MuscleMeat

WIE of WAT was jullie reden om te gaan BB'en?

ik ben van mezelf altijd ontzettend lui geweest, zelfs te lui om naar beneden te lopen vanaf mijn kamer om lunch te halen. ook was ik maar net aan 60kg en na de afgelopen vakantie besloten dat ik hier wat aan kan doen!

volg nu een een maand goed voeding en trainingschema en ben atm 65kg met een VP van 11%.
mijn voorlopige doel is 70kg maar uiteraard daarna 75 en ga zo maar door.

was behoorlijk dik, ging toen naar de sportschool, maar stelde echt niets voor. Toen kwam Jay Cutler bij ons in de gym (november 2010, almere), meteen verkocht en die hard 5 dagen per week, elke dag cardio, voedingsschema. begin deze zomer met PL & SM in aanraking gekomen.

vroeger werd ik gepest en geplaagd omdat ik dik was, nu is het gewoon zelfspot ('tjek deze abs dan' met 15/16% vet ofzo, geen abs te zien :roflol:) en zeggen mensen, is helemaal geen vet, allemaal spier. voelt stukken beter dan een dikke losert te zijn :D

Typische ecto. Wilde daar verandering in brengen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik keek zoals elke jongen van 16 naar filmpjes om een sixpack te krijgen xd
Kwam al snel uit bij bodybuilden en ben toen verliefd geraakt op de sport. Toen een soort mini home gym gekocht en eerste jaar 12 keer op getraind ofzo haha. Mijn ouders wouden dat ik het ging verkopen. Maar ben sindsdien weer keihard begonnen en ga niet meer stoppen:D

ik ben van mezelf altijd ontzettend lui geweest, zelfs te lui om naar beneden te lopen vanaf mijn kamer om lunch te halen. ook was ik maar net aan 60kg en na de afgelopen vakantie besloten dat ik hier wat aan kan doen!

volg nu een een maand goed voeding en trainingschema en ben atm 65kg met een VP van 11%.
mijn voorlopige doel is 70kg maar uiteraard daarna 75 en ga zo maar door.

Haha, ik was ook te lui om shit van beneden te halen, ookal was dat dan meestal chips

moest 3x per week naar sportschool voor fysio oefeningen, dus kon ik maar net zo goed alles trainen

Ik ben begonnen doordat ik waterpolo beu was, en ik was niet tevreden over hoe ik er uit zag en vroeg me af waarom ik zulke grote borst spieren had die ik kon bewegen zonder er ook maar voor getraind te hebben.

Al snel bleek dat ik zeer goede genen had en ja dan word je addicted..:D

was tot mijn 16 een dikkerdje. 75kg met een VP van rond de 25%. Werd er regelmatig mee geconfronteerd, steken die je krijgt van andere mensen, opmerkingen die hard aankomen.
Nu 4 jaar later, deze zomer, stond ik op 82,5kg en 11% vet. Raar wat een goede fysiek teweeg brengt. Iedereen vriendelijk, krijg je meer respect, mensen die naar je opkijken.
Ondertussen weer 91kg met ~17% vet gok ik.

Dit jaar veel pech gehad. In februari 1,5 maand out door een virus. En net terug hersteld van rugblessure die 2 maand geduurd heeft.
Maar het mooie aan deze sport is dat je na alle tegenslagen of vetgains, je fysiek toch weer deftig kan opbouwen.

Lange tekst, maar komt erop neer dat bodybuilding een must is in m'n leven.

Altijd ecto geweest toen een begeleider in het internaat kwam die zwaar buff was en met ons begon te trainen met gewichten en uitleg gaf over voeding en maandje later abbo op sportschool genomen en nooit meer gestopt.

Al een hele tijd liggen trainen (vooral in functie van mijn basketten), maar heb vorig jaar mijn kruisbanden gescheurd en had mezelf toen verplicht om elke keer ik naar de kinesist ging men volledige lichaam te trainen.

Nu onlangs opnieuw dezelfde kruisbanden gescheurd en beslist om dit niet meer te laten opereren:

Gevolg geen basket meer en meer tijd en zin om te knallen in de gym, raar maar waar de blessure heeft ervoor gezorgd dat ik nu veel serieuzer met deze sport bezig ben.

Omdat ik een fatty ecto ben.
Twee jaar lang ruk getraind en geen **** gebeurd. Ja een dikke pens gekregen door overmatig bulken.
Nu weer goede motivatie en het doel is nu alleen maar slagen.

Stress uit m'n leven bannen.
Testoron verhogen door goede voeding en minder coïtus (lastig met vrouwtje).

ik kwam uit een arm gezien met 2 oudere broers. Omdat mijn ouders geen geld hadden om voor ons allemaal kleding te kopen kochten de ze grootste maat die mijn oudste broer aan kon vervolgens kreeg mijn tweede broer zijn kleding en tot slot kreeg ik ze. Zo ging het steeds als er nieuwe kleding gekocht werd. Mijn broers zijn 5 jaar ouder dan mij en naast het feit dat ik afgedankte uitgelubberde kleding kreeg waren ze ook nog eens altijd te groot. Toen kwam de geniale idee bij mij op om te gaan bodybuilden. Al snel was ik de grootste en kreeg ik de eerste nieuwe kleren die me ook nog eens pasten. Epic win! bodybuilding changed my life!

Mn wijlen oudere neef kwam op het geniale idee maar mij eens mee te nemen naar de sportschool omdat ik dan een doel had ipv dingen uitvreten..

Broer noemde me altijd stokkie, nu baas ik hem :D

Werd gevraagd, beviel goed en lag me wel.

Laatst bewerkt:
eigenlijk mijn hele leven al gefascineerd geweest van buffe gasten en kracht.

Moeten stoppen met voetbal wegens te zware blessures.
Eens meegegaan met kameraad en sindsdien nooit gestopt

Terug
Naar boven