- Waardering
- 95
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroegah? Heb ze een jaartje of 3 a 4 geleden wel gehad, ze waren echt super. Binnenkort misschien weer een nieuwe lading, had ze toen getest op 129 mg mdma, hoop dat ze weer van hetzelfde niveau zijn.

die blauwe mitshu's uit 2005, beste pillen OOIT!!!!Gruwelijk waren ze. Legendarisch. Dit is nieuwe druk getest op 140mg geloof ik, ook niet slecht![]()
Een niet zo heel betrouwbare bron van mij zou me blauw mdma-poeder kunnen bezorgen.
Bestaat dat?
die blauwe mitshu's uit 2005, beste pillen OOIT!!!!Gruwelijk waren ze. Legendarisch. Er gingen verhalen in de rondte dat ze + 200mg waren. En het zou maar zo kunnen....
Dit is nieuwe druk getest op 140mg geloof ik, ook niet slecht![]()
vanaf 29-08-2008 NEVER MILK AGAIN FOR SURE IT ****ED MY FACE
What happened?![]()

Ik kan die dingen nog regelen, 2 weken geleden nog genomen, goeie shit, had er 2 genomen en stond zo strak als een konijn.
Tegenwoordig ben ik er ook niet zo verrot meer van volgende dag, misschien omdat ik het niet zoveel meer doe.
ja sinds ik gestopt ben met melk is bijna al mijn acne weg nog 2 plekjes heb ik nu nog en dat terwijl ik pas 1 week ben gestopt![]()

)Ik kan die dingen nog regelen, 2 weken geleden nog genomen, goeie shit, had er 2 genomen en stond zo strak als een konijn.
Tegenwoordig ben ik er ook niet zo verrot meer van volgende dag, misschien omdat ik het niet zoveel meer doe.

.ik heb een zieke drug gevonden,
caffeïne.
ik neem lekker 1 red bull en de rest van avond spa rood.
ffies geen drugs meer. GHB is helemaal niet zo slecht, maar krijg er wel lichte slaapstoornissen van en daar heb ik geen zin meer in.
Mischien binnenkort ff een lijntje ket met mijn meisje. That's all.
maar niet 1 redbull natuurlijk gewoon rond de 1 gram cafeïne en ik heb nog een potje van 100 gram staan dus feesten
voor mij
oke kan gebeuren maar ook cafeïne is wel lachenmaar niet 1 redbull natuurlijk gewoon rond de 1 gram cafeïne en ik heb nog een potje van 100 gram staan dus feesten
voor mij
![]()

hihi,
ik probeer eigenlijk te zeggen dat ik ff stop met drugs
mijn lichaam maakt nu zelf drugs aan: liefdeshormonen
feels great
maarja je zei caffeine en he dat kan ook lachen zijn
Ik ben net terug van een nachtje feesten op coke en ghb.
Ging zeer goed in het begin, maar naar het einde toe vond ik het maar een vreemde synergie. Toen de coke beetje uitwerkte stak de ghb sterk op, ik voelde me zeer moe en leeg maar toch voorkwam me de coke dat ik kon slapen. Nu zit ik hier de typen met de typische wauze kop, trage ademhaling maar toch rusteloos gevoel en snelle hartslag van de coke.