- Waardering
- 129
Zit gewoon in ons voeding en wordt zelfs als supplement verkocht![]()
Overdaad schaadt.
Die 0.05 % is trouwens niet enkel koper en zink, zware metalen horen daar ook nog bij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit gewoon in ons voeding en wordt zelfs als supplement verkocht![]()
Overdaad schaadt.
Die 0.05 % is trouwens niet enkel koper en zink, zware metalen horen daar ook nog bij

Ik kom hier toch vaak GBL tegen;
Overtuig mij eens waarom ik over moet stappen van de GHB naar GBL?
Niet, maar ik kan wel iemand overtuigen om van GBL over te stappen naar GHB

Hoe komt dat mijn totaal bijna 10.000 is en dat van jouw nog geen 8000 ?

Niet, maar ik kan wel iemand overtuigen om van GBL over te stappen naar GHB
Puur voor je lichamelijke gezondheid zou ik toch echt ghb prefereren. Gbl lijkt me niet zo goed voor je slokdarm (nee kan niet wetenschappelijk onderbouwen maar als je wat gbl op je lippen krijgt snap je wat ik bedoel), er is ook erg weinig onderzoek naar gedaan dus je weet het nooit. En ghb wel.
Het enigste grote voordeel van GBL is dat het veel sneller werkt. Binnen 10 minuten, maximaal 15, hangt het. En bij ghb is dat toch zeker 30 en soms wel meer. Dat maakt GHB lastiger doseren, ook al komt het qua hoeveelheid minder nauw.
Maar ik heb toch het idee dat er een verschil in gevoel zit tussen ghb en gbl, ik vind dat ghb iets meer op je emotie werkt, je wordt er net een tikkeltjje geiler/emotioneler zeg maar van. Dit lijkt raar omdat gbl omzet naar ghb in je lichaam, maar toch heb ik echt het gevoel dat het zo is, je merkt het.