Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Nieuwe rage? :D

Gebruik je het bij elk examen moment dan? Want je moet naderhand wel een rustpauze met weinig denkactiviteit kunnen inlassen.

Nee gebruik het helemaal niet vaak, 2 a 3x per week, eerder tijdens het studeren dan tijdens examen. Vrij huiverig voor als je tijdens examen net iets te wazig wordt..!?

Morgen overigens wel, heb een heel technisch vak dus mag geen scherpte ontberen. Neem ik een halfje (5mg).

Na het tentamen ben ik, ongeacht, redelijk opgebrand wat concentratie betreft, dus ga ik trainen.

Overigens haal ik het zelf niet bij de huisarts..

Morgen en overmorgen heb ik mondeling examen. Dan ga ik geen speed nemen omdat ik daardoor moeilijker kan praten, vooral qua spontaniteit en articulatie.
Raar toch? Ik dacht dat speed je net mondiger maakt...

Amfetamine is toch een product om zoveel mogelijk te mijden.

Ik ken je probleem wel. Soms zo praterig, euforisch, sociaal, andere keer ben je precies mensenschuw.

1. Hoeveelheid speed dat je neemt, wrs bijnemen, je uitwerking is al begonnen.

2. Kwaliteit is bagger

Nee gebruik het helemaal niet vaak, 2 a 3x per week, eerder tijdens het studeren dan tijdens examen. Vrij huiverig voor als je tijdens examen net iets te wazig wordt..!?

Morgen overigens wel, heb een heel technisch vak dus mag geen scherpte ontberen. Neem ik een halfje (5mg).

Na het tentamen ben ik, ongeacht, redelijk opgebrand wat concentratie betreft, dus ga ik trainen.

Overigens haal ik het zelf niet bij de huisarts..

Valt mee dan. Zou het blijven zien als toevoeging en na je examens niet voor andere activiteiten gebruiken om die soepeler te laten lopen.

Als je merkt dat je nachtrust minder diep wordt, of vaker wakker wordt om te pissen, moeite hebt met inslapen, denk processen blijven steken zonder, zou ik het direct in de ban doen als je brains je lief zijn.

ff een vraagje,

Wat vinden jullie nou de beste party drug die er is?

alchol
ghb
mdma
coke
speed

wou nog 1 dingetje vragen ik krijg met ghb soms toch een beetje last van mijn maag waar komt dat door. kan iemand nog 1 nadeel noemen van ghb (zoals bv vergeetachtigheid) of is het erg toch echt niet

wou nog 1 dingetje vragen ik krijg met ghb soms toch een beetje last van mijn maag waar komt dat door. kan iemand nog 1 nadeel noemen van ghb (zoals bv vergeetachtigheid) of is het erg toch echt niet

Bij sporadisch weekend gebruik heeft nog geen enkel onderzoek iets negatief kunnen zeggen over de organen. Ghb is lichaameigen en daarom geen groot balast op je lichaam.

Dit stukje tekst beschrijft bij mij wel het grootste probleem bij dagelijks gebruik

Ik ben van mening dat je gevoel behoorlijk afvlakt als je voortdurend aan de G zit. Het werkt als een soort demper voor veel gevoelens en gedachten. Terugkijkend was dat voor mij dan ook een belangrijke reden waarom ik het gebruikte volgens mij. Ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat ie G als anti-depressiva gebruikte. Met G een beetje flierefluitend door het leven gaan zonder jezelf ooit rot te voelen en te lang stil te staan bij bepaalde dingen. Als je lang gebruikt dan word je gevoel erg neutraal. Het euforische gevoel wat G normaal geeft dat komt naarmate je meer gebruikt steeds minder voor. Mijn ervaring is dat ik wat G nam als ik me even iets minder voelde want binnen no-time waren alle zorgen weer verdwenen. Best handig voor iemand zoals ik die normaal gezien af en toe best moeite heeft met bepaalde gevoelens en gedachten een plaats te geven [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nadat ik lichamelijk was afgekickt ben ik nog ff behoorlijk depri geweest. En hoewel ik genoeg had bijgeslapen en ik me lichamelijk weer de helemaal de oude voelde, was ik geestelijk nog steeds uitgeput. Ik heb een paar keer gruwelijk moeten janken vanwege wat voor reden dan ook. Ik kon maar heel weinig hebben en irriteerde me snel aan vanalles en iedereen. Ook voelde ik me constant onrustig in mijn bol.
Ik heb iets van twee weken erg heftige en vooral ook verwarrende nachtmerries gehad. Zo erg dat ik me niet eens uitgeslapen voelde als ik wakker werd. Ze zeggen dat je in je slaap dingen uit het dagelijkse leven verwerkt dus daarom denk ik dat het een soort inhaalslag was ofzo die ik heb moeten maken.

