AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Speedy G. zei:
De housescene zo enorm groot en volwassen ... groot ja ... volwassen, valt nog te bezien. ;)

Als ik echt eens nadenk kan ik gewoonweg geen mensen af die me lastig vallen, die bs komen zever tegen me ... sociaal mens ben ik toch. ( eigenlijk wel als er over iets interessants word geconverseerd )

Greetz

ps: is wel leuk als geen gebruiker de bijnaam speedy hebben :rolleyes: :D

Ik snap jou ook wel hoor, maargoed, het gevoel wat je krijgt wanneer je pilletje op hebt, je loopt die warme zaal in, hoort die beats, iedereen gaat los, lasersstralen overal, en je komt dan in die trance,.....geweldig. Das nog altijd een vette kick die ik krijg.

Denk niet dat ik vervelend ben op feestenn, enige nadeel is dat ik terwijl ik praat niet meer weet waar ik het over heb. Beetje verwarrend allemaal. :)

Maargoed dit is puur recreatief gebruik, en ik zie housefeesten nog altijd als de ontmoetingsplek van drugsgebruikers, dus daar mag het. hehe

gr

Floyd zei:
Sterker nog, op een feest zoals Sensation waar 40.000 man loopt, en meer dan de helft gebruikt zijn er een stuk minder vechtpartijen en ruzies dan op een groot Ski-hut feest, waarom? Van drank worden mensen agressief en van drugs zoals xtc niet. It's the love-drug bro...

Dat vindt ik ook, ten eerste sterven op jaarbasis meer mensen aan de gevolgen van alcohol dan aan drugs. Dat is geen rechtvaardiging maar toch...
En wanneer ik naar een cafe of Skihutgeval ga is de kans veel groter dat je bonje meemaakt dan op parties, dat heb ik met peoples on X nog niet meegemaakt, tenzij er sprake is van een combo met flink wat alcohol.

Maar goed...ik wil het niet meer gebruiken, ik zeg nooit, nooit maar zolang ik de behoeft niet heb is t goed.

Floyd zei:
Zo doe ik het zelf;
je loopt naar het feest toe, 1 buisje in je flesje water (met alleen bodempje), drinkt het op, en ik ben 10min later v/d kaart. Spoel meestal meteen pilletje weg, dan merk je die een uur later wel, krijg je een lekkere overgang....

Oow, en met ghb, alleen ghb zou misschien wel kunnen, maar je gaat snel audi van het spul omdat dosering moeilijk is. Dus daarom de pillen erbij, blijf je wakker.

En wat je zei over 'buiten', daarmee bedoel je outdoor?! of buiten bewustzijn?! outdoor + ghb ga ik deze zomer proberen. buiten bewustzijn door ghb, vond het maar een eng idee en was blij dat ik weer nuchter werd. Ging echt zo hard als een sneltrein toen, bahbah......

Met buiten bedoel ik outdoor:) Buiten bewustzijn herinner je toch niet meer zoveel van achteraf. Volgens een vriend van me is het buiten zo relaxed omdat de buitenlucht (de wind bv) heel lekker aanvoeld. Je voelt het dan lekker in je hele lichaam volgens hem. Beetje vage beschrijving, maar ik kom er zelf nog wel een keer achter :)

KaLe zei:
waarschijnlijk wordt junkdag een beetje te letterlijk genomen:)

Johny zei:
Met buiten bedoel ik outdoor:) Buiten bewustzijn herinner je toch niet meer zoveel van achteraf. Volgens een vriend van me is het buiten zo relaxed omdat de buitenlucht (de wind bv) heel lekker aanvoeld. Je voelt het dan lekker in je hele lichaam volgens hem. Beetje vage beschrijving, maar ik kom er zelf nog wel een keer achter :)
en wat had jij dan op toen je dit poste:p

ik ga me niet verder mengen in de discussie maar een dansfeest gaat er stukken gemoedelijker aan toe dan een avondje uitgaan..hangt erook vanaf hoe je jezelf voelt uiteraard

@floyd, xtc zorgt idd voor verbroedering, coke daarentegen kan de agressieve kant van de medemens tonen..vooral als t op is

Speedy G. zei:
Ik amuseer me 10x beter dan die "bolkoppen" ik sta nooit stil, sta altijd te dansen. Zeker als er goede muziek is en een goede sfeer flip ik vanuit men eigen, no need for x .

