Zeg dat het een supplement is. Ze weet toch niet wat het is toch ?
ja of vit b ofzo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg dat het een supplement is. Ze weet toch niet wat het is toch ?

Mijn mamma is erachter gekomen dat ik iets gebruik, ze vond een spuitje waar ik g mee afmeet.
ik vind het wel k*t want ze vond me altijd zo'n gezonde jongen, en in principe ben ik dat nog steeds want ghb is no big deal. Maarja hoe overtuig je mensen die vergiftigd zijn door de media en de overheid. Ik zal het nooit kunnen uitleggen. Ik heb nog niet verteld dat ik GHB gebruik. Ga ik ook niet doen want GHB heeft een slechte naam. Ze zal nu wel aan AS gaan denken of andere dingen.

Liegen jullie allemaal tegen jullie moeders? Shame on You.
ik zou het uitleggen, ghb gebruiken hoe slecht het ook klinkt voor haar is nog altijd beter dan heroine spuiten of wat ze nu mss denktMijn mamma is erachter gekomen dat ik iets gebruik, ze vond een spuitje waar ik g mee afmeet.
ik vind het wel k*t want ze vond me altijd zo'n gezonde jongen, en in principe ben ik dat nog steeds want ghb is no big deal. Maarja hoe overtuig je mensen die vergiftigd zijn door de media en de overheid. Ik zal het nooit kunnen uitleggen. Ik heb nog niet verteld dat ik GHB gebruik. Ga ik ook niet doen want GHB heeft een slechte naam. Ze zal nu wel aan AS gaan denken of andere dingen.
Het droomachtige-lichthoofdige gevoel wordt sterker als je een dag na THC roken hevig gaat sporten of een lage bloedsuiker spiegel krijgt. Met name na een zwaar setje voel je je nogal eens dizzy nadat je het gewicht van je af laat glijden.

ik neem ghb altijd op volle maag, werkt gewoon normaal, terwijl als ik xtc op volle maag neem dat ik dan soms 3 uur kan wachten.
gbl op volle maag is geen goed idee, dan ga je altijd bijna over je nek, gbl geeft echt zo'n kick in je maag, terwijl ik de smaak mischien nog beter vind dan die van veel ghb in water.