Fitness Seller

WIE of WAT was jullie reden om te gaan BB'en?

Mijn reden/motivatie:

Vroeger was ik mollig (=lees dik) & werd ik daarvoor gepest.
Ben dan even in een dal geraakt & anorexia gekregen, moest opgenomen worden in een instelling & dergelijke.
Toen ik uiteindelijk werd ontslagen was ik het beu om van dik, naar extra mager te gaan & dit te herhalen.
Ik vroeg een abbo bij m'n plaatselijke sportschool waar 2 vrienden van me ook trainde & begon een jaar wat aan te kloten.
Toen ontdekte ik dit trollforum & wist gelijk wat ik wilde bereiken.
Een goddelijke lichaam.

Omdat ik een fakking Fatass was/nog wel (een beetje) ben :D
Maar vooral dit:

Stress, Trainen is voor mij het beste medicijn tegen stress.

Ging een keer mee met 2 vrienden.

Meer status

ik was 1m85 ik woog sinds kort maar 56kg en mijn vet was 0

ik was het kotsbeu en na een jaar of 2 klungelen en geen gram bijkomen
lukt het eindelijk. dat was de aanleiding

Zyzz..

Heb altijd gespierd willen zijn, al vanaf jongs af aan.

Toen ik klein was zag ik programma's als: Sterkste man van nederland. Allemaal ****ing lomp enzo. eerste wat ik dacht is: die lui trainen veel en eten kilo's vlees per dag. Over de jaren heen leer je meer en kom je uit waar je nu bent :)

toen ik 6 was ofso noemde ik mn goudvissen jean claude van damme en arnold schwarzenegger dus met die voorbeelden moet je wel bb'en...

en ohja alles is beter als je groot / gespierd / breed bent..

mijn goddelijke lichaam was de aanleiding.:D

Ik was ontzettend mager en tijdens het poepen had ik gewoon enorme moeite om de drol eruit te drukken. Vandaar dat ik maar wat meer spieren ben gaan kweken, zodat het poepen in ieder geval wat makkelijker ging.

Ik was ontzettend mager en tijdens het poepen had ik gewoon enorme moeite om de drol eruit te drukken. Vandaar dat ik maar wat meer spieren ben gaan kweken, zodat het poepen in ieder geval wat makkelijker ging.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Door vroeger strongman wedstrijden en films van schwarzenegger, stallone en van damme te kijken, en bij mezelf dacht zo wil ik later ook worden.

Zelfverbetering.

opeens weet je het...... ik word mother****ing bodybuilder...om straks mensen in elkaar te kunnen slaan...

(ooit iemand horen zeggen bij de gym)

Ik omdat ik mezelf te iel vond (67kg) niks speciaal... Wil geen aap worden, maar een mooi fysiek

Ze noemen mij allemaal Gorilla. :(

Ik was klein en dik en zwaar ongelukkig met mijn lichaam. Aan m'n lengte kan ik niks veranderen, maar de dingen aan m'n lichaam waar ik zelf invloed op uit kan oefenen, daar wil ik de controle over hebben. **** aanleg om dik te worden en weet ik veel wat voor klotesmoesjes, je hebt zelf de regie over je lichaam!

Terug
Naar boven