XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ALGEMENE STELREGEL : GEBRUIK ALLEEN ALS JE JE GOED VOELT !!!

Wie een van de volgende gevoelens bij zichzelf herkent, moet niet met entheogene middelen experimenteren: agressiviteit, angst, boosheid, droefheid, gedeprimeerdheid, gefrustreerdheid, jaloezie, labiliteit, ongelukkige verliefdheid, gevoel van ondergewaardeerd worden, rouw, somberheid, suicidaliteit.

Mensen die medicijnen gebruiken, medicijnverslaafden (Otrivin, valium, pijnstillers, slaapmiddelen) en gebruikers van spierversterkende middelen moeten geen entheogene stoffen of drugs gebruiken, omdat er ongunstige reakties kunnen optreden. Er zijn psychiaters die onverwerkte psychologische problemen en trauma’s, bijvoorbeeld als gevolg van incest, oorlogs- of ander geweld, vliegtuig of auto- ongelukken, met entheogene middelen behandelen. Heb je zo’n achtergrond, experimenteer dan nooit zelf !!

Een stukje uit de inleiding, kan het er alleen maar mee eens zijn. Ga niet experimenteren als je lichamelijk of geestelijk er niet aan toe bent.

Lumey zei:
Ook is het lang niet zo chemisch als speed. Een maat van mij liet een keertje per ongeluk wat speed op zijn jas vallen, er zit nu nog een vlek op zijn jas. Die is er gewoon ingebrand door die speed. Dus volgens mij is speed nog slechter voor je dan pillen. Leg maar eens wat speed op je tong er zullen allemaal kleine gaatjes in je tong komen, heel raar lijkt dat. Xtc is mischien slechter voor je hersenen maar speed sloopt je lichaam gewoon...

Ik heb vorige week nog 1,5 gr 75% zuivere dexedrine van een kennis gekregen. Dexedrine is dextro-amphetaminesulphaat.

Dat spul was zo vertieft sterk dat ik op iets meer als een gram bijna 3dgn niet heb geslapen.

De laatste kwart gram heb ik weggeflikkerd.

Enfin, als je speedpasta op een cd-hoesje legt om te drogen, krijg je een witte aanslag op de plek waar het heeft gelegen.

Het plastic raakt gewoon aangetast door de chemicalien die er nog inzitten, en nog dienen te verdampen.

Na een dagje lekker snuiven heb ik ook een witte aanslag op mn tong, en er komen gewoon barsten in. Resultaat: een pijnlijke witte tong.

(drink dan maar eens een glas sinaasappelsap of iets anders zuur ;) )

Toen ik nog wekelijks dagen achtereen speed snoof, had ik geregeld bloed op mn tong.

Speed is een corrosieve drug. Dat spul vreet je neus en keelholte van binnen gewoon weg als je het teveel gebruikt.

Ecstasy is verboden, omdat men nu eenmaal alles wat bewustzijnverruimend zou kunnen werken, verboden heeft, maar het is niet verslavend en het is niet gevaarlijk, behalve voor leverpatienten.

:rolleyes: deze site prijst XTC de hemel in, volgens hun is het totaal niet schadelijk etc.

Het is geen site, dit is een integrale weergave van een boekje uit 1994. Schadelijke werking van XTC is overigens nu ook nog niet volledig duidelijk, in 1994 nog een stuk minder. Hellinga en Plomp hebben het natuurlijk wel over zeer gematigd gebruik, in dat geval zal XTC amper schade aanbrengen. Op lange termijn waarschijnlijk helemaal geen schade.

Ik heb het niet zo op drugs, gebruik het zelf daarom ook niet.

Natuurlijk wel gewoon een biertje, te vaak zelfs :P

Alles waar iemand zich goed door kan voelen is is iets waar je iemand verslaafd aan kan raken, bijv eten, of coïtus en zelfs sport, hoe kan er dan gezegd worden dat xtc niet verslavend kan zijn? Misschien lichamelijk niet maar geestelijk wel vooral als een persoon daar aanleg voor heeft.

Hybr1d zei:
Ik heb het niet zo op drugs, gebruik het zelf daarom ook niet.

Natuurlijk wel gewoon een biertje, te vaak zelfs :P

Ik wed dat jij één van die types bent die zich elk weekend de t**fus inzuipt en dan mensen bad mouthed die af en toe een pilletje nemen.

