Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Klant 2 neemt contact op met azarius; KLANT 2: "hee mijn pakje is niet aangekomen", AZARIUS: "oh, we nemen wel contact op met tnt", TNT: "ah, we zien dat het pakketje is afgeleverd bij baka boko", BAKA BOKO: "NEE, IK HEB ECHT NIKS GEKREGEN, HET IS OOK NIET MIJN HANDTEKING, DIT IS NAGEMAAKT!!!" TNT: "oh, we zien je wel voor de rechter".

hoor ik (of klant 2) dan niet TNT voor de rechter te slepen? ;)

Want? Het gaat er om als jij ontkent dat je iets hebt gehad, terwijl je er wel voor hebt getekend.

Ze hebben me niet om identificatie gevraagd. Dus ik kan ook zeggen dat ik niks heb getekend :o

Misschien moet je het hen maar braafjes laten weten dat je te veel gekregen hebt?
Met een beetje geluk krijg je wel een eerlijkheidscadeautje.
Of geloof ik nog te veel in de goedheid van de wereld? :D

Ik heb eens gelezen dat er 3 soorten gbl zijn

GBL die in de medische, in voeding en in de industriele sector wordt gebruikt.
Iemand hier meer info over ? ...

Tjongejongejongejongejonge

ik ben het zat met de maatschappij,

gister was ik op een studentenhuisfeest in eindhoven. Ik had 10 pillen bij me en voor mezelf en een maat van me 15 ml GBL. Ik dacht van nou, het zijn studenten mischien willen ze wel wat pillen kopen. Dus ik vond na lang zoeken een gabber die wel een pilletje wilden kopen. Zwarte smiley's zijn het, hij had ze nog nooit gezien dus ik laat ze zien, gewoon in het openbaar, mijn vriend woont in dat studentenhuis, moet kunnen toch. 21ste eeuw, drugs zijn normaal. Komen 2 van die boerenfaggots op me af, JIJ GAAT ER NU UIT! Dus ik zeg van: "heb je gezien hoeveel vaten bier er al doorheen zijn gegaan? Daarmee kan je hele straten plat leggen. En daar kom ik dan met mijn 10 pilletjes". Maarja deze 2 boeren klootzakken zijn zo verpest door de maatschappij waar alleen alcohol en sigaretten kunnen maar onschuldige drugs als XTC dat kan natuurlijk niet. Na lang discussieren en gepoogd deze mensen verstand in te spreken mocht ik blijven op de kamer van mijn maat. Ze wilden me eerst naar het station sturen om 2:40 am. Hebben ze geluk gehad want ik was echt niet van plan weg te gaan en ik was zwaar verdoofd door 6-7 ml GBL en voelde geen pijn meer dus vechten was geen probleem geweest.

In ieder geval het moet is tijd worden dat drugs gewoon geaccepteerd worden in het uitgaansleven. Klote studenten, ik hoop dat ze een kapotte lever krijgen.

Goed gesproken.

Studenten(vereniging)huisfeest = :no:
Eindhoven = :no:

Studenten(vereniging)huisfeest + Eindhoven = :janken:

gister was ik op een studentenhuisfeest in eindhoven. Ik had 10 pillen bij me en voor mezelf en een maat van me 15 ml GBL. Ik dacht van nou, het zijn studenten mischien willen ze wel wat pillen kopen. Dus ik vond na lang zoeken een gabber die wel een pilletje wilden kopen. Zwarte smiley's zijn het, hij had ze nog nooit gezien dus ik laat ze zien, gewoon in het openbaar, mijn vriend woont in dat studentenhuis, moet kunnen toch. 21ste eeuw, drugs zijn normaal. Komen 2 van die boerenfaggots op me af, JIJ GAAT ER NU UIT! Dus ik zeg van: "heb je gezien hoeveel vaten bier er al doorheen zijn gegaan? Daarmee kan je hele straten plat leggen. En daar kom ik dan met mijn 10 pilletjes". Maarja deze 2 boeren klootzakken zijn zo verpest door de maatschappij waar alleen alcohol en sigaretten kunnen maar onschuldige drugs als XTC dat kan natuurlijk niet. Na lang discussieren en gepoogd deze mensen verstand in te spreken mocht ik blijven op de kamer van mijn maat. Ze wilden me eerst naar het station sturen om 2:40 am. Hebben ze geluk gehad want ik was echt niet van plan weg te gaan en ik was zwaar verdoofd door 6-7 ml GBL en voelde geen pijn meer dus vechten was geen probleem geweest.

In ieder geval het moet is tijd worden dat drugs gewoon geaccepteerd worden in het uitgaansleven. Klote studenten, ik hoop dat ze een kapotte lever krijgen.

"Onschuldige drugs als xtc"
Het is eraan te zien dat jij nog maar 18 bent...

Gewoon u shit testen voordat je inneemt. Wat algemene informatie over opzoeken, tripsitter erbij en xtc stelt zo goed als niks voor.

En ik ben al bijna 20.

