MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ja man lachgas moet je beetje pushen imo, hoe waziger van dat spul hoe beter. En gelieve te combineren met andere middelen, biertje+g'tje+jointje en dan een dikke ballen, whahaha, oh lord!
hehe inderdaad.. alleen gas is al super en met bier al helemaal. pushe idd en dan met een paar man zijn.. :D

btw.. die patroontjes is misschien leuk je kan beter met een fles doen. 2 seconde heb je een grote ballon helemaal vol.

Ja een fles is natuurlijk stukken beter, maar ik ben niet in de situatie dat ik zo'n ding kan bemachtigen.

Ps voor de mensen die patronen halen, ik zou ze zeker bij een groothandel (macro, sligr, etc.) halen daar zijn ze echt stukken goedkoper, voor 50 patronen moet je niet meer dan 15 euro betalen!

Ja een fles is natuurlijk stukken beter, maar ik ben niet in de situatie dat ik zo'n ding kan bemachtigen.

Ps voor de mensen die patronen halen, ik zou ze zeker bij een groothandel (macro, sligr, etc.) halen daar zijn ze echt stukken goedkoper, voor 50 patronen moet je niet meer dan 15 euro betalen!

Als je dan toch ervoor naar de groothandel gaat moet je het wel gelijk goed doen. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik krijg als het goed is voor dit weekend een grote hoeveelheid GHB

ik ga het zaterdag voor het eerst gebruiken omdat ik XTC een beetje zat ben.

ik hoor van mensen dat je echt totaal niks voelt van GHB de volgende dag (van xtc voel ik toch wel soort van dipje en beetje uitgedroogt) is dat waar?

En nog verdere tips voor gebruik? Ik weet ook niet precies hoeveel ik moet nemen,
ik weeg 90 kilo.

wtf. ik heb dit besteld bij azarius:
http://azarius.nl/shrooms/grow_boxes/starters_growkit/ voor 25 euro

krijg ik voor 225 euro aan dit erbij:

http://azarius.nl/shrooms/grow_boxes/growbox_philosophers_stone/
http://azarius.nl/shrooms/grow_boxes/growbox_cubensis/

???

kan dit misschien een scam zijn ofzo, dat ze later ineens 225 euro van me eisen?

Heb je die spullen ook al thuis gekregen?

Als dat zo is zou ik eerst contact met Azarius opnemen, hoe het kan dat je die extra zooi er bij heb gehad
En zegen dat je dat niet allemaal besteld hebt.

Heb je een Kopie of iets dergelijks van wat je wel besteld hebt?

Ja, maar het punt is dat ik het helemaal niet kwijt wil ;) ik heb alleen voor dat ene besteld aan 25 euro dus zij zijn degene die 225 euro kwijt zijn.

Je hebt wat je wel besteld had al gewoon betaald?

Als dat zo is heb je miss kans dat je er nooit meer wat van hoort.
Maar het kan ook zijn dat je opeens nog ff een rekening krijg voor die andere spullen.

Zou er voor de zekerheid maar niet meer bestellen anders zegen ze straks u heeft nog een rekening van 225 pleuro open staan.

Je hebt wat je wel besteld had al gewoon betaald?

Ja, ze sturen namelijk pas nadat ze het geld hebben ontvangen. Dat is ook gewoon via de mail verlopen.

Het is natuurlijk zo dat ze niet zomaar dingen naar mensen kunnen sturen om er dan een rekening achteraan te zetten, maar geldt het ook als je getekend hebt voor ontvangst etc?

Paklijst? Heb helemaal niks. Ik weet alleen dat doos 1 (de starters kit) wel op mijn bestelling staat, en doos 2 heb ik alleen voor getekend en bestaan verder geen gegevens over.

Dan hoef je denk ik geen zorgen te maken.
Dan is het volgens mij een fout van de gene die het bezorgt heeft.
Die heeft denk gewoon een doos te veel afgegeven bij jou.

Dan zal ik het maar als ee cadeautje van Azarius beschouwen :D

Hoop voor Azarius dat zo iets niet vaak gebeurd.
Anders kunnen ze snel hun site offline gooien, want dan zijn ze failliet.

Klant 2 neemt contact op met azarius; KLANT 2: "hee mijn pakje is niet aangekomen", AZARIUS: "oh, we nemen wel contact op met tnt", TNT: "ah, we zien dat het pakketje is afgeleverd bij baka boko", BAKA BOKO: "NEE, IK HEB ECHT NIKS GEKREGEN, HET IS OOK NIET MIJN HANDTEKING, DIT IS NAGEMAAKT!!!" TNT: "oh, we zien je wel voor de rechter".

Terug
Naar boven