MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ik stel voor dat Corleone zelf een topic aanmaakt waarin hij en zn pillenmaatjes lekker tegen elkaar aan kunnen gaan lopen lullen.

Dan kunnen de bodybuilders in dit topic verder gaan en hun sporadische geestverruimende ervaringen delen.

:roflol:

Stel geen vragen waar je het antwoord al op weet :eyes:

Santino88 zei:
:roflol:

Stel geen vragen waar je het antwoord al op weet :eyes:

:duh:

Het antwoord is dus: nee, Coke is niet schadelijker dan Alcohol of Wiet, als je het maar met verstand gebruikt!!! Dus niet meer dan 1 gram per week, geen alcohol op drinken, en enkel maar snuiven of eten ;)

Schijnt trouwens dat de aantasting van je hersenen door dat spul ook ontzettend meevalt

Corleoné zei:
:duh:

Het antwoord is dus: nee, Coke is niet schadelijker dan Alcohol of Wiet, als je het maar met verstand gebruikt!!! Dus niet meer dan 1 gram per week, geen alcohol op drinken, en enkel maar snuiven of eten ;)

dan kan je 30 minuten trippiuuuh :rocknana:

Santino88 zei:
dan kan je 30 minuten trippiuuuh :rocknana:

Met 1 gram ben je toch wel een uurtje of 5 zoet, als je grotere pauzes tussenlaat zelfs veel meer. Coke heeft niet meer hersenschade dan Alcohol of Wiet, indien het tegendeel bewezen wordt natuurlijk :D Maar heb zelf nog niets gevonden ivm met hersenschade van Coke als je het 1maal per week doet. ???

corleone verdient de ban :mad:

"Verkloten Quotes Het veranderen van een citaat/quote in een post, buiten het gare hanenhok 1 "

Jij verdient de ban:D

wie is o l i ?

Het zij Marky vergeven, hij geeft aan dat een gecorrigeerde posting is. Maar verder, foei Marky niet meer doen!! You bad boy.

Corleone is overigens geen Oli, die is lang niet zo gek. Denk dat we binnenkort nog wel een bijdrage van Corleone krijgen dat zijn pik of een ander lichaamsdeel er af gevallen is, of dat hij denkt dat er beestjes in zijn hoofd zitten. Goed bezig kerel, wat voor inscriptie wil je op je steen?

'Mensen niet getreurd, u komt allen aan de beurt'?

Wie is O l i ??? :D

Nee, zoiets als: Eens was hij te stoned om op staan? :D Nee? :D

Nee man,

"Allemaal Anaal":hornyna:

hijs wel hardcore die corleone, snuiven en schijven eten en nog zwaar trainen ook!
doen er um nie veel na:roflol:

Balboa18 zei:
hijs wel hardcore die corleone, snuiven en schijven eten en nog zwaar trainen ook!

Ik ga nog altijd elke werkdag gaan trainen hoor (elke set tot positieve failure). Ik pak dan wel geen nieuwe massa meer, maar ik kan toch nog altijd mijn spierschade van de voorbije zaterdag recupereren. ;) M'n rugtraining en schouders van de maandag en dinsdag gaan trouwens af en toe nog vooruit. M'n triceps, biceps, en vooral borst (train ik de vrijdag) daarentegen krijgen het het zwaarst te verduren (altijd nog spierpijn aan m'n borst en triceps de zaterdavond als ik erin vlieg). :o
Denk dat ik binnenkort eens Cellmass ga proberen, of Megagrow, misschien krijg ik hierdoor terug een groeistoot.

Laatst bewerkt:
Balboa18 zei:

Das waar!

Komt waarschijnlijk omdat het net zoiets is als keihard werken om zoveel mogelijk geld te verdienen, en dat geld vervolgens in het kanaal te fl*kkeren. ;)

Heb pas vernomen dat ik de Coke pas morgen zal hebben. Kon hem vanavond al krijgen, maar moest er dan wel nog om gaan, en was net ietsje te ver... Mja, dan zal het wss een kwart gram speed worden, nu ik ben gestopt met pillen.

Lagoaaaaaaaaaaaaa :fu: :banana: :rocknana: :hornyna:

Corleoné zei:
Heb pas vernomen dat ik de Coke pas morgen zal hebben. Kon hem vanavond al krijgen, maar moest er dan wel nog om gaan, en was net ietsje te ver... Mja, dan zal het wss een kwart gram speed worden, nu ik ben gestopt met pillen.

Lagoaaaaaaaaaaaaa :fu: :banana: :rocknana: :hornyna:

Kneus!

Leviathan zei:
Das waar!

Komt waarschijnlijk omdat het net zoiets is als keihard werken om zoveel mogelijk geld te verdienen, en dat geld vervolgens in het kanaal te fl*kkeren. ;)

goed verwoord! :thumb:

denk daar maar es over na corleone..

Terug
Naar boven