Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Tjah hehe, als je dit leest denk je dat de wereld echt kapot is. :D

Rob G zei:
Jah ik zag hierover laatst ook een docu. Gasten die dan een paar strippen anti hoest tabletten op vreten en dan gewoon zwaar van de kaart raakte. Mafketels :)

Die heb je in Nederland ook, ben alleen ff de naam kwijt.

Iemand hier truowens ervaring met ketamine??

NaLiN zei:
ik persoonlijk heb alleen goede ervaringen met xtc, alleen jammer genoeg misde ik na een poos veelvuldig gebruik die energieke rush je kreeg. alsof je vol karma aan het laden was ;) de oplossing: speed....
speed is eingelijk werkelijk goedkope bagger rommel ( maar het werkt zo donders goed :P )

ik train nu 1 jaar en gebruik nu ook 1 jaar drugs (mdma) waarvan zon 6 maanden speed

opzich valt de afbraak van spieren wel mee als je niet volop aan de hakkerij gaat en normaal gaat ETEN. het niet eten in combinatie met flink tekeer gaan is toch de grootste boosdoener van de spierafbraak.
in 2003 heb ik bijna wel elk weekend of om het weekend drugs gebruikt, dit resulteerde in slechte motivatie op maandag om heen te gaan en op vrijdag om hard te trainen omdat je anders niet fit bent op een feest.
nu ben ik sinds 4 maanden echt serieus bezig gegaan met BB en het drugs gebruik wat terug gebracht naar het alleen gebruiken op grotere feesten. dit komt neer op 1x per maand/2 maanden. ik merk nu zeker wel een flinke progressie in kracht en motivatie.
ook de weegschaal is in 4 maanden tijd 8 kilo omhoog gegaan. en ik hoor van mensen wel is dat ze vinden dat ik ben afgevallen sinds december. (ik zit zo rond de 17% vet)
dus das altijd mooi ;)

mdma ken ik iedereen eingelijk wel aanraden mits je ut koppie erbij kan houden.
ken personen die na 100 mg al helemaal een andere persoonlijkheid gaan aanemen wat niet altijd positief hoeft te zijn. goed blijven drinken en eten is de key. (niet teveel drinken anders krijg je hypertermina ofzo)

NaLiN; ouwe geile Partyflockert :D

hihi ben beroemt ;)
(rude violence?) :P

Laatst bewerkt:
jep rudy geweld :p

Ik heb vorig jaar ook eens een strip Darolan (dxm) opgevreten. Ik vond het maar niets. Ik voelde me super wazig en het duurde me veel te lang voordat ik weer een beetje helder was (8 uur!). Het helpt wel erg goed tegen droge hoest :D

Ik slik heel wat pilllen in mijn leven.

Normison om te slapen, seresta om te stappen, xtc voor de coïtus, dbol voor spieren, vitamine pillen voor me gezondheid.

Pumpin' zei:

Ik heb t s geprobeerd te krijgen maar geen suc6...schijnt dat het door dierenartsen nog gebruikt wordt.

Ik heb gister een doosje anti-hoest tabs gekocht, is bij elkaar zon 300mg dxm dus ik ben benieuwd...t moet voldoende zijn om het 2e plateau te halen :D

Ik zal mn ervaringen wel meedelen....

heb ooit een snoepje naar binnen gewerkt die ik de dag erna nog voelde...en dan praat ik over inname om 01.30 en m nog voelen om 19.30: :spaz: :coolnana: :D

Ik zoek nog mda pillen...dus geen mdma of mdea. Schijnt goed heftig te zijn.

Dboll zei:
Ik heb t s geprobeerd te krijgen maar geen suc6...schijnt dat het door dierenartsen nog gebruikt wordt.

Ik heb gister een doosje anti-hoest tabs gekocht, is bij elkaar zon 300mg dxm dus ik ben benieuwd...t moet voldoende zijn om het 2e plateau te halen :D

Ik zal mn ervaringen wel meedelen....

Niet kunnen krijgen?? Zo moeilijk is dat anders niet als je de juiste (of is het foute) mensen kent ;)

is dit een bodybuildingboard of voor junks???

Pumpin' zei:

Ja, Ik heb het nu tig x gebruik en het blijft gewoon super,
Het is echt met geen andere drugs te vergelijken. Misschien is het een beetje een mix van GHB met Paddo's. Je krijgt er alleen geen visuele trip van.

Ik ga dit voorjaar n's Philosopher's Stone proberen. Ziet eruit als een soort ondergrondse paddestoel/truffel. Dat schijnt het neusje van de zalm te zijn op paddo gebied. Iemand wel 's van gehoord/geprobeerd?

JFS zei:
Ik ga dit voorjaar n's Philosopher's Stone proberen. Ziet eruit als een soort ondergrondse paddestoel/truffel. Dat schijnt het neusje van de zalm te zijn op paddo gebied. Iemand wel 's van gehoord/geprobeerd?

paddo's heb ik al eens gedaan, wel leuk, XTC ook eens geprobeerd maar vind ik maar rommel. Kan nooit gezond zijn.

Mieke zei:
paddo's heb ik al eens gedaan, wel leuk, XTC ook eens geprobeerd maar vind ik maar rommel. Kan nooit gezond zijn.

Als je gezondheid hoog in het vaandel hebt, blijf je van alles af. ja toch...

Maar waarom is extc zo'n rommel volgens jou?!

Terug
Naar boven