AndroidHealthClinic

Wie kijkt er naar 'Lost'?

Vanavond is het in Belgie de laatste 2 afleveringen van seizoen 2.

Komt er nog een vervolg of is dit het definitieve einde?

lost was leuk (het eerste seizoen) behlave dan dat stukje dat dat kind wegloopt van zijn vader en hij ineens word aangevallen door zo een verschrikkelijk slecht gemaakt monster . het leek wel een monster uit een oud PS1 spel

de rest vond ik maar slap .

ik was meer een fan van de 2delige 'serie' salem's lot

Dat monster was een ijsbeer moppie. ;)

Lost wordt mij een beetje te uitgemolken. Veel van die 'thuis' verhalen kunnen mij ook gestolen worden, of en toe is 't net een soap. Die met Hurley en die met Mr Eko waren de enige die echt goed waren. Die met Kate ook wel, maar ja das logisch :D

Prison Break bevalt me op 't moment veel beter maar of die wel het tweede seizoen echt blijft boeien is nog even de vraag.

you guys/girls, are so "LOST":D
PB vind ik persoonlijk beter.

vind lost wel ok..seizoen 2 ook al bijna op einde...van mij mag seizeon3 wel het laatste deel zijn...anders wordt et te langdraadig...

Hmm ook maar eens beginnen met kijken dan maar ;)

mijn vriendin is lostgeil

en volgens haar komt er nog geen einde . de makers blijven opnemen totdat de populariteit afneemt en na seizoen 5ofzo komt er wel een einde

• Topic Starter Topic Starter
koetje zei:
mijn vriendin is lostgeil

en volgens haar komt er nog geen einde . de makers blijven opnemen totdat de populariteit afneemt en na seizoen 5ofzo komt er wel een einde

Dat ontneemt mij weer helemaal de zin om eran te beginnen.
Vijf seizoenen....ik ben niet zo'n kijkverslaafde.

DBC01 zei:
Dat ontneemt mij weer helemaal de zin om eran te beginnen.
Vijf seizoenen....ik ben niet zo'n kijkverslaafde.

daarom dat ik na seizoen 2 het kijken heb opgegeven .

ik pest jou liever op msn ;)

Je moest es weten tegen wie je aanlult :roflol:

in totaal zijn er vier seizoenen gepland,

iemand enig idee wanneer aflevering 22 en 23 in Amerika worden uitgezonden?

Die staan al op Torrent volgens mij.

verder dan aflevering 21 heb ik nog niets gevodne in elk geval.

waneer komt de 2de lost box uit??

Vanavond laat of anders morgen zal 2x22 uitkomen! :)

-edit-
Toch maar even een edit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekkere spoiler kerel voor degenen die die afleveringen nog niet hebben gezien.

Ik heb afgelopen 2 weken heel seizoen 1 en 2 gekeken en ik vind het echt een vette serie! Af en toe zitten er wat veel cliche's in en ben je bang dat het een hoog soap gehalte begint te krijgen. Maar uiteindelijk is het gewoon een rete strakke serie. Veel misterie, spannend, beetje humor hier en daar (vooral scene's rondom Sawyer) en lekker verslavend. Ik vind trouwens seizoen 2 ook gewoon weer heel vet dan niet vetter dan seizoen 1. Zeker de moeite waard Opa, lekker downloaden die shizzle! :thumbs:

Terug
Naar boven