Ghehe, sorry bro, ik heb alle respect voor je dat je niet gebruikt, maar dit vind ik onzin. De hoeveelheid lichamelijke inspanning die je op een feestje verricht loopt niet evenredig met de hoeveelheid plezier die je hebt. Als ik xtc op heb sta ik ook niet de hele avond de pan uit te swingen. Ga net zo lief ergens rustig zitten chillen en dan voel ik me ook super. Klinkt misschien een beetje standaard, maar als je het nooit gedaan hebt kun je r ook niet echt over oordelen vind ik.
Maar ik vind het goed van je dat je ook goed uit je bol kan gaan zonder dope, en dat moet je ook zeker zo blijven doen. Maar je zo ergeren aan mensen die het wel doen vind ik een beetje fout, want die goede sfeer waar je het over hebt, die heb je wel grotendeels te danken aan al die mensen die xtc op hebben :)

Rob G zei:
Ghehe, sorry bro, ik heb alle respect voor je dat je niet gebruikt, maar dit vind ik onzin. De hoeveelheid lichamelijke inspanning die je op een feestje verricht loopt niet evenredig met de hoeveelheid plezier die je hebt. Als ik xtc op heb sta ik ook niet de hele avond de pan uit te swingen. Ga net zo lief ergens rustig zitten chillen en dan voel ik me ook super. Klinkt misschien een beetje standaard, maar als je het nooit gedaan hebt kun je r ook niet echt over oordelen vind ik.
Maar ik vind het goed van je dat je ook goed uit je bol kan gaan zonder dope, en dat moet je ook zeker zo blijven doen. Maar je zo ergeren aan mensen die het wel doen vind ik een beetje fout, want die goede sfeer waar je het over hebt, die heb je wel grotendeels te danken aan al die mensen die xtc op hebben :)

Kweentie ze ... maareh denk dat er dan een groot verschil is tussen de uitgang in belgië en nederland. De meeste die hier slikken houden het niet op 1 pilletje en lopen dan zo te trippen omdat ze alles geslikt en gesnoven hebben wat los zit. Ik heb me misschien iets te extreem uitgedrukt tegen drugs maar that's me, ik voel me een beetje "speedy vs the rest of the world" . Als er iemand bij mij komt die 1 pil heeft geslikt en die doet nog normaal en werkt niet op men zenuwen dan is dat 100% ok en zal ik me ook niet beu gedragen tov hem. Maar als er zo een omhoogevallenpillenslikkenderandiebieljohnny'tje me aanspreekt, " he ge zijt nen wijze ... ben wa aant flippen " heb ik veel zin hem in de kroonjuwelen te trappen om er zeker van te zijn dat zen soort zich niet voortplant.

Heb ook al met het idee gespeeld het eens te proberen, maar denk niet dat het voor mij is. Ik ben een zeer aangenaam, energiek en lollig baaske maar als er iets serieus op men zenuwen begint te werken word ik zooooo kwaad. Ik kan me wel controleren, maar wie weet hoe ik ga reageren op drug's. En alcohol is net al zo slecht, dat brengt het slechste in een mens naar boven. Maar om het naar boven te kunnen brengen moet het ook in je zitten, everybody has an evil side.

En om er mooi einde van te maken, sfeer word gemaakt door mensen, de muziek en de omgeving ... niet door drug's. Drugs zullen idd wel voor een deel van de feestgangers een extra zijn waardoor ze meer uit de bol zullen gaan -> reslutaat meer sfeer. Maar met drug's alleen maak je geen goede feestjes ;)

Speedy G. zei:
omhoogevallenpillenslikkenderandiebieljohnny'tje

WTF?? :fire: :headbang:

Het is dan nog altijd omhoogevallenpillenslikkenderandiebieljohny en geen tje erachter he ;)

Maar toen ik nog nooit XTC had gehad dacht ik ook meestal dat de mensen die xtc ophadden agressief waren omdat ze zo vreemd uit hun ogen kijken. Als je dan een keer zelf xtc neemt en je kijkt iemand anders aan de xtc heeft gehad weet je wat mensen dan voelen. Je kijkt elkaar aan en lacht, want je weet van elkaar hoe relaxed jullie je voelen. Daardoor is de sfeer tussen mensen die xtc op een party gebruiken zo goed. Mensen die het nog nooit gebruikt hebben kunnen zich daar niet in inleven en weten dus ook meestal niet waar ze over praten. ALs ze het een keer zelf gebruiken oordelen ze wel anders over de sfeer op een party, that's for sure :)

Ik heb zojuist nog een pilletje genomen.....en voel me toppie :D energiek, vrolijk, opgewekt :D ...........heerlijk die caffeine-tabs

Wie weet trouwens hoeveel caffeine er in 1 kopje koffie zit?? die tabs zijn 200mg.

Ook voor de training geven ze een lekkere boost. Maar niet na 5 uur smiddags nemen anders ben je om 2 uur smachts nog niet moe. ;) kan soms wel handig zijn

Pumpin' zei:
Wie weet trouwens hoeveel caffeine er in 1 kopje koffie zit?? die tabs zijn 200mg.

