- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb even een vraag.
Het bijna dagelijks consumeren van ghb, kan dit sneller leiden tot overtraining ?

, heb bijna fietser erdoor omver gereden) 
Heb even een vraag.
Het bijna dagelijks consumeren van ghb, kan dit sneller leiden tot overtraining ?

Vind de kater van xtc echt minder...(vooral geestelijk) duurt idd echt bijna een week voordat ik me weer helemaal 'normaal' voel.Probeer het daarom te beperken tot een paar keer per jaar. Desondanks blijft het heerlijk om af en toe helemaal los te gaan..
kijk als jij gewoon goed eet voordat je uit gaat, en de dag/week na je xtc-gebruik gewoon goed eet, drinkt, en traint, dan is er niks aan de hand.
Maar in de regel ben je na een avondje goed kort zijn van de xtc, minimaal 1 week verrot. Vooral geestelijk. En in die week heb je net ff wat minder eetlust, net ff wat minder drive om te trainen.
Dus als xtc op jou geen invloed heeft op je lichamelijke en vooral geestelijke gesteldheid, dan is er niks aan de hand. Maar dan ben je een van de weinigen....
xtc is geen kwaadaardig pilletje die wild om zich heen al je spiermassa op eet.
Het is de kater na xtc-gebruik die ervoor zorgt dat je minder traint en eet = minder hard groeien.
nuff said.
) en voelde me de volgende dag perfect, zelfs nog getraint en ging echt goed. Mais is precies beetje zwaar verslaafd
ja, m'n 'trip' naar Amsterdam vandaag is een beetje uitgedraaid op een sisser.
had maar heel even de tijd om even rond te touren in de binnenstad en de keet waar ik moest zijn voor die paddo's was dicht natuurlijk
er stonden geen openingsuren vermeld op hun site en had ook de tijd niet om nog naar andere smartshops te zoeken want moest daarna nog naar Brussel en Gent racen... damnfokhell&devil!
wel coffeeshops genoeg tegengekomen, maar dacht niet dat ze daar paddo's verkochten, dus ook niet binnengeweest... dat wordt dus online bestellen.
maar hey : wel genoten van het uitzicht, mooie stad hoor... A'dam, zag er echt gezellig uit ! ga ik zeker nog eens een uitgebreider bezoekje moeten brengen (lekkere wijven man, heb bijna fietser erdoor omver gereden)
nu wel een paar weken fingers crossed lopen & hopen dat ik geen verkeersboete krijg uit NL, want ben in vlammende vaart weer richting Vlaanderen gereden
hoe zit het eigenlijk met de drugswetgeving in Vlaanderen wat betreft paddo's ?
is dit hier ook verboden ?

Bedankt voor alle reacties,
Heb 3 weken geleden voor het eerst XTC genomen ( was maar 1 pilletje want toen was alles op) en voelde me de volgende dag perfect, zelfs nog getraint en ging echt goed.
Van het weekend 3,5 pillen genomen over de avond verspreid, en op dat moment kon ik inderdaad niet eten. Ik heb vantevoren goed gegeten, en de volgende dag voelde en at ik weer als normaal. Het is nou 4 dagen geleden maar heb nog steeds nergens last van net als de eerste keer. Het ware witte dolfijnen btw, misschien zijn deze "lichter" voor je mentaal? Lijkt me toch sterk want een vriend die al veel ervaring heeft schat ze op zo'n +- 120mg
Oh dit was ik wel vergeten, ik kom de 2-3 dagen erna super moeilijk in slaap :/
GHB, nog nooit gebruikt maar lijkt me toch wel interessant om eens te proberen.
)Bedankt voor alle reacties,
Heb 3 weken geleden voor het eerst XTC genomen ( was maar 1 pilletje want toen was alles op) en voelde me de volgende dag perfect, zelfs nog getraint en ging echt goed.
Van het weekend 3,5 pillen genomen over de avond verspreid, en op dat moment kon ik inderdaad niet eten. Ik heb vantevoren goed gegeten, en de volgende dag voelde en at ik weer als normaal. Het is nou 4 dagen geleden maar heb nog steeds nergens last van net als de eerste keer. Het ware witte dolfijnen btw, misschien zijn deze "lichter" voor je mentaal? Lijkt me toch sterk want een vriend die al veel ervaring heeft schat ze op zo'n +- 120mg
Oh dit was ik wel vergeten, ik kom de 2-3 dagen erna super moeilijk in slaap :/
)same here...
kan iemand alle effecten eens zeggen ? (indien mogelijk, als het nog niet te veel gevraagd is)
Als je veel over ghb wil weten moet je dit lezen
http://www.drugs-forum.co.uk/forum/local_links.php?catid=28

Dus je bent vanuit België naar Amsterdam gereden om daar een smartshop met paddos te zoeken, maar kon er geen vinden en je bent weer teruggereden zonder paddo's?![]()
zonder resultaat helaas 
http://www.globochem.nl/product_info.php?products_id=1153
hier haal ik mijn paintremover,
werkt echt goed om verf weg te halen
ik slik ook per ongeluk weleens 2/3 x 2 ml in, vaak in het weekend gebeurt dat plotseling... ik ben niet naar een dokter gegaan omdat het niet giftig is, maar je voelt je toch lekker
ik hoor btw dat er gekken zijn die er GHB van maken, maar GHB is illegaal dus ik blijf lekker schoonmaken met GBL, kan ik ook meenemen over de grens als ik op vakantie ga en daar verfvlekken moet verwijderen..
nou dag