Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trickster;513869 Had om eerlijk te zijn wel wat antwoorden als "voor chickz" ofzo verwacht :P[/QUOTE zei:
Dat is mijn motivatie zeer ckr niet. Maar dat is wel iets wat ik verwacht van superdudes. En daar zijn er hier ook wel wat van op het forum
Maar tot nu toe vink het allemaal wel goede redenen en motivaties!Ik maakte ook maar een geintje, omdat ik weet dat er wel personen zijn die inderdaad daarvoor heen gaan. Ik maak het meeUhhhh? dat is een geheel eigen interpretatieDat is mijn motivatie zeer ckr niet. Maar dat is wel iets wat ik verwacht van superdudes. En daar zijn er hier ook wel wat van op het forum
Maar tot nu toe vink het allemaal wel goede redenen en motivaties!
, vaak zijn ze nog vervelend ook, doen niks, ja 1x een oefening en gaan dan weer door naar de volgende pfffffffffff, blijf dan thuis en ga stappen voor de chickies!
!wat hij zegtIk wou gewoon degene zijn waar mensen vol angst, maar met veel respect naar zouden kijken als ik langs ze liep over straat.

Of word dat dan moelijk 
Maar wel doorgaan met trainen heOf word dat dan moelijk
![]()
Ik stop altijd gelijk als ik een vriendin heb. Heb al in 3 maanden geen barbell meer van dichtbij gezien.
Je zit hier dus inmiddels alleen nog maar om je wijze mening te verkondigen?
Hmmmmmmm, niet goed.........Ik stop altijd gelijk als ik een vriendin heb. Heb al in 3 maanden geen barbell meer van dichtbij gezien.

jawel hoor.
Ik bedoel: waarom nog trainen als je al coïtus hebt?

jawel hoor.
Ik bedoel: waarom nog trainen als je al coïtus hebt?