Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

vanavond LSD voor het eerst, over 3 kwartiertjes! :)

ik heb hofmannetjes = 170 mcg...

iemand nog tips voor dingen die lekker zijn om te eten in je trip?

Aardbeijen! Iig vers fruit. De rest is 't niet waard.

En laat een MP3 speler vol met muziek.

Bereid je voor op een heftige, maar makkelijk te sturen ervaring van 8 uur. Die enkele dagen op een hele relaxe manier op je doorwerkt, vers en fruitig gevoel.

Dus je bent serieus roxxe ?
Welke figuur zat er op je lsd-zegel ? Of iets anders...?
was maar stukje van een zegel, zag er uit als stukje gekleurt precies karton precies

stond zaterdagochtend wel op met koppijn van jewelste :(

En was die modalert wat ?
Met wat valt het te vergelijken caffeine,pep,sos,ephendra,amp,... ?

het enige wat ik qua stimulanten op heb is caffeine, ephedra en modalert
en het is ongeveer te vergelijken met caffeine en ephedra alleen duurt het wel echt veel langer en je kan ook zeker niet slapen met 120 slagen per minuut

Klinkt aantrekkelijk voor in de cut.

@ marky

Ik las hier dat je ervaring had met adderall. ( http://forum.dutchbodybuilding.com/...ap-vallen-tijdens-studeren-181912/index2.html ) Ik heb nu ritalin in huis gehaald, (10 mgram). Heb je misschien tips hoe ik dit het beste kan gebruiken, en wat niet te doen?

Mijn plan is het volgende;
- vroeg in de morgen in nemen, zodat het is uitgewerkt, als ik wil slapen (zeg om 22.00)
- minder caffeine, twee kopjes koffie per dag
- m'n dieet, met voldoende protein gewoon volhouden. (ik lees dat je gaat afvallen van dit spul).

Laatst bewerkt:
als je er high van wil worden snuiven anders gewoon nemen, maar de rilatine vind ik echt rommel eigenlijk word je zo opgejaagd van maar dat is ook weer persoonsgebonden

High is niet echt m'n doel, ik wil zeer hard knallen voor m'n studie. Heb nu 10mg ritalin in m'n systeem, maar effecten vallen een beetje tegen. Ga morgen 20mg proberen, ADHD patientien gebruiken zelfs 30-60 mg per dag.).

Moet ik opletten met meer dan 30mg? (kan niet veel tijd verliezen met stuiteren, etc, moet echt studeren) :)

minilogje van vandaag:

monday, october 20th, 2008.
5 mg @ 10:46
- dressed up and ready for work
- half regular coffee intake, and sufficient carbs and protein intake.

mood:
normal, feel good.

@11.26
- feel good
- relatively focused, and quite relax
- i sometimes, put my arms around me, even though i dont feel cold

@11.38
- addded the second 5mg to my system
- started watching TTC Algebra 2, 11.39

@14.02
- find little real effects now.
- im a little bored, and want to do some fun activity. (now 2.5 hours in)

rilatine:kots: gwn meer nemen als je meer wil voelen
ma zelfs als ik het snuif word ik er niet gemotiveerd van, alleen paranoia

Ahh, i see, ik zal m'n ervaringen wel met meer dan 10mg hier terugkoppelen. Ben alleen bezorgd dat ik niet kan slapen, als ik teveel neem. Interessant feitje, ze geven dit spul ook aan F-16 piloten in the states, om lange nacht missies te volbrengen.

savonds niets meer nemen als je nog wil slapen

1,5 zegel op

wat een kanker zooi die lsd

geen visuals maar wel de hele tijd zit je jezelf gek te maken,

"wat ga ik doen, ik wil slapen maar ik kan niet...."

toch binnen 1,5 uur in slaap gevallen, om 4 uur 's nachts...

das heel knap want ik had 4 uur daarvoor nog een halve genomen... mja ik moest om 8 uur weer deruit, dus zwaar naar klote...

:roflol: herkenbaar heb je zo'n vreemd gevoel waardoor je niets anders kan doen dan rondlopen of gaan liggen ofzo en dan lig je daar extreem bored

Je weet toch dat lsd 12u kan werken, waarom dan nog voor het slapen eentje nemen.

Ik trip liefst in de voormiddag. Liefst op een zonnige dag om te trippen, en tegen de avond een buisje ghb om te chillen. Als het goed kan je dan wel slapen, en de volgende dag verlof

Je weet toch dat lsd 12u kan werken, waarom dan nog voor het slapen eentje nemen.

Ik trip liefst in de voormiddag. Liefst op een zonnige dag om te trippen, en tegen de avond een buisje ghb om te chillen. Als het goed kan je dan wel slapen, en de volgende dag verlof

+1

lekker relax genieten van de natuur met een streepje muziek erbij :heart:

als de trip even te erg wordt kruip ik meestal in bed om wat te kalmeren :D

1,5 zegel op

wat een kanker zooi die lsd

geen visuals maar wel de hele tijd zit je jezelf gek te maken,

"wat ga ik doen, ik wil slapen maar ik kan niet...."

toch binnen 1,5 uur in slaap gevallen, om 4 uur 's nachts...

das heel knap want ik had 4 uur daarvoor nog een halve genomen... mja ik moest om 8 uur weer deruit, dus zwaar naar klote...

:rolleyes:

Alsof je even een jointje rookt en morgen weer aan de slag gaat. :D

48 uur vrije tijd in het vooruiticht is minimaal nodig IMO. Beter nog 72 uur. Alles in huis, MP speler volgeladen met songs en batterijen en flink wat mics in 1 keer nemen. Of in de natuur.

48 uur vrije tijd in het vooruiticht is minimaal nodig IMO. Beter nog 72 uur. Alles in huis, MP speler volgeladen met songs en batterijen en flink wat mics in 1 keer nemen. Of in de natuur.

Ja man, ik nam een keer LSD en toen was ik maandag nogsteeds een beetje gek in mijn hoofd. En tja, het was zaterdag toen ik het innam. :D

Moeten jullie ook altijd scheten laten als je ghb binnen hebt?
Vooral de eerste 15 minuten, nog voor het inslaat.

ja maarja, ik moest om 8 uur mijn moeder naar het ziekenhuis brengen, opeens... en de hele dag heen en weer rijden om spullen te brengen.

Ik ben nu ook zwaar dood, geen hersencapaciteit meer en enorm gespannen.
En zon vervelende koppijn...

Terug
Naar boven