MuscleMeat

WIE of WAT was jullie reden om te gaan BB'en?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
taylor-kitsch-and-steve-strait.jpg

ik was bij de meisjes niet zo populair en werd zelfs meestal door de meisjes geplaagt, daarom ging ik bodybuilden :dunno:

Ik wou gewoon degene zijn waar mensen vol angst, maar met veel respect naar zouden kijken als ik langs ze liep over straat.

• Topic Starter Topic Starter
Dus jij gaat heen voor de chickies ;)

Uhhhh? dat is een geheel eigen interpretatie ??? Dat is mijn motivatie zeer ckr niet. Maar dat is wel iets wat ik verwacht van superdudes. En daar zijn er hier ook wel wat van op het forum :P Maar tot nu toe vink het allemaal wel goede redenen en motivaties!

Uhhhh? dat is een geheel eigen interpretatie ??? Dat is mijn motivatie zeer ckr niet. Maar dat is wel iets wat ik verwacht van superdudes. En daar zijn er hier ook wel wat van op het forum :P Maar tot nu toe vink het allemaal wel goede redenen en motivaties!
Ik maakte ook maar een geintje, omdat ik weet dat er wel personen zijn die inderdaad daarvoor heen gaan. Ik maak het mee :mad:, vaak zijn ze nog vervelend ook, doen niks, ja 1x een oefening en gaan dan weer door naar de volgende pfffffffffff, blijf dan thuis en ga stappen voor de chickies!

En zeker wat ik lees zijn serieuze redenen en motivaties, zo hoort het TOP :wl:!

Voor de chickz natuurlijk.

Mijn neef, was hier ook member op het bord, bbe was zijn nick.

Altijd heel erg tegen op gekeken.

jawel hoor.
Ik bedoel: waarom nog trainen als je al coïtus hebt?

jawel hoor.
Ik bedoel: waarom nog trainen als je al coïtus hebt?

Dus als je sport heb je geen coïtus en ga je ernaar opzoek op de sportschool? Hmmmmmmm, volgens mij doen meer mensen andere dingen op de sportschool, gelukkig!!! Of is sporten voor jou een vervanging voor coïtus, nou ik heb het dubbel, coïtus en sport beterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hoor!!!

Laatst bewerkt:
Nee, ik sport voor de chickz, waarmee ik dus bedoel dat ik er vanuit ga dat vrouwen houden vang espierde mannen. Als ik eenmaal eenvrouw aan de haak heb geslagen met mijn goddelijke lichaam bind ik dr vast in de kelder en hoef ik dus niet meer te trainen. Klaar.

Terug
Naar boven