XXL Nutrition

Wie staat er op je negeerlijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat niet om behouden van waarde, maar misschien om eventueel krijgen van waarde. Vind je de "problem?!?!?!" en "youmad?!?!?!" spam op dit forum een goede ontwikkeling voor de topics op dit forum en denk je dat een mod die daaraan meewerkt niet een soort voorbeeldfunctie heeft?

Als het je niet bevalt waarom ben je hier dan nog, donder dan op jongeuh naar een ander forum of maak er zelf 1..
Lopen kankeren hier heeft geen zin? Snap je dat nou niet intelligent persoon!
Als jou iets niet bevalt, kun je 2 dingen doen het accepteren of opdonderen!
Kankeren heeft geen zin, je bent geen god, niemand zal zich aanpassen naar jou! Huilebalk

Het gaat niet om behouden van waarde, maar misschien om eventueel krijgen van waarde. Vind je de "problem?!?!?!" en "youmad?!?!?!" spam op dit forum een goede ontwikkeling voor de topics op dit forum en denk je dat een mod die daaraan meewerkt niet een soort voorbeeldfunctie heeft?

In allerlei zal het me een reet roesten. Buiten allerlei zal je me er niet op kunnen betrappen. Succes met het doorspitten van 15.000 posts. En mijn "spam" is niet het probleem hoor, als je in dit topic eens stiekem terug leest zal je wel schrikken als je ziet wie met het gezeik is begonnen.

Als het je niet bevalt waarom ben je hier dan nog, donder dan op jongeuh naar een ander forum of maak er zelf 1..
Kankeren heeft geen zin, je bent geen god, niemand zal zich aanpassen naar jou! Huilebalk

Genoeg, ik kan het alleen wel af, bedankt en tot ziens.

Kon het niet laten sorry

3XL,

die zit alleen maar te spammen

In allerlei zal het me een reet roesten. Buiten allerlei zal je me er niet op kunnen betrappen. Succes met het doorspitten van 15.000 posts. En mijn "spam" is niet het probleem hoor, als je in dit topic eens stiekem terug leest zal je wel schrikken als je ziet wie met het gezeik is begonnen.

Ik zeg ook niet dat jij spamt, ik zeg alleen dat het zou kunnen dat je mensen er aanleiding toe geeft omdat je als mod een voorbeeldfunctie hebt. Mensen (lees: 16-jarigen) zien jouw problem / umad posts met de "mod" tag onder de naam en denken dat het grappig / goed is om zo te communiceren. Maargoed, laat maar doen.

Er zijn wel veel topics de laatste tijd die uitmonden in een anti-klaas en klaas kamp zeg...:coffeepc:

Ik zeg ook niet dat jij spamt, ik zeg alleen dat het zou kunnen dat je mensen er aanleiding toe geeft omdat je als mod een voorbeeldfunctie hebt. Mensen (lees: 16-jarigen) zien jouw problem / umad posts met de "mod" tag onder de naam en denken dat het grappig / goed is om zo te communiceren. Maargoed, laat maar doen.

Als ik nou zeg dat ik de oplossing heb.. Zou je dat dan willen weten?

gezellig hier mensen! :D

OT: niemand op mijn negeerlijst.

Ik heb niemand op mijn negeer-lijst staan.

Is ook niet nodig aangezien ik me niet druk ga maken om negatieven reacties, of ik reageer juist wel op negatieven reacties om diegene te quoten met een negatievere reactie.

:roflol:

Derde optie is overigens je gelijk halen met goed onderbouwde argumenten en dat doet hij hier

Dit topic is echt geweldig gewoon. Vooral de mensen die zich zorgen maken om andere mensen op internet :D Helemaal de mensen die happen op Klaaswitz, haphaphap.

OT: niemand op de negeerlijst, en het interesseert me ook geen reet.
Er zijn er wel een paar die eigenlijk niks toevoegen aan het forum, maar ach, dat is niet mijn probleem ;)

Anyway, ga vooral verder met dit topic:popcorn:

heb alleen dan1986, Moraalridder, Russian Bear, silver sky, Tymen en vermeirio op de lijst staan

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Momenteel bekijken: 9 gebruiker(s) (7 leden en 2 gasten) dit topic
Ghekegeit, dan1986, Moraalridder, Russian Bear, silver sky, Tymen, vermeirio

:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven