AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Dboll zei:
Wie heeft er wel s n pil gesnoven??

Ik weet dat het maf klinkt maar ik zat s met n stel maten en d8...what the ****...heb t vermengt met wat coke en *sniffffff*

burning sensation...letterlijk en figuurlijk.
Als je dan echt een keer iets mafs wilt voelen moet je een keer poppers proberen (eenmalig, het kost je een paar duizend hersencellen!)
Het effect duurt een seconde of 3-4 maar weird! :eek:
Tip: zorg dat er iemand is om je even aan vast te houden :D

Dani zei:
Als je dan echt een keer iets mafs wilt voelen moet je een keer poppers proberen (eenmalig, het kost je een paar duizend hersencellen!)
poppers meis toch :P

*zijn wel erg bekent in de gay world, wat moet ik hier nou bij gaan denken?*

Maar idd erg maf gevoel (vraag niet hoe ik het weet :) )

wat trouwens ook wel kwel is met paddo wijn een pilletje slikken,(ook ooit gedaan in een ver verleden)

Dani zei:

Heb ik al s gedaan (NEE GEEN FAG!!) maar ik kreeg er hoofdpijn van en vondt t waardeloos, net alsof mn hoofd opzwelde en ging exploderen.

Dan kan ik de mensen beter lachgas aanraden, kon je vroeger bij de Blokker kopen in mini-cilinders en dan op een slagroomspuit draaien.
Mocht iemand de ervaring toch s willen meemaken kan ie gewoon een bus slagroom kopen, niet schudden, ff aansteker eronder houden (NIET TE LANG!!!) en opzuigen maar, tijdje adem en gas inhouden en weg ben je....

Erg grappig spul maar niet zo gezond voor je hersencellen.

Man man man ... echt een bende junks ;)

:D

Poppers, daar word je inderdaad heel erg vaag van, deden we tijdens het afteren. Maargoed, nooit veel gedaan. Ben eigenlijk gestopt toen ik een keer 'knap' hoorde in m'n kop en vervolgens koppijn kreeg, wil niet weten welk chemisch proces toen in gang is gezet.

En wat betreft lachgas, das helemaal een rage aan het worden bij de mensen waar ik mee omga. In plaats van andere drugs, zitten ze de hele zondag aan een ballon te lurken, zelfde effect als poppers denk ik!?

Dboll zei:
Wie heeft er wel s n pil gesnoven??

Ik weet dat het maf klinkt maar ik zat s met n stel maten en d8...what the ****...heb t vermengt met wat coke en *sniffffff*

burning sensation...letterlijk en figuurlijk.

Neej een vergruisde xtc-pil snuiven is inderdaad GEEN goed idee!! :D

Zelf geen ervaring mee maar wel een vriend van me.

Wat trouwens ook een goed idee is: WHEY-POEDER snuiven hehe :D

Een vriend van mij is zo gek als een deur en makkelijk tot iets doen aan te zetten:

"Hey Dirk!!"
"Ja, wat is er?"
"Als jij nou us een keer een lijn whey-poeder snuift ipv speed?"
"Uhmm ja waarom ook niet, misschien wel leuk"
"Doe maar een lekkere dikke lijn dan :D"
"ok :p SNNUURRRFFF!! "

Gevolg: 4 dagen rondgelopen met rood aangelopen ogen/tranende ogen en verstopt neusgat :D:D

Doktersadvies: "Niet meer doen jongeman" ( :p )

Laatst bewerkt:
Pumpin' zei:
Neej een vergruisde xtc-pil snuiven is inderdaad GEEN goed idee!! :D

Zelf geen ervaring mee maar wel een vriend van me.

Wat trouwens ook een goed idee is: WHEY-POEDER snuiven hehe :D

Een vriend van mij is zo gek als een deur en makkelijk tot iets doen aan te zetten:

"Hey Dirk!!"
"Ja, wat is er?"
"Als jij nou us een keer een lijn whey-poeder snuift ipv speed?"
"Uhmm ja waarom ook niet, misschien wel leuk"
"Doe maar een lekkere dikke lijn dan :D"
"ok :p SNNUURRRFFF!! "

Gevolg: 4 dagen rondgelopen met rood aangelopen ogen/tranende ogen en verstopt neusgat :D:D

Doktersadvies: "Niet meer doen jongeman" ( :p )
LMAO :D
Doet me denken aan de tijd dat ik en mijn vrienden nog geloofden dat je van thee roken high kon worden....

Jah die poppers had een maat van mij ook een keer bij op een feestje. Ik wist eigenlijk niet echt wat het in hield dus rook een keer goed aan dat flesje. Het resultaat was een super rode kop, een duizelig gevoel en geen controle over je lichaam meer voor 5 seconde. Dat was wel zo'n beetje de meest slappe drugs die ik ooit gezien heb :)

Lachgas daarin tegen, das wel vet spul. Hier in de buurt was altijd om de 3 maanden een hardcore feest en daar verkochten ze dat spul ook voor 5 gulden per ballon. Dat waren altijd dure avonden :)

Floyd zei:
En wat betreft lachgas, das helemaal een rage aan het worden bij de mensen waar ik mee omga. In plaats van andere drugs, zitten ze de hele zondag aan een ballon te lurken, zelfde effect als poppers denk ik!?

Nee man, veel vager.Poppers is niet prettig, lachgas daarentegen wel. Echt een raar gevoel.

Floyd zei:
Poppers, daar word je inderdaad heel erg vaag van, deden we tijdens het afteren. Maargoed, nooit veel gedaan. Ben eigenlijk gestopt toen ik een keer 'knap' hoorde in m'n kop en vervolgens koppijn kreeg, wil niet weten welk chemisch proces toen in gang is gezet.

No way. Bij poppers had ik het gevoel dat de wereld om me heen draaide met een snelheid van 500km/uur! Weet ook nog dat ik riep 'hou me vast!' Dacht dat ik met een noodvaart tegen de grond zou gaan.

Amylnitriet (poppers)

De stof die in poppers gebruikt wordt, werd ontdekt in 1857. Een popper is een ampul van breekbaar glas, gevuld met amylnitriet. Dit verlaagt de bloeddruk en is een spierverslapper. Het wordt gebruikt om astma te verlichten en is niet verboden.

Meestal worden poppers vlak voor een orgasme kapotgedrukt en ingeademd. Al is de geur niet lekker, je krijgt er een vreemd gevoel van. Net als bij lachgas, ketamine en DMT kun je ervan buiten bewustzijn raken. Een orgasme wordt daardoor een kosmische ervaring. Poppers zijn in coïtuswinkels te koop. Omdat amylnitriet de kringspier van de anus ontspant, is het middel bijzonder populair geworden in homokringen. Mensen met een lage bloeddruk of hartklachten moeten geen amylnitriet gebruiken. Verder lijkt het weinig kwaad te kunnen. Wel kun je er misselijkheid en hoofdpijn aan overhouden en ontwikkel je snel een gewenning, waardoor het minder effect heeft (Het is dus niet verslavend !!).

De belangrijkste directe bijwerkingen van Amylnitriet (poppers) zijn palpitaties, duizeligheid en hoofdpijn. Bij overdosering na ingestie kan methemoglobinemie tot coma leiden en zonder medisch ingrijpen tot de dood. Veelvuldig gebruik kan een psychische afhankelijkheid doen ontstaan. Andere lange-termijn-effecten zijn niet goed gedocumenteerd.

Nitrieten staan bekend om een hoofdpijnveroorzakende werking.
Voor goedkopen wijnen bv wordt nitriet gebruikt om de flessen te sterilliseren, wanneer dit onvoldoende wordt weggespoeld blijft een residu achter, voldoende om je een lekkere kater te bezorgen.

Wat ook vaag is om een half doosje Dampo of heel doosje Darolan hoest capsules in te nemen, de werkzame stof daarin is Dextromethorpan. Onder invloed voel je dan alsof je een soort van robot bent, erg vaag spul alleen goed mee oppassen omdat het bij sommigen kan leiden tot hersenbeschadiging. Zeker in combo met andere middelen

[Link niet meer beschikbaar]

Zelf 1 keer gedaan tot niveau 2, megavaag.

Dani zei:
No way. Bij poppers had ik het gevoel dat de wereld om me heen draaide met een snelheid van 500km/uur! Weet ook nog dat ik riep 'hou me vast!' Dacht dat ik met een noodvaart tegen de grond zou gaan.

Oow oke dan, tis inderdaad heel, heel erg wazig gevoel.

Ericr zei:
Wat ook vaag is om een half doosje Dampo of heel doosje Darolan hoest capsules in te nemen, de werkzame stof daarin is Dextromethorpan. Onder invloed voel je dan alsof je een soort van robot bent, erg vaag spul alleen goed mee oppassen omdat het bij sommigen kan leiden tot hersenbeschadiging. Zeker in combo met andere middelen

Jah ik zag hierover laatst ook een docu. Gasten die dan een paar strippen anti hoest tabletten op vreten en dan gewoon zwaar van de kaart raakte. Mafketels :)

Rob G zei:
Jah ik zag hierover laatst ook een docu. Gasten die dan een paar strippen anti hoest tabletten op vreten en dan gewoon zwaar van de kaart raakte. Mafketels :)
Enige probleem is dat je bij verkeerd gebruik al snel je laatste trip maakt. Er zijn ook leipo's die drie doosjes naar binnenslaan voor level sigma of het vierde level, zelf had ik bij de eerste keer zoiets van leuk maar ook maar voor 1 keer. Zeker omdat je echt gaten in je hersens kan slaan als je toevallig er gevoelig voor bent.

poppers zijn super, daar kom je echt snoeihard op klaar, zeker als je vriendin ff een beetje aan je anus frunnikt. Ze zitten niet alleen in breekampullen, maar ook in hersluitbare flesjes o.a van het merk rush. het is voor winkeliers in nederland en belgie verboden om nog poppers in te kopen, wel is het toegestaan om hun oude voorraad te verkopen.(en die voorraad is GROOT). Als je eerst een beetje xtc op heb en dan een hijs van een popper neem word je helemaal gek! Wel koppijn en moe na gebruik, althans dat is mijn ervaring.

Dus die combi wordt; poppers+xtc+GHBaco, snoeihard klaarkomen, en ultra wazig worden.

Maaroed, Maar Jar, dat anusfrunikken, versterkt dat de werkingn van die poppers!? Of ben jij gewoon een pervert. :D:D:D

Ericr zei:

DXM ja...veel over gelezen. Bestaat ook een handleiding om de dxm uit de drank of caps te extraheren...veel van die tabs bevatten nl een andere hulpstof (chlorpheniramine maleate) die in hoge doseringen zeer schadelijk en gevaarlijk is.Zijn in de US al mensen aan overleden.

ik persoonlijk heb alleen goede ervaringen met xtc, alleen jammer genoeg misde ik na een poos veelvuldig gebruik die energieke rush je kreeg. alsof je vol karma aan het laden was ;) de oplossing: speed....
speed is eingelijk werkelijk goedkope bagger rommel ( maar het werkt zo donders goed :P )

ik train nu 1 jaar en gebruik nu ook 1 jaar drugs (mdma) waarvan zon 6 maanden speed

opzich valt de afbraak van spieren wel mee als je niet volop aan de hakkerij gaat en normaal gaat ETEN. het niet eten in combinatie met flink tekeer gaan is toch de grootste boosdoener van de spierafbraak.
in 2003 heb ik bijna wel elk weekend of om het weekend drugs gebruikt, dit resulteerde in slechte motivatie op maandag om heen te gaan en op vrijdag om hard te trainen omdat je anders niet fit bent op een feest.
nu ben ik sinds 4 maanden echt serieus bezig gegaan met BB en het drugs gebruik wat terug gebracht naar het alleen gebruiken op grotere feesten. dit komt neer op 1x per maand/2 maanden. ik merk nu zeker wel een flinke progressie in kracht en motivatie.
ook de weegschaal is in 4 maanden tijd 8 kilo omhoog gegaan. en ik hoor van mensen wel is dat ze vinden dat ik ben afgevallen sinds december. (ik zit zo rond de 17% vet)
dus das altijd mooi ;)

mdma ken ik iedereen eingelijk wel aanraden mits je ut koppie erbij kan houden.
ken personen die na 100 mg al helemaal een andere persoonlijkheid gaan aanemen wat niet altijd positief hoeft te zijn. goed blijven drinken en eten is de key. (niet teveel drinken anders krijg je hypertermina ofzo)

Even offtopic: Ik heb geloof ik nog nooit zoveel mailtjes van een thread als deze in me inbox gehad :D

Terug
Naar boven