MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Zou je niet eens opnieuw beginnen dan?

Coke is geilheid, coke is de beloning die je waard bent, coke is flitsend, anti-duf, coke leeft, coke ziet, wordt gezien, bruist, geniet, doet, blitst, rouleerd, adapteerd, improviseerd, radicaliseerd, coke weet, coke sterkt, erotiseerd, coke doet, coke werkt, coke koopt, coke verkoopt, coke geeft leiding

COKE IS DE CONTROLERENDE VADER DIE OVER JE WAAKT!

Maar pas op voor de ontzichtbare infiltrerende witte waas!

Gister vlink lopen spacen op de blauwe mitshu's van Loo.
ze kickte redelijk snel in. na een minuut of 10-15 voelde ik al de koude rillingen over mijn armen en na 30 minuten was het enige wat ik wilde nog maar diep inademen.
Ook bleef ie lang aanhouden. 8 uur nam ik het laatste kwart en om 12 uur stond ik nog steeds te dansen. Was een heerlijk gevoel.
Klote vind ik wel dat mijn onderlip altijd helemaal naar de klote is na een avondje spacen.

Nu maar afwachten hoe de dip er uit gaat zien. Ik ga gewoon proberen te trainen deze week, dat is volgens mij de beste remedie.

Pure MDMA/ Paddoreepje zorgt voor een mooie cocktailtrip met mijn grote vriend Jack Daniels.

coke is wel lekker op zijn tijd ja,

maar niet elke keer als je uitgaat. dan kun je niet meer zonder.

Coke is rommel, die dingen maken me alleen paranoia en begrijp nog steeds niet hoe iemand 50€ aan enkele lijntjes kan geven

ffies tussendoor hoor.

xtc-dip, dinsdag dip, terrible tuesdays.

2-3 dagen na xtc voel je je k*t, iedereen zit wel over serotonine, maar voordat je serotonine-voorraad is herstelt ben je 2-3 maanden verder. De dip duurt maar 1 a 2 dagen en daarna voel je je wel weer gelukkig. Sowieso verlies je maar 5% van je serotonine voorraad.

Het is dus een zwaar tekort aan dopamine wat je 3 dagen later voelt? Of iets anders?
Ik wil graag de juiste theorie achter een dinsdagdip weten.

weer helemaal wazig gisteravond, vroeg nog een meisje heb je nog wat leuk spul bij je. ik dacht huh waarom vraag je mij dat

die blauwe mitshu's uit 2005, beste pillen OOIT!!!!Gruwelijk waren ze. Legendarisch. Er gingen verhalen in de rondte dat ze + 200mg waren. En het zou maar zo kunnen....
Dit is nieuwe druk getest op 140mg geloof ik, ook niet slecht:rolleyes:

"Ooit"

:rolleyes:

Vraag me af of je het echte jaren 90 mdma tijdperk heb meegemaakt.

Laatst bewerkt:
ffies tussendoor hoor.

2-3 dagen na xtc voel je je k*t, iedereen zit wel over serotonine, maar voordat je serotonine-voorraad is herstelt ben je 2-3 maanden verder. De dip duurt maar 1 a 2 dagen en daarna voel je je wel weer gelukkig. Sowieso verlies je maar 5% van je serotonine voorraad.

Het is dus een zwaar tekort aan dopamine wat je 3 dagen later voelt? Of iets anders?

Ik snap het niet, misschien voel je je in het dagelijks leven ook k*t?

Ik voel me echt niet zo megak*t na het gebruik van xtc, en als ik me k*t voel dan is het echt alleen de dag erna.

Ik snap het niet, misschien voel je je in het dagelijks leven ook k*t?

Ik voel me echt niet zo megak*t na het gebruik van xtc, en als ik me k*t voel dan is het echt alleen de dag erna.

Nee, ik ben altijd vrolijk, behalve tijdens de dinsdag-dip en ik voel me gelukkig maar ik wilde gewoon ff de theorie weten. Ik heb dus altijd 1 of 2 dagen een dip en 1 week ben ik net iets minder gevoelig voor geluk. Ik heb nu geen last meer van de xtc die ik ooit heb geslikt, maar goed ook.

MDMA = MDMA, altijd geweest sinds 1979. Dat de eind jaren 80 en 90 cultuur zich kapot heeft geslikt en dan begint te lullen over het goede oude tijdperk. :rolleyes:

MDMA wordt eigenlijk pas echt knotsgek boven 200 mg of als ik er paddo's, DMT of LSD aan toevoeg. Totale 10 dimensionale snaren die overal naar toespringen. Overlappingen van je binnen perspectief en de externe omgeving. Je waarheidserum zoals die nog nooit getoond is aan je bewustzijn.

Van de hallucinaties maak ik eieren, eet ze op en ze exploderen vanuit m'n ondermaag de externe wereld weer in. En m'n ego gaat door het afvoer putje weer naar buiten. :D

Laatst bewerkt:
ffies tussendoor hoor.

de echte oorzaak van de dip is omdat je hersenen minder gevoelig worden voor serotonine, en er is een theorie dat een metaboliet van mdma zich nestelt in de dopamine receptoren zonder de functie van dopamine te hebben (er is dus minder dopamine dat zijn effect kan hebben)

'tzal wel aan mij liggen, maar al vanaf de eerste keer dat ik E nam voelde ik de volgende dag al, dit is niet iets wat ik op regelmatige basis moet doen.

Na m'n eerste pijpje coke basen vroeg me stomverbaasd af wie hier nou in godsnaam een markt van zou kunnen maken. Die gaarheid naderhand staat op gelijke vlakte met zelfmoord neigingen. Je lul wil nog minder dan na een deca only kuur zonder nakuur.

Hoewel crack wel het ideale middel is om van mannen vechtmachines te maken, dat, samen halotestin doet je een oorlog winnen.

Van de hallucinaties maak ik eieren, eet ze op en ze exploderen vanuit m'n ondermaag de externe wereld weer in. En m'n ego gaat door het afvoer putje weer naar buiten. :D

heftig, ook wel eens enge hallucinaties gehad waarvan je hevig in paniek raakte? :o

Ja, hoort erbij. Een kanovaarder of bergbeklimmer weet op voorhand ook dat hij minimaal een keer mentaal wordt afgeknepen.

vertel er eens over, ik ben benieuwd

M'n kamer ondergepist van angst omdat er een te vaag nummer op m'n mp3 speler stond waarvan de geluidsgolven zo omgebogen en getransformeerd waren dat het gloeiende platen waren die mij van alle kanten in elkaar drukten. En als je dan al zo klein bent als wat stof komt zoiets afgrijselijk over. Kwam eigenlijk omdat ik weerstand bood aan het volledig naakt worden.

Dat was op 120 gram mexicaanse. Naderhand is zo'n ervaring in mijn boek om verschillende reden er zeker 1 om op terug te kijken.

Terug
Naar boven