MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Waar kan ik drugs laten testen?

Het kan ooit wel een weekje duren voor je de resultaten hebt, en je moet vaak ook een hele pil inleveren (die je kwijt bent dus).

Handig site, dank je zeer wel!
1 pil kwijt heb ik voor over, maar dat het een week duurt is een jammerlijke zaak. 1 keer ga ik dus zondigen...

Las wel op die site dat de meeste pillen dat ze krijgen wel xtc-achtige stoffen bevatten, dus ik hoop dat ik ook bij die gelukkigen hoor.

Karma tegoed van me.

ik was blij dat ik net naar huis was anders had ik je de discotheek uit kunnen slepen en dat is slecht voor m'n rug.

overdaad schaadt.

Dankjewel man! Gelukkig heb ik ook nog echte vrienden:cool:.

10 ml over de hele avond is toch niet zo veel wel? Of was het gbl?

Nee, dat dacht ik ook. Maar ik was toch aardig van de kaart. Komt denk ik ook door de combi met alcohol. En dus dat ik het grootste gedeelte in 1 teug achterover heb geslagen.

GHB met alcohol is gewoon dom. ik neem het bijna altijd zonder andere drugs en dat is gewoon het beste. alleen met een jointje kan soms erg lekker zijn je moet alleen wel opletten dat het allebij downers zijn dus je moet wakker blijven:D

GHB met alcohol is gewoon dom. ik neem het bijna altijd zonder andere drugs en dat is gewoon het beste. alleen met een jointje kan soms erg lekker zijn je moet alleen wel opletten dat het allebij downers zijn dus je moet wakker blijven:D

Ik neem altijd m'n g in een baco'tje,maatjes van mij ook, nooit problemem mee gehad.
Je moet gewoon niet teveel nemen en niet te snel achter elkaar nemen.

Heb wel interesse om een keertje GHB te proberen. Zoveel ervaring met drugs heb ik echter niet, dus weet niet of GHB dan de beste keuze voor me zal zijn!?

Ik heb wel gelezen dat GHB niet zo prijzig is, wat me wel aanstaat. :D

Heb wel interesse om een keertje GHB te proberen. Zoveel ervaring met drugs heb ik echter niet, dus weet niet of GHB dan de beste keuze voor me zal zijn!?

Ik heb wel gelezen dat GHB niet zo prijzig is, wat me wel aanstaat. :D

GHB vindt ik zelf niet echt super, omdat : 1. het vaak verontreiningd is met zware metalen uit de gootsteenontstopper. 2. je weet niet hoe sterk het is het kan 40% zijn maar ook 80 %. 3. het smaakt vaak erg zout. neem gewoon GBL het heeft precies de zelfde werking want het is 1 van de 2 bestandsdelen van GHB. en is makkelijker te doseren als je er rekening mee houdt dat het 2 x zo sterk is.

GHB vindt ik zelf niet echt super, omdat : 1. het vaak verontreiningd is met zware metalen uit de gootsteenontstopper. 2. je weet niet hoe sterk het is het kan 40% zijn maar ook 80 %. 3. het smaakt vaak erg zout. neem gewoon GBL het heeft precies de zelfde werking want het is 1 van de 2 bestandsdelen van GHB. en is makkelijker te doseren als je er rekening mee houdt dat het 2 x zo sterk is.

Als je gewoon een keer een lading GHB koopt (halve liter of een hele) dan kan je het gewoon laten testen. Zodra je weet dat het goed is heb je gewoon prima spul. GBL koop je ook in bulk verpakking dus kan je net zo goed met GHB ook doen (of beter nog, zelf maken dan weet je helemaal waar je aan toe bent).

GHB is ontzettend veel onderzoek naar gedaan en bewezen niet slecht voor je lichaam. GBL is weinig onderzoek naar gedaan en minder over bekend.

GBL is ook moeilijker doseren omdat het simpelweg sterker is. Het brengt in principe meer gevaar met zich mee. GHB is wat vergeveingsgezinder om het zo maar te zeggen.

GBL is wel PH-neutraal maar kan toch de slokdarm e.d. aantasten, omdat het een beetje bijtend is (weet niet precies hoe het zit).

GHB is zout maar GBL smaakt ****ing chemisch, ik vind het echt niet beter smaken ofzo, het is gewoon allebei goor.

Al met al genoeg redenen voor mij om GHB boven GBL te prefereren. Ik heb het allebei meerdere malen getest en merk dat ik met ghb gewoon beter op het goede punt kom en veel minder vaak de neiging heb te willen slapen. En ik heb het idee dat GHB wat meer warmte en euphorie geeft, maar dat kan misschien ook komen omdat ik er vaker mee op de juiste dosis zit (gbl zet zoals je weet om in ghb).

