AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

dat spul is toch ****ing freaky, dat je dat uberhaupt durft te nemen

Hoge doseringen zijn een absolute no go met anticholinergische deliranten.

Als je de farmaceutische vorm hebt van scopolamine of atropine hebt kun je het op fracties van miligrammen innemen. Overdoseringen kunnen wel 3 weken problemen geven met het zien van diepte. En steke blind voor de eerste 2 dagen. Na een lage dosering ben na 1 dagdeel weer zo goed als normaal.

Maar goed, eigenlijk moet je een erg lage dosering nemen en proberen te gaan slapen. Dan krijg je er wel lucide dromen van, gewoon geheel wakker terwijl je eigenlijk slaapt.

Als je overdoseerd val je in een zeer linke coma en gebeurd dat dus ook, letterlijk een andere wereld betreden, maar dat is niet de juiste manier.

dehm dat mensen dat soort zwaarden middelen durven te nemen ik zou dat in ieder geval niet durven te nemen

In termen van zwaar of lef kun je nooit spreken, 'tis gewoon waar je naar op zoek gaat of wat je wilt. Ik hou tijdelijke wijziging van m'n geestelijke model.

Ik zou nooit in water wild springen of van een brug af. Terwijl ik dat veel mensen gewoon heb zien doen. Of via een gammele regenpijp een hoog gebouw op en dat soort ongein. Of in een lift met z'n alleen volop gaan zitten springen.

Met drugs valt altijd te meten en te weten, dat vergeet men nog weleens.

Hier 2 filmpjes van wat je doormaakt als je in een vol delirium zit, niets van alle verschijningen is echt en dit gebeurd terwijl je volledig nuchter bent na een korte slaap die de overgang naar de dodemans wereld buiten je eigen weet om bewerkstelligd.

Terwijl je hart 150 slagen per minuut maakt in rust, merk je hier eveneens niets van.

http://www.youtube.com/watch?v=OnfhQywDvI0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=TER0qATMUqQ

Interessante filmpjes.

Wat me opvalt aan deze filmpjes, en de tripbeschrijvingen, is dat wanneer een persoon in een delirium zit, er voornamelijk angstige en 'enge' dingen worden waargenomen. Veranderd dit naarmate je het vaker hebt meegemaakt? Dat je het meer onder controle hebt en een 'leuke' trip kan ervaren!?

Na zo'n angstige trip wil je het volgens mij niet meer overdoen

In termen van zwaar of lef kun je nooit spreken, 'tis gewoon waar je naar op zoek gaat of wat je wilt. Ik hou tijdelijke wijziging van m'n geestelijke model.

Ik zou nooit in water wild springen of van een brug af. Terwijl ik dat veel mensen gewoon heb zien doen. Of via een gammele regenpijp een hoog gebouw op en dat soort ongein. Of in een lift met z'n alleen volop gaan zitten springen.

Met drugs valt altijd te meten en te weten, dat vergeet men nog weleens.

toen ik een jaartje of 8 was lokten mijn broer en een vriend van hem mij in de lift en gingen we naar beneden, toen gingen ze ineens heel hard synchroon lopen springen en die hele lift ging op en neer, en toen bleven we hangen. Hun lachen, ik huilen :treuren: moest de brandweer nog komen.

En die drugs, hmmm zijn er geen mensen die bijvoorbeeld denken dat het ineens heel koud is en dan de gordijnen in brand steken? Of denken te kunnen vliegen en van balkon af springen? :o

Dat je het meer onder controle hebt en een 'leuke' trip kan ervaren!?

Dat is nou juist het punt, je voelt en bent compleet nuchter en heb dus niets door om iets te sturen of in goede banen te leiden. Alleen gebeuren er gewoon knotsgekke dingen. Maar alsof je broodnuchter bent anticipeer je daarop. Je voelt totaal geen roes en je hebt ook niets genomen.

Vaak gebeurd er iets als het volgende... je gaat naar de WC omdat je een plas gevoel krijgt. Op de WC staar je effe 10 minuten voor je uit alsof je slaperig bent. Niets bijzonders, denk je...

Vervolgens kom je terug in de huiskamer en zit de kamer vol met mensen die een roepen 'suprise party' enthausiast hef je met z'n allen het glas en doodleuk beginnen ze je 1 voor 1 te feliciteren. Je praat met ze en wilt een sigaret roken, je gaat naar je kamer om een aansteker te halen en als je je huiskamer in komt is het midden in de nacht, is de kamer donker en gewoon leeg en vraag je je af WTF!?

Je roept, kijkt om je heen, dan vergeet je het hele voorval en ploft vervolgens op de bank en opeens ligt er een stapel boeken op je schoot die je begint te lezen. En dat gaat zo maar door en door.

Het gevaarlijkste van alles is de extreme dehydration, je krijgt wel 20 x zo'n droge bek als van Xtc of wiet. Omdat het heel snel giftig kan worden.

Denken te kunnen vliegen en van een balkon af springen is echt weer zon sprookjesverhaal om paddo's een slechte naam te geven. Net als die zogenaamde kabouters die je ziet rennen als je paddo's hebt gegeten.

Trouwens ook opvallend en verbazend hoeveel negatieve trips in dit topic voorkomen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f66/plaats-hier-trip-ervaring-cq-wauze-drugservaring-96009/

Op café was er eens een kerel tegen zijn voet aan het praten, begon een hele discussie en begont uiteindelijk helemaal te flippen tegen zijn voet :p
Dan zijn de flikken gekomen en is hij afgevoerd :D

(bleek dat hij aan de paddo's zat)

Dat is nou juist het punt, je voelt en bent compleet nuchter en heb dus niets door om iets te sturen of in goede banen te leiden. Alleen gebeuren er gewoon knotsgekke dingen. Maar alsof je broodnuchter bent anticipeer je daarop. Je voelt totaal geen roes en je hebt ook niets genomen.

