AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Goede post Loo, zo is het gewoon met X. Plannen die shit, geen drukke week er na, zorgen dat je lekker kan chillen met een filmpje ofzo.

Het is volgens mij ook niet dat je die tijd erna weinig serotonine afgifte hebt, maar vooral dat je neurotransmitters verzadigd zijn en je dus minder reageert op afgifte van serotonine (en dopamine).

Plannen is de shit inderdaad. Je moet je van te voren al lekker voelen, en je moet gewoon zonder zorgen kunnen gebruiken.

Volgens mij is je serotonine opslag gewoon uitgewoond, waardoor je ook minder afgeeft.
Als je in korte tijd heel vaak gebruikt heeft je lichaam geen tijd om de serotonine aan te vullen, zo word je depressief.

Daarom voel je snel veel minder als je wekelijks gebruikt.

als je gewoon eet voel je je ook een stuk beter. En niet zeuren van 'ik kan echt niet eten', het is voor iedereen even goor, maar wij gingen s'ochtends standaard altijd gewoon eten. Dan leg je gewoon een lijntje neer, en zeg je tegen jezelf dat je mag snorkelen zodra je je eten weg hebt. Het scheelt echt mega wanneer je gewoon ff snel wat eet.

Daarom gebruik ik het maar een keer of 6 per jaar, gemiddeld zo om de 2 maanden. Dan blijft het elke keer super vet en lijkt het steeds weer (bijna) alsof het de eerste keer is. Je moet eigenlijk weer "vergeten" zijn hoe het voelt als je er weer aan begint (dat heb ik dus na 2 maanden).

En de dip naderhand, het depressieve gevoel is ook heel afhankelijk van je algemene gevoel rond de tijd dat je het gebruikt. Voel je je zoiezo al depressief en gebruik je in het weekend om ff lekker te knallen zul je naderhand 2x zo depressief zijn. Maar voel je je doorgaans gewoon goed en zit je lekker in je vel en gebruik je, dan is de dip naderhand (bij mij iig) minimaal en zul je meer last hebben van vermoeidheid en gaarheid dan van echt een depressie.

Aanstaande zaterdag met I Love Techno ben ik weer aan de beurt, en het is alweer ruim 2 1/2 maand geleden (met mysteryland) dus wordt vast weer super!

Die 2de figuur is veel belachelijker dan die eerste:roflol:

haha dat eerste filmpje :roflol: je moet er al heel veel pillen in je bak hebben geslagen om zo zwaar te beginnen hallucineren op xtc. vroeger gebeurde het ook vaak dat ik de tien pillen overschrijdde, maar nu om de zoveel maand max 3 per keer als je nog menselijk wil overkomen :)

Die eerste kerel van dat filmpje heeft volgens mij meer binnen dan xtc alleen :scratch:

Zit die gast in dat eerste filmpje nou in zijn broek te schijten ???

eigenlijk zijn die maten van hem ook ter***lijers dat ze hem zo aan z'n lot overlaten.

eigenlijk zijn die maten van hem ook ter***lijers dat ze hem zo aan z'n lot overlaten.

aan de ene kant heb je een punt, aan de andere kant: als je zoveel hebt geslikt dat je over de grond rollend ligt te schijten moet je daar zelf maar verantwoordelijkheid voor nemen.

E hoor je eigenlijk 1 x in het halfjaar te doen, maar goed, dat is mijn mening.

dan moet je deze gozer eens zien die is pas aardig van het pad af.

ook wel eens last van klappertanden als je knetter bent?

Weed + tabak = pigshit!

Gisteren heb ik dichtbij in de buurt van Miami 2 hollanders leren kennen die ons 'shiva' heeft verkocht, maar ze bolden op de 'hollandse manier' zeiden ze. Ongelooflijk veel weed gepaard met een zeer klein beetje tabak. Echt een dikke joint dus. Ik heb "maar" 3 trekjes genomen, weliswaar grote en ik was de ganse avond weg. Voor de eerste keer in mijn leven had ik rode oogjes en normaal gezien heb ik dat nooit.

Zou jij, de hele avond over zo iemand ontfermen? Ik niet ze, je avond is dan ook zwaar naar de kloten omdat hij niet kan omgaan met drugs. Je kan hem paar keer in het oog houden, maar als ie telkens wegloopt, nja. Alles wat je zegt dringt toch niet tot hem door, hehe;). Niet dat ik deze persoon ken.

Terug
Naar boven