Ook voor de training geven ze een lekkere boost. Maar niet na 5 uur smiddags nemen anders ben je om 2 uur smachts nog niet moe. ;) kan soms wel handig zijn

Volgens mij ongeveer 100 mg

Johny zei:
WTF?? :fire: :headbang:

Het is dan nog altijd omhoogevallenpillenslikkenderandiebieljohny en geen tje erachter he ;)

Maar toen ik nog nooit XTC had gehad dacht ik ook meestal dat de mensen die xtc ophadden agressief waren omdat ze zo vreemd uit hun ogen kijken. Als je dan een keer zelf xtc neemt en je kijkt iemand anders aan de xtc heeft gehad weet je wat mensen dan voelen. Je kijkt elkaar aan en lacht, want je weet van elkaar hoe relaxed jullie je voelen. Daardoor is de sfeer tussen mensen die xtc op een party gebruiken zo goed. Mensen die het nog nooit gebruikt hebben kunnen zich daar niet in inleven en weten dus ook meestal niet waar ze over praten. ALs ze het een keer zelf gebruiken oordelen ze wel anders over de sfeer op een party, that's for sure :)

Jij bent een omhoogevallenmassiefhardtrainendjohnny ! geen tjes hé promise :D

Och ja ... je hebt wel gelijk ik weet niet waarover ik spreek. Maar jah heb er een afkeer van gekregen door vrienden van me, die volledig verslaafd in instellingen zitten. En zo hun leven vergooid hebben. En kan niet zeggen dat ik er sympathie voor heb, ze hebben er zelf voor gekozen.

Heb ook in het wereldje gezeten en voelde me er absoluut niet thuis en dankzij men karakter heb ik er vanaf kunnen blijven.

De mensen waarmee ik nu omga zijn der ook junks tussen, weedsmoking dude's. Inline sk8'ers, en het feit dat ze denken door te smoren anders te zijn. Net niet, door zo hard anders proberen te zijn zit je weer in een hokje, be yourself. Er zijn teveel mensen die drug's nemen om erbij te horen en cool te zijn ( zeker geen verwijt tegenover jullie ), vind ik gewoon belachelijk. Want dat door net nooit iets geslikte te hebben dat ik meer anders ben dan anderen.

Vind het dan weer leuk bij de sk8'ers waar ik het meest mee omga dat die jongens veel diepdenkender zijn en artistieker, en die roken niet drinken bijna nooit ... only for the love of the game. Die poser's vallen er toch vantussen. Gelukkig is inline niet mainstream zoals sk8boarden, die tony hawk volgelingen zijn gewoon een bende potsmokingwannaB's.

Ben weer in een "schrijf" mood, geen werk vandaag ... ga sebiet nen roman a la Herman Brusselmans schrijven.

"Stomme klote wijven" :p

@ Johny; ben benieuwd gozer, lijkt me ook ideaal ghb op outdoor, we gaan het merken deze zomer.

@ Speedy G; ik zou toch bijna denken dat jij Brusselmans was geweest. Heb hier nog een boek van de beste man, schijnt dat je tijdens het lezen je vocabulaire kunt uitbreiden met zo'n 1000 scheldwoorden.... hehe

drugs neem je als extratje en niet om door te kunnen gaan. xtc gebruik je voor het gevoe, net als dat alcohol gedronken word voor het gevoel. Af en toe ene pilletje (niet elk weekend) kan weinig kwaad, maar tis net als met as weet waar je aan begint wat het is en wat het met je doet!

martijn23 zei:
drugs neem je als extratje en niet om door te kunnen gaan. xtc gebruik je voor het gevoe, net als dat alcohol gedronken word voor het gevoel. Af en toe ene pilletje (niet elk weekend) kan weinig kwaad, maar tis net als met as weet waar je aan begint wat het is en wat het met je doet!

Je moet idd uitkijken dat je niet zonder xtc niets meer leuk vind. Ik heb het om me heen gezien dan vonden ze uitgaan zonder niks meer aan en heb zelfs meegemaakt dat ze gingen zwemmen en dan ff een halfie namen :rolleyes:

Floyd zei:
@ Johny; ben benieuwd gozer, lijkt me ook ideaal ghb op outdoor, we gaan het merken deze zomer.

@ Speedy G; ik zou toch bijna denken dat jij Brusselmans was geweest. Heb hier nog een boek van de beste man, schijnt dat je tijdens het lezen je vocabulaire kunt uitbreiden met zo'n 1000 scheldwoorden.... hehe

Jah Brusselmans roels bigtaaim ... eigenlijk ben ik zo een beetje hetzelfde kwa filosofie. Erger me dood aan iedereen ( alledaagse meelopertjes ) en zit eigenlijk constant commentaar te geven op de mensen. Best wel een leuke hobby, misschien dat ik ook eens een boek schijf.

Speedy's grote boek der frustraties, en het zal een groot boek worden hoor :D

@JFS : LMAO een x slikken om te gaan zwemmen, it must be underwater love ( coole song eigenlijk )

grzt

ps: voor ik aan dat boek begin toch eerst een goede spellingscorrector aanschaffen voor al men schrijffouten :p

Pumpin' zei:

Ongeveer 150 mg

Wie heeft er wel s n pil gesnoven??

Ik weet dat het maf klinkt maar ik zat s met n stel maten en d8...what the ****...heb t vermengt met wat coke en *sniffffff*

burning sensation...letterlijk en figuurlijk.

Dboll zei:
Wie heeft er wel s n pil gesnoven??

Ik weet dat het maf klinkt maar ik zat s met n stel maten en d8...what the ****...heb t vermengt met wat coke en *sniffffff*

burning sensation...letterlijk en figuurlijk.

was voor mij een eenmalige ervaring :p geen aanrader dus!

Terug
Naar boven