GHB met andere stoffen combineren vind ik zelf super. Vooral met xtc (maar dat gebruik ik zeer zelden). Met alcohol is het gewoon erg leip en zeker niet aan te raden. Maar wel minder extreem dan altijd beweerd wordt imo. Je moet gewoon nog meer opletten, en alcohol staat er nou niet om bekend dat je er beter door gaat op letten, dus door die combie gaat het te vaak mis.

Doe ik met heel speciale gelegenheden, 4 maal op een jaar ofzo
:heart: :heart:
Volgende week is het zover, I :heart: techno
Ghb + speed
Ghb + xtx

Ghb met pepmiddelen vind ik gevaarlijker dan met alchohol, omdat je met alcohol toch voelt dat je slaperig word en niet meer bij doseert, met pepmiddelen heb ik het niet :o

Ja maar de combi met pepmiddelen is wel ****ing bizar extreem lekker. Want de GHB zorgt er voor dat die euforie in je hoofd zich door heel je lichaam verplaatst. Je buik, armen, benen, alles voelt echt fantastisch. En man met x en G krijg ik zo'n extreme behoefte aan fysiek contact met mensen hahaha, dan kan ik echt van niemand af blijven :roflol:

Je hebt ook veel minder snel dat je overdoseerd, want je kan veel meer hebben als je beetje hard gaat. Dat is wel flex.

wil je meer weeten over drugs dan heb ik hier ook nog wel een link.daar staat echt bijna alle info punten, ervaringen, tests, over alle soorten drugs, enz, enz, op
drugs.startpagina.nl

in de meeste smartshops zijn ook zelf testsetjes te koop niet zo precies als je ze laat testen maar je weet toch ongeveer wat er in zit.

Hoe werkt het testen

Pillen

Voor pillen hebben we een herkenningssysteem. Aan de hand van de uiterlijke kenmerken van een pil (o.a. diameter, dikte, kleur en logo) en een zuurtest wordt gekeken of de pil voorkomt op de herkenningslijst. Op deze lijst staan pillen die in de afgelopen periode meerdere keren in het laboratorium geanalyseerd zijn. De lijst wordt wekelijks ge-update. Wanneer de pil op deze lijst staat, krijg je meteen de uitslag te horen. Welke stof(fen) zit er in en hoeveel. Wordt de pil niet herkend, dan kun je de pil laten opsturen naar het laboratorium.

Poeders, capsules, vloeistoffen, etc

Om precies te kunnen nagaan welke stoffen er inzitten en hoeveel, worden deze doorgestuurd naar het laboratorium. Bij poeders en capsules wordt er wel meteen een zuurtest gedaan om een indicatie te krijgen om welk middel het gaat. Van poeders hebben we iets minder dan 1/10 gram (80 mg) nodig voor een analyse in het laboratorium.

Uitslag

Na een week kan je bellen voor de uitslag. Je krijgt dan de volledige laboratoriumuitslag. Voor sommige middelen (GHB en LSD) duurt dit langer (2 tot 4 weken). Ook wanneer het erg druk is, kan het iets langer duren voor de uitslag er is.

Bij inleverpunten worden geen testen gedaan. Zij sturen alles door naar het laboratorium.

Kijk bij Waar kan ik drugs laten testen? waar je inleverpunten en testservices vindt. Hier kun je ook zien wanneer je langs kunt komen voor het testen.

Vrijwel alle drugs kun je laten testen (XTC, cocaine, speed, GHB, LSD, etc, etc). De onderstaande middelen kun je niet laten testen:
> paddo's
> medicijnen
> hasj en wiet
> anabolen
> grondstoffen voor drugs

Testen van XTC en andere drugs

Ja maar de combi met pepmiddelen is wel ****ing bizar extreem lekker. Want de GHB zorgt er voor dat die euforie in je hoofd zich door heel je lichaam verplaatst. Je buik, armen, benen, alles voelt echt fantastisch. En man met x en G krijg ik zo'n extreme behoefte aan fysiek contact met mensen hahaha, dan kan ik echt van niemand af blijven :roflol:

Je hebt ook veel minder snel dat je overdoseerd, want je kan veel meer hebben als je beetje hard gaat. Dat is wel flex.

ghb + sos is ook een gouden combi.

GHB brengt je in chillmode, maar als je een beetje te suf of waus begint te worden, dan haal je het witte goud te voorschijn om je weer bij de les te krijgen.

GHB maakt je geil en euforisch, sos zorgt ervoor dat je nog helder genoeg bent om een normaal gesprek te voeren.

