MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

dennis999 zei:
corleone...........wat trouwens echt een aanrader is:
iets teveel ghb nemen en dan sos nemen om het wegzakken te voorkomen.
zeker in combi met een kuur met test is dat een super geile combi.
echt een aanrader

zeker een super-combi, moet je echt uitgeprobeerd hebben, anders hoor je er echt niet bij!
En luister maar niet naar wat die boze tongen allemaal beweren... De combinatie Anabolen en Coke is helemaal niet gevaarlijk!! Je krijgt er zelfs een sterk hart van! :D

2hard2die zei:
zeker een super-combi, moet je echt uitgeprobeerd hebben, anders hoor je er echt niet bij!
En luister maar niet naar wat die boze tongen allemaal beweren... De combinatie Anabolen en Coke is helemaal niet gevaarlijk!! Je krijgt er zelfs een sterk hart van! :D

ben er anders nog steeds:D

nog beter: sos, as, en clen:hornyna:

haha allemaal ervaringsdeskundige hier,

zullen we maar een topic maken met wie heeft de meeste troep op een dag naar binnen heeft gegooid;

Jammer dat de meeste offtopic gaan. :D

Marky zei:
Jammer dat de meeste offtopic gaan. :D

tsja het is te vaag he;)
wel·eens (bw.)
1 ooit => eens
2 soms

ooit (bw.)
1 op enig tijdstip => eens; <=> nooit

soms (bw.)
1 op sommige ogenblikken, bij sommige gelegenheden => af en toe, /bij/met/ tussenpozen, bij tijden, bij tijd en wijle, bijwijlen, occasioneel, somtijds, van tijd tot tijd, weleens, zo nu en dan
2 in enkele gevallen => een enkele keer
3 misschien

Eej corleone post eens wat pics van je.. je kan haast geen goede fysiek hebben als je onderhand elke dag snuift en slikt:rolleyes:

Binnenkort, maar hou er rekening mee dat ik nu wel in de cut zit :D

Gisteren relatief zwaar gegaan. Eerst een halve fles martini om op te warmen, en daarna enkele vette joints. Resultaat: was zo paranoia als ik maar kon zijn, voelde me helemaal niet goed... Dan maar 8 alfavits genomen, voelde me ook nog niet goed. Maar dan kwamen de mentos aan de beurt. :D heb om 3u beginnen slikken, mijn laatste om 8.30u, 12 in totaal. :eek: (allemaal smiley's) Heb me wel echt super gevoeld, ben sochtends bij de bakker geweest :D , met ogen nog als grote bollen. Heb zelfs om af te sluiten wat weed op mijn taart gelegd en opgegeten. :D

Corleoné zei:
Gisteren relatief zwaar gegaan. Eerst een halve fles martini om op te warmen, en daarna enkele vette joints. Resultaat: was zo paranoia als ik maar kon zijn, voelde me helemaal niet goed... Dan maar 8 alfavits genomen, voelde me ook nog niet goed. Maar dan kwamen de mentos aan de beurt. :D heb om 3u beginnen slikken, mijn laatste om 8.30u, 12 in totaal. :eek: (allemaal smiley's) Heb me wel echt super gevoeld, ben sochtends bij de bakker geweest :D , met ogen nog als grote bollen. Heb zelfs om af te sluiten wat weed op mijn taart gelegd en opgegeten. :D

:stupid:

Als jij 12 pillen slikt in 5.30 uur tijd wordt het tijd dat je eens op zoek gaat betere pillen!

bouwens62 zei:
:stupid:

Als jij 12 pillen slikt in 5.30 uur tijd wordt het tijd dat je eens op zoek gaat betere pillen!

Ik begrijp er ook niets meer van. Heb al bij 8 verschillende mensen gekocht en telkens waren ze ongeveer even sterk. ??? Zit nu aan 98 pillen in nog geen 4 maand tijd. Het wordt tijd om dan eens te minderen. :D

Begrijp er ook niets van. Heb nochtans al bij veel mensen gekocht, maar het waren telkens dezelfdde kwa sterkte. Als ik er 3 neem heb ik ongeveer anderhalf uur genot. :mad: :(
Zit nu aan 98 pillen in nog geen 4 maand tijd, en ik denk in de verste verte nog nie aan stoppen. :rocker: :woot: :bow: :flipoff: :fu: :haha: :rocknana: :hornyna:

Je lichaam denkt dalijk wel aan stoppen Cor.

Idd, ik heb opnieuw een visioen gekregen. Deze keer niet over het leven na de dood, maar over het leven dat ik leid 20 jaar later. Ik stapte het huis binnen van min ouders, en zag mijn ouders, 20 jaar ouder in de tuin. Achter mij zag ik mijn vrouw en min kinderen, met hun boekentas in de hand... prachtig.

Corleoné zei:

wtf ? 'k gelove er de balle van :rolleyes: + nog es 12 x ?

Corleoné zei:
Idd, ik heb opnieuw een visioen gekregen. Deze keer niet over het leven na de dood, maar over het leven dat ik leid 20 jaar later. Ik stapte het huis binnen van min ouders, en zag mijn ouders, 20 jaar ouder in de tuin. Achter mij zag ik mijn vrouw en min kinderen, met hun boekentas in de hand... prachtig.

als je zo doorflipt met pille, zal het een droom blijve :rolleyes:

Corleoné zei:
Begrijp er ook niets van. Heb nochtans al bij veel mensen gekocht, maar het waren telkens dezelfdde kwa sterkte. Als ik er 3 neem heb ik ongeveer anderhalf uur genot. :mad: :(
Zit nu aan 98 pillen in nog geen 4 maand tijd, en ik denk in de verste verte nog nie aan stoppen. :rocker: :woot: :bow: :flipoff: :fu: :haha: :rocknana: :hornyna:

amper een uur & half effect van 3 pille? ???

neem je dat ieder weekend of zo? ik ga meestal 10-15uur door met 2 x'n

je verkloot je lichaam corli

****ing leipo....stuur ff kaartje als je in de kist ligt:D

vraagje aan de experts
pfffffffffffffffffffffff
ik iriteer me er echt de ****aan
ik wil ook paddoen:(
bij de eerste keer ging het goed wat een ongeloofelijke ervaring was dat
maar bij de tweede keer helemaal mis
sindsien heb ik toen nog een paar blowtjes gerookt
en elke ELKE keer als ik een blowtje rookte kwam dat gevoel van die bad trip terug!!! maar in mindere mate gelukkig
ben bang dat als ik paddos neem dat gevoel kk hard spacend terug komt
echt jammer
was wel jong toen ik die paddos nam 14 ofzo
kan het daardoor komen?
heeft iemand een oplossing???

Met je klauwen er vanaf blijven als je pas 16 bent,kerel.

Terug
Naar boven