silver sky
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ten eerste geweldig topic, epic bump.
Ik heb niemand op mijn ignore lijst staan, zit er wel aan te denken om leget35 en de rest van de zyzz club erop te zetten. Die reacties komen me echt de strot uit(nee ik ben niet mad).
Zet mij er dan maar op! (srs)
In be4 the negeerlijst notatie.
U mad brah? come at me c*nt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zeg ook niet dat jij spamt, ik zeg alleen dat het zou kunnen dat je mensen er aanleiding toe geeft omdat je als mod een voorbeeldfunctie hebt. Mensen (lees: 16-jarigen) zien jouw problem / umad posts met de "mod" tag onder de naam en denken dat het grappig / goed is om zo te communiceren. Maargoed, laat maar doen.

Ten eerste geweldig topic, epic bump.
Ik heb niemand op mijn ignore lijst staan, zit er wel aan te denken om leget35 en de rest van de zyzz club erop te zetten. Die reacties komen me echt de strot uit(nee ik ben niet mad).
Heeft hij dan ook al een bovengemiddeld verbaal IQHoe had je dit nu in real life opgelost, zo met je bovenmatige verbale intelligentie "practicus"? Kan je daar iets meer over vertellen?

Heeft hij dan ook al een bovengemiddeld verbaal IQ
Ik wil me hier overigens NIET in mengen
Mijn naam is maar één keer gevallen, als deze nog gequote word, @geit...als je me een pm stuurt weet ik hoe ik mijn postgedrag moet aanpassen![]()

oh ik zie nu pas je spoiler

Derde optie is overigens je gelijk halen met goed onderbouwde argumenten en dat doet hij hier
Niemand meer. Vroeger had ik daar alleen markywannabee in staan.
Tegenwoordig is DBB vergald met die vieze Zyzz aanbidders van <20 jaar. Ik word oud 
Volgens mij is hij nog 1 keer een beetje komen blaten en schelden hier na een paar maanden weg te zijn geweest, en verder nooit meer terug gezien.Marky trouwens al een tijdje niet gezien hier (thuis wel).
Those were the days...Tegenwoordig is DBB vergald met die vieze Zyzz aanbidders van <20 jaar. Ik word oud
![]()