Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Dan zeg je dat je ghb neemt ipv alcohol voor je gezondheid en welzijn maar dat gaat er bij velen toch niet in :rolleyes:

Mss een domme vraag, maar als je snuift, hoe ver moet je dat kokertje in je neus duwen?
Net eraan zodat de coke in je neusharen terechtkomt? Of een tweetal centimeter dieper?
En om de fail compleet te maken: is er een kant die de coke beter opneemt? Bijvoorbeeld kant van de neusvleugels of kant van het tussenschot?

Oh boy, hier krijg ik spijt van. :D

Ik duw het zover mogelijk in men neusgat. Als ik het er juist induw dan blijft er naar mijn gevoel meer Coke plakken in men neusharen :(
plus voel de burn meer ^^

Ik duw het zover mogelijk in men neusgat. Als ik het er juist induw dan blijft er naar mijn gevoel meer Coke plakken in men neusharen :(
plus voel de burn meer ^^

Dat lijkt me idd de way to go. Hoewel RobbertK, die er volgens mij toch ook wel iets van kent, anders beweert.

Eerlijk gezegd let ik er nooit op.. maar als ik een sleutelpunt snuif en ik houd de sleutel 1cm onder mn neusgat komt het nog op de goede plaats, dus als je die buis precies in je neusgat steekt zal het dan ook wel op de goede plaats terechtkomen. Ik heb het dan wel over coke of keta snuiven. Speed snuif ik nooit, al zal daar wel ongeveer hetzelfde voor gelden lijkt me.

maakt niet uit hoe je die buis doet. komt toch je neus wel in:)

Even een vraagje, je leest best veel dat vrijwel alle pillen verk*t zijn door die mcpp zooi. Maatje van me heeft witte Ying Yang ingeslagen voor in qontrol. zijn ze te doen?

Even een vraagje, je leest best veel dat vrijwel alle pillen verk*t zijn door die mcpp zooi. Maatje van me heeft witte Ying Yang ingeslagen voor in qontrol. zijn ze te doen?

Laat er wat testen dan weet jet het. Al kan de samenstelling per pil wel verschillen natuurlijk. maar den heb je iig een indicatie.

Ik slik wel eens paracetamol.

Sommige mensen slikken hier precies wel meer dan één pilletje zoals ik kan zien :D
Zijn jullie niet bang voor de nadelen die later komen ?

foutje zijn roze yin yang ipv witte. Laat ze wel testen. Op in Qontrol weer ff gek doen:D laatste keer was Mysteryland dus ik heb het weer verdiend

Nog nooit een pilletje/lijntje gehad

nee zo is het ook, gozertje die ik kan uit de gym.....voor het eerst een pilletje genomen paar maanden terug. okee leuk.....spreek je ze een paar weken daarna weer, vertellen ze dat ze er al 5/6 pillen op een nacht er doorheen trappen. helemaal van padje af natuurlijk. zo zonde, je kan het echt heel lang door met een halfje, of 1 pilletje!

whoo dat is extreem! ik weet wel dat ik me na het avondje knallen zo k*t voel dat ik echt minimaal 2 maanden geen xtc meer kan zien hoor haha

Terug
Naar boven