Fitness Seller

Series, aanraders?

Boardwalk Empire is ook een vette serie. Martin Scorsese en Terence Winter (The Sopranos) hebben eraan meegewerkt

Mad men
Carnivale
Boardwalk Empire
Dexter
Battlestar Galactica
Rome
Spartacus.

Deze zijn toch de series die me het beest bij gebleven zijn.

Game of thrones ... schitterende serie van 10 afleveringen ( 1e seizoen ).
Tweede volgt in 2012 en Carice van Houten schijnt een rol te hebben.

jerseyyyyyyyyyyyy shore

Maatje van me heeft me Supernatural aangepraat. Moest per se de eerste seizoenen zien om te snappen waar t om gaat. Ben nu in seizoen 4 (altijd handig als je zonder werk zit) en ben nog steeds niet onder de indruk. Vind het een beetje teveel chickflick gemixt met scooby doo en teveel elementen van oude horror/mysteryfilms. Maar ach, heb niet veel beters te doen dan werk zoeken en series kijken (au in rug) dus je hoort me niet klagen.

Als je over the top wilt moet je spartacus gaan kijken.

The Wire en Sopranos zijn de beste series die ik heb gezien. Game of Thrones heeft ook een lekker begin maar is pas 1 seizoen.

Aangezien bijna alle series die ik kijk op stil staan(White Collar begint aan de zomer stop, Dexter, Chuck en Nikita beginnen later dit jaar pas weer en GoT start pas in 2012..) ben ik met Suits begonnen.

Heb nu 2 afleveringen gezien (zijn er nu 8 beschikbaar atm) en ik kan me goed mee vermaken.

Ik heb genoten van 'The hard times of Rj berger'. Kent iemand nog leuke series zoals die?

blue mountain state mss?

Ik ben vandaag begonnen aan supernaturel. Wel leuk opzich

Mike and Molly, supergrappig!

ik ga nu aan suits beginnen, net klaar met alle seizoenen van the wire en had van mij wel meer mogen zijn,wat een vette serie is dat.

Denk dat ik Rome maar eens ga downloaden.

Iemand die nog aanraders heeft?

als je van paranormale dingen houdt ,is "the x-files " zeker een topper .

Wel oud, maar misschien weer eens downloaden.

Ben nu Boardwalk Empire aan t downloaden, alleen jammer dat ie nog niet compleet is

---------- Post added 14 May 2012 at 19:18 ----------

.

ja,is redelijk oud ja maar toch keigoed als je ervan houdt.Spijtig dat ze die aflevering stopgezet hebben . Met dank aan Fox Mulder die niet meer langer wou meespelen . :(

Terug
Naar boven