XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

MDMA nemen op een feestje, opt einde vant feest iedereen naar huis en jij zit thuis achter je pc iedereen lastig te vallen omdat je nog iets wil gaan doen

herkenbaar, :p hier het geval nu :roflol:

MDMA nemen op een feestje, opt einde vant feest iedereen naar huis en jij zit thuis achter je pc iedereen lastig te vallen omdat je nog iets wil gaan doen

herkenbaar, :p hier het geval nu :roflol:

zeker zelfs met g dan ben je zo vrolijk en dan denk je later juist :D

net 400 mg modalert (2 x 200) genomen + 1 buisje G, kicken:D

denk dat ik hier nog wel zit om 6 uur modalert heeft een halfwaarde tijd van 14 uur :roflol:

Wat doet modalert precies MMN? Stimulant niet?

Wat doet modalert precies MMN? Stimulant niet?

ja zoiets had een doosje gekocht weet niet of ik het echt wat vind is best wel duur (200mg voor 1,40) het is netzoals caffeine alles dan sterker en het werkt langer maar straks weet ik meer:p

Ben benieuwd, have fun! ;)

nu al wappie in mijn kop energie merk ik nu wel heel erg voet kan ik amper stilhouden dus maar even 1 buisje nemen over 10 min en dan ga ik naar de party

Zorg dat je niet teveel het gevoel krijgt los te raken want ofschoon je je soms zalig voelt en nog prima kan staan maak je de nacht niet echt aanwezig mee als je aan het stapelen bent met doseringen.

GHB + een stimulant is heerlijk, maar je kunt er echt knetter waus van worden aan het einde van de nacht. In je kop op een vèèl vagere manier dan teveel XTC.

Ja, maar jij weet ook dat gewetenloos losgaan eigenlijk het motief is om voor deze combi te kiezen. :D

Zorg dat je niet teveel het gevoel krijgt los te raken want ofschoon je je soms zalig voelt en nog prima kan staan maak je de nacht niet echt aanwezig mee als je aan het stapelen bent met doseringen.

GHB + een stimulant is heerlijk, maar je kunt er echt knetter waus van worden aan het einde van de nacht. In je kop op een vèèl vagere manier dan teveel XTC.

heb het rustig aan gedaan 4 buisjes in totaal van 12 tot half 5.

Veel gedanst (net zoals met bv ephi)
hartslag bijna 120:(
niet helemaal waus zoals de laatste paar keren:D

ga zo maar naar bed maar slapen wordt het denk niet

heb het rustig aan gedaan 4 buisjes in totaal van 12 tot half 5.

Veel gedanst (net zoals met bv ephi)
hartslag bijna 120:(
niet helemaal waus zoals de laatste paar keren:D

ga zo maar naar bed maar slapen wordt het denk niet
zit hier ook nog wakker, kan zoiezo niet slapen heb pillen genomen waar je zo'n opgejaagd gevoel van krijgt en dat je zo de schaduw lichter en donkerdir ziet worden (tripachtig maar dan op de slechte manier) wss MCPP ofzo, mja nu een paar xanax pille binne en wat GHB voel ik me wss wel beter maar toch maar wakker blijven:D

..

Laatst bewerkt:
zit hier ook nog wakker, kan zoiezo niet slapen heb pillen genomen waar je zo'n opgejaagd gevoel van krijgt en dat je zo de schaduw lichter en donkerdir ziet worden (tripachtig maar dan op de slechte manier) wss MCPP ofzo, mja nu een paar xanax pille binne en wat GHB voel ik me wss wel beter maar toch maar wakker blijven:D

ja ik dacht ook beetje ghb erin en slapen maar maar ik dacht laat ik maar gewoon wakker blijven anders loop ik mijn hart ook een beetje op te focken van 120 slagen naar 60 lijkt me niet verstandig:D

Mja, met GHB er bij hoef je eigenlijk nooit echt wakker te liggen. En met ....zepam er bij al helemaal niet, en ook al slaap je dan niet in, het interreseert je toch niet.

deze week vakantie dus even beetje afkicken van die G.

2 a 3 buisjes per dag gaat nergens over

vanavond LSD voor het eerst, over 3 kwartiertjes! :)

ik heb hofmannetjes = 170 mcg...

iemand nog tips voor dingen die lekker zijn om te eten in je trip?

zeker zelfs met g dan ben je zo vrolijk en dan denk je later juist :D

net 400 mg modalert (2 x 200) genomen + 1 buisje G, kicken:D

denk dat ik hier nog wel zit om 6 uur modalert heeft een halfwaarde tijd van 14 uur :roflol:

En was die modalert wat ?
Met wat valt het te vergelijken caffeine,pep,sos,ephendra,amp,... ?

vanavond LSD voor het eerst, over 3 kwartiertjes! :)

ik heb hofmannetjes = 170 mcg...

iemand nog tips voor dingen die lekker zijn om te eten in je trip?

Zet van te voren lekkere sapjes klaar. Fruit is lekker tijdens de trip. Dingen als gebak en snoep vallen zo door de mand met hun gemaakte smaakjes.

Enkele dikke ganjas, en wat ghb voor op het einde van de trip

Terug
Naar boven