"Onschuldige drugs als xtc"
Het is eraan te zien dat jij nog maar 18 bent...

open je ogen,

elke week valt er wel een dode door alcohol,

xtc doden zijn zeldzaam, vaak in combinatie met ja hoor: ALCOHOL.

zelfde met GBL/GHB vaak raken mensen in coma doordat ze ook ALCOHOL op hebben.

Maar genoeg onderzoeken hebben al bewezen dat XTC alleen je serotonine niveau met 5% omlaag brengt bij regelmatig gebruik. Al die andere hersenschade claims zijn nooit bewezen. Ik wil niet zeggen dat je XTC elke dag moet gebruiken maar 1 a 2 keer in de maand kan denk geen kwaad. Alles beter dan jezelf dronken zuipen.

Ik heb eens gelezen dat er 3 soorten gbl zijn

GBL die in de medische, in voeding en in de industriele sector wordt gebruikt.
Iemand hier meer info over ? ...

klopt zal het even voor je uitleggen (hehe GBL expert:p):o

1. medische : waar het voor wordt gebruikt is mij niet helemaal duidelijk maar deze variant van GBL is 100% zuiver en dus het beste om te kopen 1 nadeel heeft het het is ongeveer 5 x zo duur als gewone 99,95 % puur. En of het ergens zomaar te koop is denk ik niet heb het namelijk nog niet gezien.

2. voeding : het zit in hele kleine hoeveelheden in bijvoorbeeld wijn zowel rood als wit maar die hoeveelheid is echt verwaarloosbaar. en dus kan je in principe het uit de wijn halen en dan heb je natuurlijke GBL, maar zoals je wel zal begrijpen zal dit gigantisch duur zijn en niet beter als GBL uit de fabriek.

3. Industriele : wat overal op internet wordt aangeboden en ongeveer 99,95% zuiver is de overige 0,05 is overgens niet eens schadelijk zit bijvoorbeeld koper en zink in.

:D:D

PS : Vintage ik raad je toch sterk aan je GBL om te zetten naar GHB ik heb na 200 ml een tijdje lichte last gehad van mijn keel en een zogenaamde DROGE hoest net alsof je gigantisch veel gerookt hebt in je leven. zo te voelen hersteld mijn keel wel gelukkig, maar wie weet wat het bv met je maag doet ik heb nu ook na 1 buisje een 20 min buikpijn dus echt goed zal het niet zijn.

even wat vraagjes voor de hardcore ghb/gbl gebruikers:D

herkennen jullie het volgende (komt van partflock)

Een veel vettere huid, je kunt het gewoon op je toetsenbord en muis voelen zitten. En dat je lichamelijk ook makkelijker vet opbouwd. Dat heeft er denk ik mee te maken dat het een soort groeihormoon is, omdat het bij bodybuilders ook veel gebruikt word. :yes: Maar hierover kan ik bijvoorbeeld dus helemaal niks vinden op internet, alsof wij de enigste zijn die dat herkennen??

Lijkt me niet dat GH-growth voor meer vetmassa zou zorgen ???

Xtc is en blijft een illegale drugs, een beetje subtiel mee omgaan....

klopt zal het even voor je uitleggen (hehe GBL expert:p):o

1. medische : waar het voor wordt gebruikt is mij niet helemaal duidelijk maar deze variant van GBL is 100% zuiver en dus het beste om te kopen 1 nadeel heeft het het is ongeveer 5 x zo duur als gewone 99,95 % puur. En of het ergens zomaar te koop is denk ik niet heb het namelijk nog niet gezien.

2. voeding : het zit in hele kleine hoeveelheden in bijvoorbeeld wijn zowel rood als wit maar die hoeveelheid is echt verwaarloosbaar. en dus kan je in principe het uit de wijn halen en dan heb je natuurlijke GBL, maar zoals je wel zal begrijpen zal dit gigantisch duur zijn en niet beter als GBL uit de fabriek.

3. Industriele : wat overal op internet wordt aangeboden en ongeveer 99,95% zuiver is de overige 0,05 is overgens niet eens schadelijk zit bijvoorbeeld koper en zink in.

:D:D

Dat is juist mijn probleem, ik zou willen weten hoe schadelijk die industriele gbl wel is. Koper en zink is niet echt gezond volgens mij..

even wat vraagjes voor de hardcore ghb/gbl gebruikers:D

herkennen jullie het volgende (komt van partflock)

Een veel vettere huid, je kunt het gewoon op je toetsenbord en muis voelen zitten. En dat je lichamelijk ook makkelijker vet opbouwd. Dat heeft er denk ik mee te maken dat het een soort groeihormoon is, omdat het bij bodybuilders ook veel gebruikt word. :yes: Maar hierover kan ik bijvoorbeeld dus helemaal niks vinden op internet, alsof wij de enigste zijn die dat herkennen??

Ghb zou vet verbranden.
Je maakt gewoon meer GH aan tijdens je slaap
ghbgh.gif

Door ghb hou je ook meer vocht vast... misschien dat ze dat verwarren met vet.

Je huid heeft er niets mee te maken

Terug
Naar boven