XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

pff lsd lijkt me ook wel heel vaag, maar is dit niet gevaarlijk?

Ja man, ik nam een keer LSD en toen was ik maandag nogsteeds een beetje gek in mijn hoofd. En tja, het was zaterdag toen ik het innam. :D

Gek niet, maar de innerlijke componenten van de diepste lagen in je bewustzijn draaien voor 3 dagen zachtjes door. Daar merk je niets van zolang je je gang kunt gaan, maar als je langdurig denkwerk moet verichten merk je dat er zich trekkracht in je hoofd begint af te spelen. Onder teveel druk kunnen er 'errors' ontstaan.

Aangezien LSD na 4 uur al uit je interieur is verdwenen en gebruikt maakt van bestaande componenten in de hersenen en deze verbind, kunnen deze componenten door omstandigheden opnieuw verbinding maken opdezelfde manier zoals LSD deze activeert.

Het grootste gevaar van tripmiddelen op termijn zit hem in de onderschatting van de afwerking. Nu is LSD wel vrij mild en een medium wat betreft werkingsduur. Van de chemische psychedelics de meest heldere en verlichtende.

Vroeger weleens een pilletje geslikt om te experimenteren maar alcohol is toch wel toffer.

dan spoor je niet
het is ook niet zo alcohol of pillen natuurlijk
niet dat ik vaak pillen op heb maar pillen zijn echt wel leuker uitgezonderd van de kater:D

hmm rilatine geeft wel een goede high in combinatie met Xanax en GBL :)

Mwuah ,het is toch drugs he, alcohol is veel meer sociaal geaccepteerd dan xtc dus dan heb je wel gezelligere avond/nacht.

er zijn dan ook discotheken waar zowat iedereen drug neemt, is echt prachtig als je zelf dan ook aan de pillen zit, all uniterd, tegenover als je XTC gaat nemen tussen een hoop zatlappen, bekijkt iedereen je raar als je met ze gaat praten ofzo helemaal niet het geval op X feestjes:D

vroeger wel van die dingen maar nu niet meer.
en kuren en gebruiken dan ben je zeer slecht bezig

Mwuah ,het is toch drugs he, alcohol is veel meer sociaal geaccepteerd dan xtc dus dan heb je wel gezelligere avond/nacht.

Ja. Je hebt helemaal gelijk! Stom van me dat ik daar niet aan dacht. Alcohol valt niet onder drugs maar onder voedingsupplementen....:rolleyes:
Sociale acceptatie (waar? in je lokale stamkroeg?) als argument gebruiken waarom iets leuker is. Je mag dat best zeggen, maar betrek het dan op jezelf want in het algemeen klopt van zo'n argument geen bal.

Ja. Je hebt helemaal gelijk! Stom van me dat ik daar niet aan dacht. Alcohol valt niet onder drugs maar onder voedingsupplementen....:rolleyes:
Sociale acceptatie (waar? in je lokale stamkroeg?) als argument gebruiken waarom iets leuker is. Je mag dat best zeggen, maar betrek het dan op jezelf want in het algemeen klopt van zo'n argument geen bal.
hij bedoelt gwn dat het nogal ongezellig is om in een cafe waar alleen zatlappen zitten XTC te gaan nemen (zelf al eens gedaan en idereen sprak er schande over hahah maar dat was dan zo'n feeltje met mensen die nix met drugs te maken willen hebben) tegenover op plaatsen waar iedereen het doet is het veel leuker

hij bedoelt gwn dat het nogal ongezellig is om in een cafe waar alleen zatlappen zitten XTC te gaan nemen (zelf al eens gedaan en idereen sprak er schande over hahah maar dat was dan zo'n feeltje met mensen die nix met drugs te maken willen hebben) tegenover op plaatsen waar iedereen het doet is het veel leuker

Heb je ook de Nederlandse versie hiervan? Interpunctie zonder Bre3z4h j3 w33 tog......

Heb je ook de Nederlandse versie hiervan? Interpunctie zonder Bre3z4h j3 w33 tog......
was het zo onduidelijk?

ik wil gewoon zeggen dat als je pillen gaat nemen op een plaats met mensen die alcohol drinken het een veel slechtere ervaring is dan als je het doet op een "drugskot" omdat je daar echt de kracht van XTC te zien krijgt, met iedereen praten, samen dansen, vriendschap en praten alom
op een drugsfeestje ga je gwn bij iemand staan en je begint te praten, tegenover op zo'n feestje waar iedereen zuipt krijg je alleen rare reacties als je sociaal wil doen ofzo, zoals "ken ik jouw"

Laatst bewerkt:

Nee, dat is het niet. Ik verkondig geen mening. Lees het nog maar eens een keer goed. Zeggen dat alcohol onder drugs valt is namelijk geen mening, maar een feit. Het is namelijk een drug.
Van Dale:
drug [dru:ĝ] de; m -s verdovend middel

Alcohol = een verdovend middel -> Alcohol = een drug

Stelling: "Sociale acceptatie is voor iedereen de reden dat alcohol leuker is dan XTC". Dat is feitelijk wat jij nu zegt omdat "je" op ieder hypothetisch persoon slaat. Je bedoeld het misschien anders, maar je argumentatie vind ik bedroevend. Dat laatste is MIJN mening echter de stelling is ONWAAR om de simpele reden dat het bij mij niet het geval is en velen met mij.
Ik heb gelijk als ik van mening ben dat je dit soort zaken op jezelf moet trekken en niet moet veralgemeniseren.

Laatst bewerkt:
Nee, dat is het niet. Ik verkondig geen mening. Lees het nog maar eens een keer goed. Zeggen dat alcohol onder drugs valt is namelijk geen mening, maar een feit. Het is namelijk een drug.
Van Dale:
drug [dru:ĝ] de; m -s verdovend middel

Alcohol = een verdovend middel -> Alcohol = een drug

Stelling: "Sociale acceptatie is voor iedereen de reden dat alcohol leuker is dan XTC". Dat is feitelijk wat jij nu zegt om "je" op ieder hypothetisch persoon slaat. Je bedoeld het misschien anders, maar je argumentatie vind ik bedroevend. Dat laatste is MIJN mening echter de stelling is ONWAAR om de simpele reden dat het bij mij niet het geval is en velen met mij.
Ik heb gelijk als ik van mening ben dat je dit soort zaken op jezelf moet trekken en niet moet veralgemeniseren.

true:D

ik wou ook reageren maar denk laat maar:D

Terug
Naar boven