensvlees,kaas,bak olie,boter.

Ptje

blub·ber (de ~ (m.))
1 modder
2 speklaag onder de huid van walvissen

Sorry, maar ik moest het even checken, het is ook zo'n ontzettend leuk woord.
BLUBBER! :D

alle vette vissoorten (zalm, makreel, haring etc.). Verder nog noten maar die bevatten veel koolhydraten en dat is niet wat je zoekt. Ik denk dat je behalve vet vlees en vis niet echt veel meer hebt zonder kh's.

• Topic Starter Topic Starter
ik bedoel voedsel wat nog veel vetter is

ga maar is een x de mac in ;)

:burger::burger::burger::burger::burger::burger:

amandelen..

ik zie niet in waarom je nog vetter voedsel zou moeten hebben, maar goed neem zwoerd, is puur varkensvet, zo'n dikke witte lap vet.

noten en avocado's

Waarom wil je eten zoals de Inuit ? Dat ze amper vaatziekten heeft komt door de consumptie van vette vis voor het grootste gedeelte, ze krijgen dus veel Omega 3 vetzuren binnen. Voor de rest was en is de leefspanne van de Inuit gemiddeld lager dan bevolkingsgroepen die in hun nabijheid leven. Dat fabeltje dat Inuit zo gezond zijn wordt te vaak aangehaald. Het is toch al bekend dat Omega 3 vetzuren een belangrijke rol spelen in o.a. het voorkomen van vaatziekten, daar hoef je geen Inuit dieet voor aan te hangen.

Je kan toch gewoon wat olijf/walnoot/lijnzaad/vis/borage/canola olie met een eiwitpoeder eten? :)

Terug
Naar boven