Sinds kort voel ik me pas echt weer helemaal de oude. En ik moet zeggen dat ik daar heel erg blij mee ben. Zo blij dat ik het zelfs wel fijn vind als ik me wat minder of verdrietig voel want die gevoelens komen natuurlijk ergens vandaan. En als je je zo voelt dan kun je jezelf af gaan vragen waar dat vandaan komt en dan ben je tenminste bezig om dingen te verwerken en een plekje te geven of zelfs aktie te ondernemen, net zoals ieder ander normaal mens dat doet. Ook zijn de momenten dat ik blij ben veel echter en ik waardeer ze ook meer als voorheen. Mijn gedachten heb ik ook weer op een rij (voor zover mogelijk bij mij) en ik denk weer wat vaker na over dingen die toch best belangrijk zijn in het leven, en dat voelt best goed. Kortom: het zal me echt geen moeite kosten om niet meer verslaafd te raken aan de G.

Iemand ervaringen mee om GHB naar een ander land te vervoeren ?
Risico waard ?

ik denk als je naar bijvoorbeeld dubai of singapoer ofzo gaat dat het geen probleem moet zijn

Turkije in mijn geval.
Beach + sun + girls + GHB = :heart:
Ze zitten in flugel flesjes, dus kan zijn dat ze vermoeden dat ik alcohol smokkel...

Doe ze in een ander flesje.

Bv: flesje van neusdruppels en steek ze weg bij je tandenborstel enzo

Ghb zijn de meeste honden niet op getraint en naar ghb zullen ze niet snel zoeken

Goede tip! :D

Of in lenzendoosjes.
Mochten ze nog zo zot zijn om ervan te proeven, dan smaakt het naar dezelfde zoute troep. :D

Ik wordt juist emo van G man. Voor mij vlakt het helemaal geen emoties af, maarja ik gebruik natuurlijk ook niet zo veel. Meenemen naar het buitenland voor een weekje, mja ik zou het risico niet lopen denk ik. Als je het echt wil kan je het makkelijk in een fles fl*kkeren waar normaal je lenzenvloeistof in zit ofzo.

Ik wordt juist emo van G man. Voor mij vlakt het helemaal geen emoties af, maarja ik gebruik natuurlijk ook niet zo veel. Meenemen naar het buitenland voor een weekje, mja ik zou het risico niet lopen denk ik. Als je het echt wil kan je het makkelijk in een fles fl*kkeren waar normaal je lenzenvloeistof in zit ofzo.

same for me. Ik word in ieder geval zachtaardiger van g, heb eerder de behoefte om te praten dan wanneer ik nuchter ben.

van sos word ik pas oppervlakkig en een ter***lijer.

Ik liet vaak trainen vloeien als ik echt zo'n goede dikke dosis G op had in huiselijke sfeer. Het gevoel was een soort verfrissende gelukzaligheid met een buitengewoon optimistish tintje.

Wel waar, maar als je echt dagelijks gaat gebruiken gaat het euforische eraf, en na verloop van tijd dempt het je emoties zoals verteld staat in het stukje tekst.

Nu ben ik terug vol motivatie om vanaf aanstaande zondag enkel in het weekend te gebruiken.... en na verloop van tijd slechts één keer per week

Twee keer per week kan ook wel. Eigenlijk is de max. twee dagen sober, 1 x nemen, 2 dagen sober etc.

gister voor het eerst GHB gemaakt (thanks to MMM, you're the best!) :)

smaakt zeer goed, ik heb alleen nog geen grote dosis genomen, wel 2 proefpersonen laten testen.

GBL werd ik zat -> je stem verandert (schoor), je krijgt een licht geirriteerde slokdarm, je zit echt bijna tegen kotsen aan als je 2 ml naar binnen giet op volle maag, je moet het enorm verdunnen om bovenstaande klachten te voorkomen, lukt meestal niet helemaal.

voordeel: kant en klaar te koop en legaal! kleinere dosissen = meer meenemen!

ik ga natuurlijk niet al mijn GBL omzetten, ik moet het wel meenemen op vakantie :)

ik vraag me af of ik lekkerder kan slapen met een grote dosis GHB, sinds ik grote hoeveelheden GBL neem slaap ik enorm licht... vanavond maar uittesten, ik heb er zin in!

gister voor het eerst GHB gemaakt (thanks to MMN, you're the best!) :)

smaakt zeer goed, ik heb alleen nog geen grote dosis genomen, wel 2 proefpersonen laten testen.

GBL werd ik zat -> je stem verandert (schoor), je krijgt een licht geirriteerde slokdarm, je zit echt bijna tegen kotsen aan als je 2 ml naar binnen giet op volle maag, je moet het enorm verdunnen om bovenstaande klachten te voorkomen, lukt meestal niet helemaal.

voordeel: kant en klaar te koop en legaal! kleinere dosissen = meer meenemen!

ik ga natuurlijk niet al mijn GBL omzetten, ik moet het wel meenemen op vakantie :)

ik vraag me af of ik lekkerder kan slapen met een grote dosis GHB, sinds ik grote hoeveelheden GBL neem slaap ik enorm licht... vanavond maar uittesten, ik heb er zin in!

:o:eek::D

waar doe jij het in cola ? ik vind redbull het lekkerste:o

Terug
Naar boven