XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Testo zei:
Met je klauwen er vanaf blijven als je pas 16 bent,kerel.

nee haha ben niet 16 meer
maar lag het dus gewoon daaraan?
en hoe the **** kan het dat ik er bijna 3 a 4 jaar later noig steeds last van heb als ik een jointje smoke

Het zit allemaal tussen je oren. Je bent veels te gespannen als je bang bent dat het fout gaat zal het ook fout gaan. Wiet heeft dat een beetje, maar paddos in veel sterkere mate. Bij tripmiddelen is er maar één regel: go with the flow.

heb afgelopen weekend ook weer aan de paddo's gezeten. en wat mij heel erg opvalt is dat het heel erg aan het soort paddo's licht die je neemt of je een goede of een slechte trip krijgt. 1 ding weet ik zeker ik neem alleen nog maar mexicaanse truffeltjes. zijn van die kleine bolletjes.
werkt heel erg visueel en ze lopen niet te b**chen met je state of mind.
Zou zeggen probeer is een halve portie hiervan. en gaat het goed neem dan na een uur de rest van het bakje.
Ik heb er iig super op getript ben 4 uur lang totaal weg geweest. echt heel super. heb de mooiste kleuren en dingen gezien. ALs ik het nog eens ga doen probeer ik net als zelda hier een verhaal te tikken tijdens me trip. Denk alleen niet dat het gaat lukken. Zaterdag was het me iig nooit gelukt :D

Masters zei:
heb afgelopen weekend ook weer aan de paddo's gezeten. en wat mij heel erg opvalt is dat het heel erg aan het soort paddo's licht die je neemt of je een goede of een slechte trip krijgt. 1 ding weet ik zeker ik neem alleen nog maar mexicaanse truffeltjes. zijn van die kleine bolletjes.
werkt heel erg visueel en ze lopen niet te b**chen met je state of mind.
Zou zeggen probeer is een halve portie hiervan. en gaat het goed neem dan na een uur de rest van het bakje.
Ik heb er iig super op getript ben 4 uur lang totaal weg geweest. echt heel super. heb de mooiste kleuren en dingen gezien. ALs ik het nog eens ga doen probeer ik net als zelda hier een verhaal te tikken tijdens me trip. Denk alleen niet dat het gaat lukken. Zaterdag was het me iig nooit gelukt :D

dat had ik dus

spiertje16 zei:

wat visueel? kan me haast niet voor stellen dat je daar een bad trip van krijgt, tenzij je een control freak bent. je moet je gewoon 100% laten gaan en niet paniekerig gaan lopen doen.

nee dat niet dat gedoe met je state of mind
ik voelde me wel chill tot ik slecht nieuws kreeg te horen
toen was het gewoon niet leuk meer en ging het fout maar paddos die ik daarvoor had genomen gingen wel goed
maar sindsien heb ik het nog niet geprobeerd omdat ik elke keer als ik een jointje smoke ik hetzlefde gevoel in mindere mate krijg terwijl ik als ik een joint rook in chille toestand ben en alles over me heen laat komen

spiertje16 zei:
nee dat niet dat gedoe met je state of mind
ik voelde me wel chill tot ik slecht nieuws kreeg te horen
toen was het gewoon niet leuk meer en ging het fout maar paddos die ik daarvoor had genomen gingen wel goed
maar sindsien heb ik het nog niet geprobeerd omdat ik elke keer als ik een jointje smoke ik hetzlefde gevoel in mindere mate krijg terwijl ik als ik een joint rook in chille toestand ben en alles over me heen laat komen

nee oke, kan heel erg sterk liggen aan de paddo's die je neemt. als ik jou was zou ik deze een keer proberen http://www.de-sjamaan.nl/nl/1810_Psilocybe_mexicana_truffels_(portie).html

hmm als ik wat ouder ben
over een jaar of 2 a 3 als ik 20+ ben
probeer ik het mischien nog wel een keer
dan ben ik tenminste geestelijk uitgegroeid en wat stabieler
btw die had ik ook die truffels
die zijn sterker als normale paddos en toen ging het dus mis

