MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Belangrijk: JOINTS werken ANABOOL

Ik heb dus gisterenochtend een jointje gerookt, en het viel me ook al op dat ik diezelfde avond (gisterenavond dus) meer kracht had bij m'n bicepstraining. Vandaag: incline bankdrukken, zit al 2 maanden vast op 75 kilo, altijd 2, 3 maal. Resultaat vandaag: 5 maal op 75 kilo en 2 maal op 80 kilo :eek: :woot: :rocknana: :hornyna: :fu:

thnx voor goede advies!
JOINTS ZIJN ANABOOL!

ff snel wat roken dan........

Corleoné zei:
Ik heb dus gisterenochtend een jointje gerookt, en het viel me ook al op dat ik diezelfde avond (gisterenavond dus) meer kracht had bij m'n bicepstraining. Vandaag: incline bankdrukken, zit al 2 maanden vast op 75 kilo, altijd 2, 3 maal. Resultaat vandaag: 5 maal op 75 kilo en 2 maal op 80 kilo :eek: :woot: :rocknana: :hornyna: :fu:

Man gij zijt echt zo dom, 't heeft gewoon geen naam. Ik snap echt nie dat mods u hier ongecensureerd de grootste bullshit late verkondigen, der zijn altijd debielen die u praatjes geloven.

Arnold blowde ook dus dan mag het.

acidreign zei:
Man gij zijt echt zo dom, 't heeft gewoon geen naam. Ik snap echt nie dat mods u hier ongecensureerd de grootste bullshit late verkondigen, der zijn altijd debielen die u praatjes geloven.

De waarheid, niets dan de waarheid. Blow! :bow: Als die 40+ centimeter armen wil bereiken..., je weet wat je moet doen ;)

Trouwens, waarom mag men mij niet geloven? Blowen is gezond, het is anabool, en het geeft je nog een prettig gevoel ook! :D

Corleoné zei:
De waarheid, niets dan de waarheid. Blow! :bow: Als die 40+ centimeter armen wil bereiken..., je weet wat je moet doen ;)
Trouwens, waarom mag men mij niet geloven? Blowen is gezond, het is anabool, en het geeft je nog een prettig gevoel ook! :D

jongen ik blow al 4 jaar elke dag, gezond is het zeker niet, anabool betwijfel ik en ja het prettige gevoel klopt wel

ik heb geblowd van mijn 16e tot mijn 45ste en ik kon er op het laats niet meer tegen kreeg er hard kloppingen van ,blow al 4 jaar niet meer mis het ook niet En het is zeker niet goed voor je gezondheid mijn longen zijn zo zwart als zwarte piet

Corleoné zei:

:rolleyes: en weer een geweldig onderbouwd op waarheid berust advies van onze Corleoné! :rolleyes:

Ik heb dus gisteren echt terug 1 van de beste avonden van mijn leven beleefd. Ik had 2 vette joints gerookt, en toen het begon uit te werken, heb ik 2 smiley's genomen, en dat heb ik gevoeld! :D Na 5-10 minuten begonnen die pillen al te werken. :eek: En dan... op een bepaald moment zag ik dus alles!, precies of mijn gezichtsveld 180 graden was. In golven kreeg ik de sterkste geluksgevoelens die je maar kan hebben. Mijn hart was net een gloeiende bron van intens geluk... en toen ik m'n ogen sloot kreeg ik een visioen die een leven-na-de-doodservaring weergaf. :hair: Wat een levensverruimende, intense genots- en diepte-ervaring!!!:bow:

Conclusie: joints en xtc werken goed samen! :lick:

gisteren ook weer totaal van de bosatlas afgevallen. had weer de verotte witte smilies. dus ik gooide ereen naar binnen. voelde eigenlijk super. was wel vreemd want de vorige keer merkte ik bijna niets van die k*t dingen. dus nog maar 1 naar binnen geketst. wat er toen allemaal gebeurde.......
ik was in de matrixx met wat vrienden, ik heb daar dus 5 uur lang als een totale pille junkie rond gesjouwd. Ik heb geen wangen meer over, me kaken doen pijn. Maar wat een avond. Nu ga ik weer ff 6 weken niets nemen en dan met oudjaar weer. Dat zou de 5e keer dit jaar worden net als vorig jaar. Op die manier blijft het mooi.

Corleoné zei:

Ik heb eens gelezen dat THC chemisch gezien erg op oestrogeen lijkt, kan zijn dat als je dr genoeg van rookt dat je wel bitchtits krijgt :D

Maar anabool.....mss de Belgische wiet? :cool:

Pff, het is dus de laatste keer dat ik s'ochtends een joint heb opgestoken. Het is net of ik 2 dagen niet heb geslapen. :mad:
Ik zal enkel nog weed gebruiken nadat ik de zaterdag aan de bollen heb gezeten, want de gevoelens en hallucinaties die ik vorige zaterdag in m'n bed heb meegemaakt waren zeker voor herhaling vatbaar. :D

En er is eigenlijk nog een groot voordeel, nu dat ik weed heb ontdekt, zal ik ook niet zo vlug meer de behoefte hebben om bij te slikken als de werking van de bollen ten einde is. Resultaat: minder serotonine verkwist, en geen spiermassaverlies!

P.S. Op bitchtits zit ik echt wel niet te wachten... :)

Corleoné zei:
Pff, het is dus de laatste keer dat ik s'ochtends een joint heb opgestoken. Het is net of ik 2 dagen niet heb geslapen. :mad:
Ik zal enkel nog weed gebruiken nadat ik de zaterdag aan de bollen heb gezeten, want de gevoelens en hallucinaties die ik vorige zaterdag in m'n bed heb meegemaakt waren zeker voor herhaling vatbaar. :D
En er is eigenlijk nog een groot voordeel, nu dat ik weed heb ontdekt, zal ik ook niet zo vlug meer de behoefte hebben om bij te slikken als de werking van de bollen ten einde is. Resultaat: minder serotonine verkwist, en geen spiermassaverlies!
P.S. Op bitchtits zit ik echt wel niet te wachten... :)
je bent een bijzondere gozer het begon al met dit topic http://forum.dutchbodybuilding.com/...per-dag-gezond-34394.html?highlight=roid+rage
maar hoe meer je post hoe bizarder het allemaal wordt

Ach die gynovorming door blowen is nooit hardgemaakt, zijn wat vage vermoedens van ecto-wetenschappers.
Als je die vreetkick van het blowen goed benut kun je nog best ver komen en zolang Arnie geblowd heeft is er niks aan de hand zoals "Mars" al zegt. Sterker nog, we zijn het aan onze stand verplicht om ons suf te blowen en dianabol als smarties naar binnen te werken.

Oh en corleoné, héél veel DRUGS-COMBO'S zijn super. Maar kijk er wel mee uit, het wordt er niet minder gevaarlijker van.

Ik denk dat jij weet wat jij doet. Zoveel gebruik je niet, het is met serieuze mate. Volgens mij gebruik je zelfs te weinig. Denk er eens goed over na, ik weet zeker dat je meer nodig hebt.

corleone...........wat trouwens echt een aanrader is:
iets teveel ghb nemen en dan sos nemen om het wegzakken te voorkomen.
zeker in combi met een kuur met test is dat een super geile combi.
echt een aanrader

Ok "D." mijn god wat een naam haha.

Terug
Naar boven