- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Santino88 zei:

Corleoné zei:![]()
Het antwoord is dus: nee, Coke is niet schadelijker dan Alcohol of Wiet, als je het maar met verstand gebruikt!!! Dus niet meer dan 1 gram per week, geen alcohol op drinken, en enkel maar snuiven of eten![]()

Santino88 zei:
Maar heb zelf nog niets gevonden ivm met hersenschade van Coke als je het 1maal per week doet. 
Santino88 inclusief correctie zei:
Balboa18 zei:hijs wel hardcore die corleone, snuiven en schijven eten en nog zwaar trainen ook!
doen er um nie veel na![]()
M'n rugtraining en schouders van de maandag en dinsdag gaan trouwens af en toe nog vooruit. M'n triceps, biceps, en vooral borst (train ik de vrijdag) daarentegen krijgen het het zwaarst te verduren (altijd nog spierpijn aan m'n borst en triceps de zaterdavond als ik erin vlieg). 
Balboa18 zei:hijs wel hardcore die corleone, snuiven en schijven eten en nog zwaar trainen ook!
doen er um nie veel na![]()

EricR zei:Goed bezig kerel, wat voor inscriptie wil je op je steen?
'Mensen niet getreurd, u komt allen aan de beurt'?

Corleoné zei:Heb pas vernomen dat ik de Coke pas morgen zal hebben. Kon hem vanavond al krijgen, maar moest er dan wel nog om gaan, en was net ietsje te ver... Mja, dan zal het wss een kwart gram speed worden, nu ik ben gestopt met pillen.
Lagoaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Leviathan zei:
?Leviathan zei:Das waar!
Komt waarschijnlijk omdat het net zoiets is als keihard werken om zoveel mogelijk geld te verdienen, en dat geld vervolgens in het kanaal te fl*kkeren.![]()