MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Een niet zo heel betrouwbare bron van mij zou me blauw mdma-poeder kunnen bezorgen.
Bestaat dat?

Vroegah? Heb ze een jaartje of 3 a 4 geleden wel gehad, ze waren echt super. Binnenkort misschien weer een nieuwe lading, had ze toen getest op 129 mg mdma, hoop dat ze weer van hetzelfde niveau zijn.

die blauwe mitshu's uit 2005, beste pillen OOIT!!!!Gruwelijk waren ze. Legendarisch. Er gingen verhalen in de rondte dat ze + 200mg waren. En het zou maar zo kunnen....
Dit is nieuwe druk getest op 140mg geloof ik, ook niet slecht:rolleyes:

vanaf 29-08-2008 NEVER MILK AGAIN FOR SURE IT ****ED MY FACE

What happened? :D

die blauwe mitshu's uit 2005, beste pillen OOIT!!!!Gruwelijk waren ze. Legendarisch. Er gingen verhalen in de rondte dat ze + 200mg waren. En het zou maar zo kunnen....
Dit is nieuwe druk getest op 140mg geloof ik, ook niet slecht:rolleyes:

Ik kan die dingen nog regelen, 2 weken geleden nog genomen, goeie shit, had er 2 genomen en stond zo strak als een konijn.

Tegenwoordig ben ik er ook niet zo verrot meer van volgende dag, misschien omdat ik het niet zoveel meer doe.

Ik kan die dingen nog regelen, 2 weken geleden nog genomen, goeie shit, had er 2 genomen en stond zo strak als een konijn.

Tegenwoordig ben ik er ook niet zo verrot meer van volgende dag, misschien omdat ik het niet zoveel meer doe.

waar woon je ergens ?

ik heb ze ook nou.

Maar is onmogelijk dat het dezelfde druk is als 2005.
Anyway, deze schijnen ook bruut te zijn.

Ik waag me er niet aan maar ik hoor de goede verhalen vanzelf :D

ik heb een zieke drug gevonden,

caffeïne.

ik neem lekker 1 red bull en de rest van avond spa rood.

ffies geen drugs meer. GHB is helemaal niet zo slecht, maar krijg er wel lichte slaapstoornissen van en daar heb ik geen zin meer in.

Mischien binnenkort ff een lijntje ket met mijn meisje. That's all.

Die blauwe driehoeken zijn toch altijd en overal wel te verkrijgen? Er worden er alleen zoveel van gedrukt dat er ook een heleboel replica's zijn en die dus lang niet zo sterk zijn als de 'good old' blauwe mitsubishi's. Tegenwoordig zijn de pillen echt niet meer zo goed; óf het zijn k*tpillen, óf het zijn blauwe mitsu's.
Eerst kon je hier in de buurt ook van die rode trucker-vrouwtjes krijgen. Dat waren ook echt goede pillen, er zat naast MDMA ook MDEA in wat ook een erg goed gevoel geeft. Helaas is dat lab een tijdje terug opgerold :(.

Die blauwe hoeken varieren tusen de 105 tot 141 miligram en er kwamen zeer grote series van in omloop in de zomer van 2005. Met name in het oosten en zuiden van het land was het snoepgoed er voor iedereen. Toen vroeg iedereen er op een feest ook 5 EU voor toen dat nieuwtje eenmaal rondging vol enthausiasme.

Toen is er een periode geweest dat ze er niet waren, maar sinds 2006 duiken ze weer op. Maar de baby boom ervan was in 2005.

Maar dit jaar zijn er wederom weer volop series in omloop. De sterkes zijn onveranderd gebleven. Maar 140 per unit is zeldzaam. De meeste zitten rond de 120.

Deze geven in het begin een wat wazig en slap gevoel van traagheid, de euforie en de MDMA kickt pas later in wat op de aanwezigheid van een andere stof kan wijzen. Maar als je knalt, is het ook de echte rush en euforie zoals MDMA die hoort te geven.

ik heb een zieke drug gevonden,

caffeïne.

ik neem lekker 1 red bull en de rest van avond spa rood.

ffies geen drugs meer. GHB is helemaal niet zo slecht, maar krijg er wel lichte slaapstoornissen van en daar heb ik geen zin meer in.

Mischien binnenkort ff een lijntje ket met mijn meisje. That's all.

oke kan gebeuren maar ook cafeïne is wel lachen:D maar niet 1 redbull natuurlijk gewoon rond de 1 gram cafeïne en ik heb nog een potje van 100 gram staan dus feesten:pvoor mij:o

oke kan gebeuren maar ook cafeïne is wel lachen:D maar niet 1 redbull natuurlijk gewoon rond de 1 gram cafeïne en ik heb nog een potje van 100 gram staan dus feesten:pvoor mij:o

hihi,

ik probeer eigenlijk te zeggen dat ik ff stop met drugs :)

mijn lichaam maakt nu zelf drugs aan: liefdeshormonen

feels great

Ik ben net terug van een nachtje feesten op coke en ghb.
Ging zeer goed in het begin, maar naar het einde toe vond ik het maar een vreemde synergie. Toen de coke beetje uitwerkte stak de ghb sterk op, ik voelde me zeer moe en leeg maar toch voorkwam me de coke dat ik kon slapen. Nu zit ik hier de typen met de typische wauze kop, trage ademhaling maar toch rusteloos gevoel en snelle hartslag van de coke.

Ik ben net terug van een nachtje feesten op coke en ghb.
Ging zeer goed in het begin, maar naar het einde toe vond ik het maar een vreemde synergie. Toen de coke beetje uitwerkte stak de ghb sterk op, ik voelde me zeer moe en leeg maar toch voorkwam me de coke dat ik kon slapen. Nu zit ik hier de typen met de typische wauze kop, trage ademhaling maar toch rusteloos gevoel en snelle hartslag van de coke.

Potverdomme, ik ben 1.5 maand van de amfetamine gebleven, gisterenmiddag een klein lijntje voor Laundry day en nu zit ik hier met hetzelfde probleem. Wat heb ik er weer spijt van. Vanaf nu verban ik amfetamine uit mijn leven

Neem dan ook toch gewoon eens coke, kun je tenminste van pitten en je blijft tenminste normaal in je vel zitten.

Coke en pep kruisen elkaar, maar als het om 1 nachtje gaat krijg je van pep sowieso een kopstoot terwijl coke het mes dan nog lang niet uit z'n zak haalt.

Coke heb ik al verbannen, nu speed. Ik gebruik geen pepmiddelen meer

Terug
Naar boven