Dit weekend voor het eerst keta gesnoven. Vaag spul, moeilijk te omschrijven hoe het nou eigenlijk voelt. Ik hoorde dat het wel erg verslavend was, dat vind ik eigenlijk helemaal niet, heb niet meteen het gevoel dat ik het zo snel mogelijk nog een keer zou willen doen. Misschien over een paar maanden weer ofzo.
Hoe denkt de rest hier over keta?
Totdat je de K-hole bereikt hebt waarin je de oneindigheid van het Keta heelal ervaard waarin een eeuwige expansie van nieuwe ruimtes ontstaat elke dat je denkt het universum met verlichting te kunnen verlaten.
Het is een v/d meest droomachtige substanties die ik ken, en zal, in tegenstelling tot standaard tripmiddelen heel moelijk zijn om te defineeren en een identiteit aan te koppelen. En vandaar is de uitnodiging heel groot omdat je verondersteld een band te kunnen opbouwen met Ket al naar gelange je het vaker doet. Maar dit onzijdige goedje blijft van net zo ver van je vandaan staan als bij je eerste ingestie.
Het is wel zo dat je eigen territorium in het Keta heelal steeds groter wordt je nieuwe plekken ontdekt, andere zielen ontmoet, wezens en artestieke gebouwen of graven. High-Tech of uit de verre oudheid.
Keta is eigenlijk niets, maar ook heel veel. Je hebt er geen mening over, maar gaat graag herhaaldelijk met Ket is zee.
Het voelt als een soort gekozen gevoel, vandaar dat je weleens dat egocentrische gedrag ziet bij Keta gebruikers.
Al op m'n eerste K-hole lag ik in een pyramide met een doodskist waarbij er een 'warm' onthaal was.
Lagere doseringen weet ik wat minder vanaf, maar die zijn niet te vergelijken met de bereisingen wanneer je buiten bewustzijn ligt.
Ketamine hydrochloride via de injectie naald IM, geeft een echt krachtige ervaring, waarbij je echt 'schokkend' wordt afgeschoten richting de K-universe. Maar ook met slim fors snuiven kun je een ervaring sterk psychedelisch maken. Maar minder lineair.