MuscleMeat

WIE of WAT was jullie reden om te gaan BB'en?

was 63,5kg mager stokje, altijd maatje S. :D

Daar had ik genoeg van.

Was omdat ik een dikke jongen was vroeger en nooit een meisje kon krijgen. Ik vond het wel erg leuk de eerste dag en heb toch een redelijke mooie fysiek gekregen, helaas nog nooit lief :)

Ik ga nu sporten omdat het echt de spuigaten uitloopt met mn gewicht. Ik ben net begonnen, weeg 100kg @ 186 met (provisories gemeten) 25% aan vet. Kijk weeg ik 100kg met een acceptabel vetpercentage OK, maar het kon niet langer meer. Ik zat ook gewoon niet lekker in mn vel.

Heel gek, maar mijn vader is nu ook 3 maanden bezig met afvallen (dan wel niet door te sporten) en als ik zie wat hij voor elkaar krijgt met afvallen zonder te sporten is dat helemaal een grote motivator.

Ik ga in September 2 weken op het strand liggen en ik wil er dit jaar WEL wat leuker bij liggen dan andere jaren.

En mn vrouw vind het ook leuk. Ze bust haar ass ook elke week in de sportschool, waarom zou ik dat ook niet doen. Maar ik had altijd zoiets "pfff, je kent me niet anders, dus waarom zou ik" totdat ik er achter kwam dat ik dit voor mezelf moet doen.

Al heb er pas een 1 week in de gym op zitten, ik ben hyper gemotiveerd om mn doel te gaan halen en ik zal het halen.

Rocky Balkboa

k4cav4.jpg

j5y2s4.jpg

Ik was 14, toen woog ik 95 kilo bij 1.89, ben ik heel erg afgevallen (68kg), mijn broer deed het altijd al en een vriend van m'n vader, toen ben ik dus met hem meegegaan in het begin, dat heb ik een jaar gedaan, toen kon ik anderhalf jaar niet meer trainen en nu weer een half jaar bezig. Gaat weer de goede kant uit.

Sylvester Stallone en Dragonballl Z:):):)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

toen ik Arnie zag als klein kind in "Conan the Barbarian".

Toen ik 16 was ben ik eens in elkaar geschopt door 2 mensen, die uit waren op men portefeuille en ik het vertikte om hem af te geven.

Heb dan tijdje in ziekehuis gelegen, waardoor ik de tijd had om erover na te denken. Conclusie was simpel 'DIT ****ING NOOIT MEER' - Zodra ik uit ziekenhuis was onmiddellijk ingeschreven in bokschool. Heb dit 5 jaar gedaan maar ermee gestopt omdat het niets nieuw meer bevatte voor mij.

Nu is men aandacht volledig gericht op bb voor de reden dat ik het gewoon graag doe eig :) Anderzijds wil ik ook wel wat buffer worden, en de gezonde levenswijze vind ik ook goed. Het is men ontspanning/hobby geworden.

Omdat ik voetbal niet meer leuk vond en daar dus vanaf ging zocht ik iets anders, want niet sporten vind ik ook niks. Zo kwam ik eigenlijk bij BB uit.

Way too skinny, 55kg bij 1m83 :P

jay cutler op de cover van flex 2001 die zag ik en toen wist ik hoe ik eruit moest zien

haha lol

Ik was veels te dik, woog 108KG, (81kg nu) bij 187cm, werd veel gepest.
Ik moest er wat aan doen van me zelf... want dit gaat zo niet langer...Toen ben ik met een vriend naar de sportschool gegaan (die daar al zat) en heb mezelf ingeschreven, kreeg allemaal complimenten dat ik zoveel was afgevallen en er beter uit zag ect, en ja nu eigenlijk zie ik steeds meer verschil op mijn lichaam zoals spieren bij mijn bicep, en dat motiveert mij en als ik dan kijk naar bepaalde films/series/foto's en ik zie iemand met een gespierd lichaam dan wil ik dat ook, gewoon is lekker buiten zonder shirt lopen met een gespierd lichaam, gespierde armen,borst ect dat is echt een droom voor me en daar ben ik nu dus heel hard mee bezig :d

ik.begon te trainen voor de keuring.by de landmacht en toen vond ik het zo leuk nu is het me hobby

Ben beginnen trainen voor de ten miles te lopen van echt geen conditie in 3 maanden tijd en na de ten miles waren mijn beide scheenbenen ontstoken en kapotte knieen. En heb ik het dokteradvies maar gevolgd om 3 maanden niet meer te lopen, maarja plotseling stilzitten was ook maar niets ben ik maar beginnen fitnessen en sindsdien verslaafd aan de gym :p

Was altijd mager en werd ook zo genoemt werd het gewoon zat, nadat ik op m'n 14e gestopt was met voetbal werd ik echt vet met 17% vp denk ik (hier werd ik weer dik genoemd etc). toen aangemeld bij een kickbox school incl sportschool. Flink wat massa erop getraind en afgevallen. Na een tijd ging hèt failliet en nu zit ik dus bijna een jaar op de sportschool waar ik nu Zit. motivatie
nu= zyzz en eerst altijd Ronnie en Mike van js.

Had altijd wel normaal fysiek, maar er zat een gym vlak in de buurt en mijn broer had het vroeger gedaan. Dus ben daar eens wezen kijken en ben er maar mee begonnen. Het was ook een beetje tijdinvulling.

JCVD in Bloodsport

Terug
Naar boven