Ik heb weer heerlijk gelachen zaterdag in Larocca, 3 pilletjes binnen waaronder zo'n blauw driehoekje, nadien een leuk meisje leren kennen, wat geknuffeld, niets meer, en het leek wel of er een intens gevoel van verliefdheid over me heen viel. Een kusje hier, een knuffel daar, het was alsof de autistische kl***zak uit het echte leven plaats had gemaakt voor een lieflijk jongetje. Na een pijnlijk afscheid en nummers gewisseld te hebben wou ik mijn avontuur verder zetten, maar bleek dat de vrienden al een tijdje verdwenen waren, Gelukkig kwam ik nog een n*ger tegen uit mijn gym die samen met wat vrienden naar Illusion gingen, normaal gezien een kot dat ik nooit of te nimmer zou binnen willen gaan, maar nu wou ik enkel feest. de n*ger en zijn homies mochten niet binnen, maar daar trok ik me geen reet van aan dus stapte ik maar helemaal alleen die keet binnen. Het vuile goedkope Illsusion-sfeertje begon samen met de uitwerking van de pillen zwaar op mijn gemoed te werken, zeker toen links van me een overjaarse gabber bibberend met zijn bovenlichaam tegen een muur begon te wrijven. Maar gelukkig kwam ik nog enkele feestgangers tegen die ik vorige week zondag had leren kennen in het Antwerpse tijdens een zware werkdag Cola-blikjes uitdelen. 1 van die kereltjes gaf me nog een wonderpilletje die ik zonder aarzelen maar achterover sloeg. En samen begaven we ons rond de voormiddag naar de Space, een vuil afterclubje in het centrum van Antwerpen, en hier zaten de echte junks. aan de ingang leek een kerel getransformeerd in een baby, de grootste spastische neigingen kwamen in hem naar boven, het leek alsof ie ook nog eens in zijn broek had gescheten en er kwam geen woord uit. Na een hevige lachbui ben ik dan toch niet binnen gegaan en heb gewoon rustig mijn weg huiswaarts gezet met de trein. Leuk voor even, maar mijn wereldtje is het niet.

spiertje16 zei:
vraagje aan de experts
pfffffffffffffffffffffff
ik iriteer me er echt de ****aan
ik wil ook paddoen:(
bij de eerste keer ging het goed wat een ongeloofelijke ervaring was dat
maar bij de tweede keer helemaal mis
sindsien heb ik toen nog een paar blowtjes gerookt
en elke ELKE keer als ik een blowtje rookte kwam dat gevoel van die bad trip terug!!! maar in mindere mate gelukkig
ben bang dat als ik paddos neem dat gevoel kk hard spacend terug komt
echt jammer
was wel jong toen ik die paddos nam 14 ofzo
kan het daardoor komen?
heeft iemand een oplossing???

Zorg ervoor dat je goed uitgerust bent en goed in je vel zit. Trip in een rustige omgeving met mensen die je vertrouwd. Bij voorkeur ervaren trippers en eentje (of meer)die nuchter blijft. Een niet te grote dosis nemen. Ook zou je eerst wat mdma kunnen nemen dit kan ervoor zorgen dat je wat geleidelijker in je trip komt.

De truffels die hierboven genoemd zijn zijn hier uitermate geschikt voor omdat ze toch een wat mildere trip geven. Paddo's kunnen je een spiegel voorhouden en vaak tonen ze je grootste angsten ga je hier niet tegen verzetten maar laat alles over je heen komen! Vergeet niet dat alles wat gebeurt uit jezelf komt en dat jij de enige bent die het kan sturen! Als je je aan alles houdt wat ik hierboven gezegd heb dan kan het bijna niet meer fout gaan.

spiertje16 zei:
hmm als ik wat ouder ben

Truffels staan juist bekend als mild. Ze bevatten minder psilocybine dan de kaalkopjes! Dit zorgt voor een wat vriendelijkere trip!

Laatst bewerkt:
@blackadder: je moet wel rustig aan cutten he gab ;)
niet middels allerhander geestverruimende middelen.....
heb me zaterdag lekker rusitg gedragen, 2 buisjes ghb. was lekker wazig maar nog wel aanspreekbaar en voor de buitenwereld oogde ik ok...werd er nl niet uitgeknikkerd :)

spiertje16 zei:
hmm als ik wat ouder ben

Droevig vooruitzicht voor de rest van je leven dan...

Grijpwijk zei:

ja hoor wat een bulshit
alsof jij zo geestelijk volwassen was op je 14tiende:mad:
want als je geestelijk uitgegroeid ben heb je niet meer zo een last van
schommeling in je humeur en is je hormonen niveau redelijk
geestelijk leer je natuurlijk altijd door

spiertje16 zei:
ja hoor wat een bulshit
alsof jij zo geestelijk volwassen was op je 14tiende:mad:
want als je geestelijk uitgegroeid ben heb je niet meer zo een last van
schommeling in je humeur en is je hormonen niveau redelijk
geestelijk leer je natuurlijk altijd door

:roflol:
Beetje spanning voor je politiekeurig sprietje? Of zijn het toch die humeurschommelingen die je zelf al beschrijft?
Als je bij de plisie alles ook zo dramatisch slecht intepreteert kan ik je verzekeren dat je het niet haalt. Anders moet je DBC eens PM-en of ie nog een linkje heeft met betrekking tot een bepaalde manier van lezen.

