- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MDMA nemen op een feestje, opt einde vant feest iedereen naar huis en jij zit thuis achter je pc iedereen lastig te vallen omdat je nog iets wil gaan doen
herkenbaar,hier het geval nu
![]()

GHB + een stimulant is heerlijk, maar je kunt er echt knetter waus van worden aan het einde van de nacht. In je kop op een vèèl vagere manier dan teveel XTC.
Zorg dat je niet teveel het gevoel krijgt los te raken want ofschoon je je soms zalig voelt en nog prima kan staan maak je de nacht niet echt aanwezig mee als je aan het stapelen bent met doseringen.
GHB + een stimulant is heerlijk, maar je kunt er echt knetter waus van worden aan het einde van de nacht. In je kop op een vèèl vagere manier dan teveel XTC.

zit hier ook nog wakker, kan zoiezo niet slapen heb pillen genomen waar je zo'n opgejaagd gevoel van krijgt en dat je zo de schaduw lichter en donkerdir ziet worden (tripachtig maar dan op de slechte manier) wss MCPP ofzo, mja nu een paar xanax pille binne en wat GHB voel ik me wss wel beter maar toch maar wakker blijvenheb het rustig aan gedaan 4 buisjes in totaal van 12 tot half 5.
Veel gedanst (net zoals met bv ephi)
hartslag bijna 120
niet helemaal waus zoals de laatste paar keren
ga zo maar naar bed maar slapen wordt het denk niet

zit hier ook nog wakker, kan zoiezo niet slapen heb pillen genomen waar je zo'n opgejaagd gevoel van krijgt en dat je zo de schaduw lichter en donkerdir ziet worden (tripachtig maar dan op de slechte manier) wss MCPP ofzo, mja nu een paar xanax pille binne en wat GHB voel ik me wss wel beter maar toch maar wakker blijven![]()

Heb ook al aardig wat gebruikt,
Kwam net toevallig op deze BBC documentaire over de 20 meest
gebruikte druks in the UK, en de gevaren ervan.
Goede docu !
[Link niet meer beschikbaar]
vanavond LSD voor het eerst, over 3 kwartiertjes!
ik heb hofmannetjes = 170 mcg...
iemand nog tips voor dingen die lekker zijn om te eten in je trip?
zeker zelfs met g dan ben je zo vrolijk en dan denk je later juist
net 400 mg modalert (2 x 200) genomen + 1 buisje G, kicken
denk dat ik hier nog wel zit om 6 uur modalert heeft een halfwaarde tijd van 14 uur![]()
vanavond LSD voor het eerst, over 3 kwartiertjes!
ik heb hofmannetjes = 170 mcg...
iemand nog tips voor dingen die lekker zijn om te eten in je trip?