XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ik kom hier toch vaak GBL tegen;

Overtuig mij eens waarom ik over moet stappen van de GHB naar GBL?

Niet, maar ik kan wel iemand overtuigen om van GBL over te stappen naar GHB

ik ook ja!

vanavond trouwens weer op pad met m´n flugelflesje.

Meteen een les voor beginnende gebruikers:

Ik voel aan mezelf dat ik best moe ben, dus ik hou bij voorbaat al rekening met m'n dosering. Neem net ff wat minder dan normaal. Kijk ff goed aan hoe hij valt.
En daar gaat het meestal de fout in, de ene dag is de andere niet.

juist niet in ben ook de van gbl maar naar ghb over gestapt

Niks meer al heb ik heel af en toe nog wel eens uitspattingen. Maar vooral fijne dingen mee gemaakt met die ghb. Alleen die dosering he, maar goed ik lees al ben niet de enige die daar mee heeft geklooit:D

heb net eerste keer ghb gebruik na maanden gbl en je proeft ghb bijna helemaal niet wat een opluchting zeg

Hoi drugaddicts, check deze test. [Link niet meer beschikbaar]

Mijn 'score'

,

Ghb staat niet eens in het lijstje :(

Your Scores
Alcohol: 1325
Marijuana: 200
LSD: 2000
MDMA: 2200
Mushrooms: 1175
Salvia: 525
Heroin: 1075
Cocaine: 1375

Ik haat cocaine, het gevoel vind ik rot. 5 minuutjes goed, 3 uur paranoia slecht gevoel.
Heroine nog nooit gedaan

Voor de rest kan het wel kloppen :D

Hoe komt dat mijn totaal bijna 10.000 is en dat van jouw nog geen 8000 ? :o

Wanneer is thuis ben zonder mensen, gebruik ik liefst lsd. Als ik drukte om me heen heb is lsd een hel

Your Scores
Alcohol: 975
Marijuana: 450
LSD: 1075
MDMA: 1375
Mushrooms: 675
Salvia: 350
Heroin: 100
Cocaine: 875

eigenlijk gewoon deze volgorde :
GHB - LSD - alcohol - xtc - wiet

Is het echt zo dat XTC en MDMA erg slecht zijn voor je qua spierverlies? En zo ja, als je het gebruikt met mate ( 1-2 pilletjes per keer ) is het dan nog zo erg?

Iedere maand denk ik wel ja... 4 Keer in het jaar denk ik niet...

En nee, ik kan het niet onderbouwen.

Niet, maar ik kan wel iemand overtuigen om van GBL over te stappen naar GHB

Puur voor je lichamelijke gezondheid zou ik toch echt ghb prefereren. Gbl lijkt me niet zo goed voor je slokdarm (nee kan niet wetenschappelijk onderbouwen maar als je wat gbl op je lippen krijgt snap je wat ik bedoel), er is ook erg weinig onderzoek naar gedaan dus je weet het nooit. En ghb wel.

Het enigste grote voordeel van GBL is dat het veel sneller werkt. Binnen 10 minuten, maximaal 15, hangt het. En bij ghb is dat toch zeker 30 en soms wel meer. Dat maakt GHB lastiger doseren, ook al komt het qua hoeveelheid minder nauw.

Maar ik heb toch het idee dat er een verschil in gevoel zit tussen ghb en gbl, ik vind dat ghb iets meer op je emotie werkt, je wordt er net een tikkeltjje geiler/emotioneler zeg maar van. Dit lijkt raar omdat gbl omzet naar ghb in je lichaam, maar toch heb ik echt het gevoel dat het zo is, je merkt het.

Puur voor je lichamelijke gezondheid zou ik toch echt ghb prefereren. Gbl lijkt me niet zo goed voor je slokdarm (nee kan niet wetenschappelijk onderbouwen maar als je wat gbl op je lippen krijgt snap je wat ik bedoel), er is ook erg weinig onderzoek naar gedaan dus je weet het nooit. En ghb wel.

Het enigste grote voordeel van GBL is dat het veel sneller werkt. Binnen 10 minuten, maximaal 15, hangt het. En bij ghb is dat toch zeker 30 en soms wel meer. Dat maakt GHB lastiger doseren, ook al komt het qua hoeveelheid minder nauw.

Maar ik heb toch het idee dat er een verschil in gevoel zit tussen ghb en gbl, ik vind dat ghb iets meer op je emotie werkt, je wordt er net een tikkeltjje geiler/emotioneler zeg maar van. Dit lijkt raar omdat gbl omzet naar ghb in je lichaam, maar toch heb ik echt het gevoel dat het zo is, je merkt het.

never change a winning team, optieven met je gbl, ghb is de shit.

permban voor iedereen die nog wat over gbl post!

ben ik het mee eens van gbl kreeg ik een pijnlijke keel en soms een droge hoest ( al na 200 ml ) dus kappen met dat spul gewoon omzetten

1 reactie gekregen dus zeg het nog maar een keertje

Is het echt zo dat XTC en MDMA erg slecht zijn voor je qua spierverlies? En zo ja, als je het gebruikt met mate ( 1-2 pilletjes per keer ) is het dan nog zo erg?

Terug
Naar boven