Vaak gebeurd er iets als het volgende... je gaat naar de WC omdat je een plas gevoel krijgt. Op de WC staar je effe 10 minuten voor je uit alsof je slaperig bent. Niets bijzonders, denk je...

Vervolgens kom je terug in de huiskamer en zit de kamer vol met mensen die een roepen 'suprise party' enthausiast hef je met z'n allen het glas en doodleuk beginnen ze je 1 voor 1 te feliciteren. Je praat met ze en wilt een sigaret roken, je gaat naar je kamer om een aansteker te halen en als je je huiskamer in komt is het midden in de nacht, is de kamer donker en gewoon leeg en vraag je je af WTF!?

Je roept, kijkt om je heen, dan vergeet je het hele voorval en ploft vervolgens op de bank en opeens ligt er een stapel boeken op je schoot die je begint te lezen. En dat gaat zo maar door en door.

Het gevaarlijkste van alles is de extreme dehydration, je krijgt wel 20 x zo'n droge bek als van Xtc of wiet. Omdat het heel snel giftig kan worden.

het klinkt wel echt fantastisch als het goed gaat, alleen als je dan hoort dat er ook een jongen was die zijn hele zaakje er af knipte met een heggenschaar dan denk ik laat maar zitten te veel risico

Hahaha, en z'n tong. Gewoon doodleuk in de tuin terwijl z'n ouders binnenzaten en de beste man gewoon bij z'n volle positieve leek. Vervolgens kwam die het laten zien. Was in Duitsland dacht ik.

Het was ook maar een metafoor van me om aan te geven hoe pauper de werking van een deliriant is. 'Tis net alsof de duivel zitting neemt in het lichaam van een mens.

DMT is zoveel beter, volgens de Indianen is Ayahuasca/DMT God, en doornappel de duivel. Op zich kan dat wel eens kloppen.

Van de hele trits bleef ik atheistisch, maar na 100 mg DMT gerookt te hebben durf ik niets meer te zeggen over wat dood is. Ik weet gewoon te weinig om of te geloven in niets, of te geloven in iets. Vaststellingen kan ik niet meer maken. En ik was nooit opzoek naar dit soort zaken, maar het overkwam me wel als ooggetuige.

Hahaha, en z'n tong. Gewoon doodleuk in de tuin terwijl z'n ouders binnenzaten en de beste man gewoon bij z'n volle positieve leek. Vervolgens kwam die het laten zien. Was in Duitsland dacht ik.

Het was ook maar een metafoor van me om aan te geven hoe pauper de werking van een deliriant is. 'Tis net alsof de duivel zitting neemt in het lichaam van een mens.

DMT is zoveel beter, volgens de Indianen is Ayahuasca/DMT God, en doornappel de duivel. Op zich kan dat wel eens kloppen.

Van de hele trits bleef ik atheistisch, maar na 100 mg DMT gerookt te hebben durf ik niets meer te zeggen over wat dood is. Ik weet gewoon te weinig om of te geloven in niets, of te geloven in iets. Vaststellingen kan ik niet meer maken. En ik was nooit opzoek naar dit soort zaken, maar het overkwam me wel als ooggetuige.

Denk je niet dat het 'gevaarlijk' is om allerlei conclusies te trekken na een trip ?
Bedoel, jij zal het wel beter weten, maar heb je van jezelf nooit zoiets van: de hersenstoffen werken op zo'n apart manier dat je vanuit een nuchter toestand nooit precies kan begrijpen wat er gebeurde/wat de boodschap was, of dat een trip altijd eigen is aan een individu zodat een trip zo 'gespeeld' wordt aan je eigen verwachtingen of door je onderbewustzijn.

Ik wil maar zeggen: aanvaard je alles uit een trip als een verrijking op intellectueel vlak ?

leeft dit topic nog?:D

Zou je niet eens opnieuw beginnen dan?

Coke is geilheid, coke is de beloning die je waard bent, coke is flitsend, anti-duf, coke leeft, coke ziet, wordt gezien, bruist, geniet, doet, blitst, rouleerd, adapteerd, improviseerd, radicaliseerd, coke weet, coke sterkt, erotiseerd, coke doet, coke werkt, coke koopt, coke verkoopt, coke geeft leiding

COKE IS DE CONTROLERENDE VADER DIE OVER JE WAAKT!

Maar pas op voor de ontzichtbare infiltrerende witte waas!

:roflol:

iemand wel eens thee gemaakt van papaverbollen? gedroogde kan je zo kopen

Ik heb nu een hele week geen ghb gebruikt.
Gaat het effect nu weer euforischer zijn of heb ik het verkloot door iedere dag van mijn onthoudingsweek de ghb-buzz door middel van alcohol proberen te bereiken?

Ik heb nu een hele week geen ghb gebruikt.
Gaat het effect nu weer euforischer zijn of heb ik het verkloot door iedere dag van mijn onthoudingsweek de ghb-buzz door middel van alcohol proberen te bereiken?

dan moet je wel langer dan een week off zijn.
Probeer eens een maand, daarna kan je ghb weer meer waarderen.

Helaas wordt ik nooit meer zo vies geil van GHB, in het begin wel.

Terug
Naar boven