Als je gewoon een keer een lading GHB koopt (halve liter of een hele) dan kan je het gewoon laten testen. Zodra je weet dat het goed is heb je gewoon prima spul. GBL koop je ook in bulk verpakking dus kan je net zo goed met GHB ook doen (of beter nog, zelf maken dan weet je helemaal waar je aan toe bent).

GHB is ontzettend veel onderzoek naar gedaan en bewezen niet slecht voor je lichaam. GBL is weinig onderzoek naar gedaan en minder over bekend.

GBL is ook moeilijker doseren omdat het simpelweg sterker is. Het brengt in principe meer gevaar met zich mee. GHB is wat vergeveingsgezinder om het zo maar te zeggen.

GBL is wel PH-neutraal maar kan toch de slokdarm e.d. aantasten, omdat het een beetje bijtend is (weet niet precies hoe het zit).

GHB is zout maar GBL smaakt ****ing chemisch, ik vind het echt niet beter smaken ofzo, het is gewoon allebei goor.

Al met al genoeg redenen voor mij om GHB boven GBL te prefereren. Ik heb het allebei meerdere malen getest en merk dat ik met ghb gewoon beter op het goede punt kom en veel minder vaak de neiging heb te willen slapen. En ik heb het idee dat GHB wat meer warmte en euphorie geeft, maar dat kan misschien ook komen omdat ik er vaker mee op de juiste dosis zit (gbl zet zoals je weet om in ghb).

GHB met andere stoffen combineren vind ik zelf super. Vooral met xtc (maar dat gebruik ik zeer zelden). Met alcohol is het gewoon erg leip en zeker niet aan te raden. Maar wel minder extreem dan altijd beweerd wordt imo. Je moet gewoon nog meer opletten, en alcohol staat er nou niet om bekend dat je er beter door gaat op letten, dus door die combie gaat het te vaak mis.

oke jij hebt persoonlijk ook veel punten om gbh te nemen in plaats van gbl ieder zijn ding:D:p

Je bent wel in no-time een ervaren gebruiker geworden. Nog geen maand geleden vroeg je nog hoe of wat je het beste kon gebruiken. Hoe kan je dan nu al komen met het verhaal dat het beste is om het zonder drugs te gebruiken....

Je bent wel in no-time een ervaren gebruiker geworden. Nog geen maand geleden vroeg je nog hoe of wat je het beste kon gebruiken. Hoe kan je dan nu al komen met het verhaal dat het beste is om het zonder drugs te gebruiken....

omdat dat op Jellinek - Hulp & Voorlichting (Alcohol, Drugs & Gokken) staat :roflol:

ff serieus;

Overal wordt aangeprezen dat drugs combineren of drugs met alcohol combineren "levensgevaarlijk en not done" is, en dit is ook wel deels terecht...voor de onervaren gebruiker.

Tuurlijk moet je niet lukraak gaan combineren, helemaal als je onbekend bent met de effecten van dope.
Maar...als je ervaren bent in het gebruik (voor zover je hierin ervaren kan zijn...) dan zie ik het probleem niet zo van combineren.

Als je drugs gebruikt moet je zowiezo je gezonde verstand gebruiken en ten alle tijden bewust zijn van de gevaren, en dit geldt met combineren nog meer.
Maar een combi van bepaalde drugs is hetzelfde als 1+1=3, zoals RobG ook al zei.

Om eerlijk te zijn ben ik niet anders gewend dan dat er drank, x, g, sos, pep door elkaar gebruikt wordt.

xtc + drank of ghb + drank zou levensgevaarlijk zijn ???
Bullshit, standaard ritueel was altijd eerst lekker aan de baco, en eenmaal binnen op de party een pilletje en nog wat alcohol.
(uiteindelijk wel overgaan op liters water drinken ter voorkoming uitdroging maar dat ter zijde)

GHB hetzelfde verhaal, lekker een paar baco'tjes, af en toe een g'tje erbij, als je te kort wordt een nakkie sos. Niks aan de hand.

Gouden regel is gewoon "overdaad schaadt" en logisch redeneren.
Als je binnen een uur 6 baco's wegtikt en 2 g'tjes er doorheen neemt dan weet je dat het fout gaat. Je hebt geen idee hoe die alcohol op je gaat inslaan, en die g idem. De ene keer ben je meer dronken dan de andere. Dan is het gewoon russisch roulette.
En zo is het gewoon, het is geen speelgoed, wees op je hoede dan is valt het echt wel mee qua gevaar.

Als ik uitga combineer ik ghb altijd met iets anders.
Die wilde verhalen van de media altijd

ja dat heb ik inderdaad gewoon veel op internet gelezen. en niet met andere middelen doel ik eigelijk alleen op alcohol en weed, want andere drugs heb ik nog nooit gebruikt:p

Terug
Naar boven