Corleoné zei:
Idd, ik heb opnieuw een visioen gekregen. Deze keer niet over het leven na de dood, maar over het leven dat ik leid 20 jaar later. Ik stapte het huis binnen van min ouders, en zag mijn ouders, 20 jaar ouder in de tuin. Achter mij zag ik mijn vrouw en min kinderen, met hun boekentas in de hand... prachtig.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Grijpwijk zei:
:roflol:
Beetje spanning voor je politiekeurig sprietje? Of zijn het toch die humeurschommelingen die je zelf al beschrijft?
Als je bij de plisie alles ook zo dramatisch slecht intepreteert kan ik je verzekeren dat je het niet haalt. Anders moet je DBC eens PM-en of ie nog een linkje heeft met betrekking tot een bepaalde manier van lezen.
en dan heb jij het over slechte interpretatie

Origineel gepost door Grijpwijk

ja he dat beslis jij zeker

spiertje16 zei:
en dan heb jij het over slechte interpretatie

Origineel gepost door Grijpwijk

ja he dat beslis jij zeker

Aan mijn karma te zien waren er meerdere mensen die het WEL begrepen.

In jouw oorspronkelijke post die ik quote impliceer jij dat je op de leeftijd van 20 geestelijk uitgegroeid bent. Daarop reageer ik dat dat een droevig vooruitzicht is.
Stel je eens een vent van 50 voor met de geestelijke gesteldheid van een mannetje van 20. Daarmee wil ik dus aangeven dat je als het goed is geestelijk blijft groeien, tot het moment dat je weer begint af te takelen.

In je latere post lijk je dit ook te begrijpen en te zeggen, alhoewel je het daar presteert jezelf in slechts 2 regels tegen te spreken.
Snappie?

En nu weer ontopic: neem ff wat van t weekend joh.

Laatst bewerkt:
Blackadder zei:
Ik heb weer heerlijk gelachen zaterdag in Larocca, 3 pilletjes binnen waaronder zo'n blauw driehoekje, nadien een leuk meisje leren kennen, wat geknuffeld, niets meer, en het leek wel of er een intens gevoel van verliefdheid over me heen viel. Een kusje hier, een knuffel daar, het was alsof de autistische kl***zak uit het echte leven plaats had gemaakt voor een lieflijk jongetje. Na een pijnlijk afscheid en nummers gewisseld te hebben wou ik mijn avontuur verder zetten, maar bleek dat de vrienden al een tijdje verdwenen waren, Gelukkig kwam ik nog een n*ger tegen uit mijn gym die samen met wat vrienden naar Illusion gingen, normaal gezien een kot dat ik nooit of te nimmer zou binnen willen gaan, maar nu wou ik enkel feest. de n*ger en zijn homies mochten niet binnen, maar daar trok ik me geen reet van aan dus stapte ik maar helemaal alleen die keet binnen. Het vuile goedkope Illsusion-sfeertje begon samen met de uitwerking van de pillen zwaar op mijn gemoed te werken, zeker toen links van me een overjaarse gabber bibberend met zijn bovenlichaam tegen een muur begon te wrijven. Maar gelukkig kwam ik nog enkele feestgangers tegen die ik vorige week zondag had leren kennen in het Antwerpse tijdens een zware werkdag Cola-blikjes uitdelen. 1 van die kereltjes gaf me nog een wonderpilletje die ik zonder aarzelen maar achterover sloeg. En samen begaven we ons rond de voormiddag naar de Space, een vuil afterclubje in het centrum van Antwerpen, en hier zaten de echte junks. aan de ingang leek een kerel getransformeerd in een baby, de grootste spastische neigingen kwamen in hem naar boven, het leek alsof ie ook nog eens in zijn broek had gescheten en er kwam geen woord uit. Na een hevige lachbui ben ik dan toch niet binnen gegaan en heb gewoon rustig mijn weg huiswaarts gezet met de trein. Leuk voor even, maar mijn wereldtje is het niet.

haha jij hebt net men avond van 2 weken geleden beleefd. Zat tijdens papaya in la rocca ;) heerlijke keet blijft het toch ze en zeker als je iets genomen hebt. In Space ben ik vorig jaar ook beland na nieuwjaar, echt flashe keet ;)

Terug
Naar boven