Mars zei:
Ik wed dat jij één van die types bent die zich elk weekend de t**fus inzuipt en dan mensen bad mouthed die af en toe een pilletje nemen.
Als XTC minder schadelijk zou zijn zou het ook wel legaal zijn, net zolas bier, denk je ook niet?

Ik heb zonet een gram Coke besteld omdat ik ben gestopt met pillen. Maar met welk soort alcohol kan je dit het beste combineren, of is het om het even? Baco heb ik al velen horen zeggen, maar wat is dit juist ??? (in België kennen we dit niet).

Als je bier met Coke combineert, zal dit dan even goed voelen als bv Coke met bacardi, martini, whisky...???

ik denk dat het weinig uitmaakt, maar ik zelf zou voor het bier gaan. Ik ken ook mensen die zweren bij cola-vieux.

Baco is bacardi-cola

@corleoné: in België kennen we wel baco's. Ik denk dat ze het alleen in Kortrijk niet kennen :P

ZElf pak ik niets in het weekend, maar blijkbaar denken ze daar anders over. Er zijn al tig komen vragen voor spul.

bacardi (baco) breezer stuff dus :P

Hey Corleone, heb jij wel eens pilletjes gecombineerd met alcohol? Ik een paar keer maar volgens mij werkt die pil dan veel en veel beter en wordt je veel lijper als je 1 pil neemt met een beetje alcohol dan als je 2 of 3 pillen neemt zonder alcohol. Is dit zo? Of is een combi alcohol en xtc schadelijker?

Wie kan daar antwoord op geven??

Lumey zei:
Hey Corleone, heb jij wel eens pilletjes gecombineerd met alcohol? Ik een paar keer maar volgens mij werkt die pil dan veel en veel beter en wordt je veel lijper als je 1 pil neemt met een beetje alcohol dan als je 2 of 3 pillen neemt zonder alcohol. Is dit zo? Of is een combi alcohol en xtc schadelijker?

ik weet nie wat voorn pillen jij slikt, maar als je goede slikt, word je juist niet leip maar heel soft :banana::nana:

Lumey zei:

pillen en drank versterkt mekaars werking zeker!

vroeger nam ik alleen pillen met water.

tegenwoordig ga ik lekker aan de baco, lekker dronken, en als ik voel dat ik een beetje moe begin te worden (zoals bekend is met drank), neem ik gewoon een halfje (of een kwartje als ik die blauwe driehoekjes heb);

je houdt lekker die roes van de alcohol (sterker nog, hij versterkt iets), en je voelt geen moeheid.

beter joh, liever een halve liter bacardi en 2x een halve pil, dan 4 pillen op een avond.

want voor de mensen die blijven volhouden dat xtc niet schadelijk is;

ZIJN JULLIE HELEMAAL ****ING GEK GEWORDEN.

het heeft weinig zin om tegen garnalen als corleone te beginnen over serotonine, en binding aan receptoren van het aangrenzende neuron,
maar reken maar dat xtc-misbruik blijvende schadelijke gevolgen heeft, zoals chronische depressiviteit. Daarnaast; voel je hartslag eens ff als je midden in een trip zit; is dat gezond?

Man man, nu je het zegt. Ik had eens een fles martini gedronken, en was dus al redelijk dronken. Toen ben ik met pillen begonnen, en heb ik de beste avond van m'n leven meegemaakt!!! :woot:
Was 5 weken geleden en het was net of ik terug het gevoel had van de eerste maal pillen, en dat terwijl ik er al iedere week had geslikt. :eek:

P.S. Over de binding van receptoren ben ik wel op de hoogte hoor. En dat op de duur de blaasjes om serotonine op te nemen afsterven enz... Het is dus wel heeeel schadelijk :D Maarja, je moet er iets voor over hebben hé. :D

Corleoné zei:
Man man, nu je het zegt. Ik had eens een fles martini gedronken, en was dus al redelijk dronken. Toen ben ik met pillen begonnen, en heb ik de beste avond van m'n leven meegemaakt!!! :woot:
Was 5 weken geleden en het was net of ik terug het gevoel had van de eerste maal pillen, en dat terwijl ik er al iedere week had geslikt. :eek:

P.S. Over de binding van receptoren ben ik wel op de hoogte hoor. En dat op de duur de blaasjes om serotonine op te nemen afsterven enz... Het is dus wel heeeel schadelijk :D Maarja, je moet er iets voor over hebben hé. :D

Juist ja, dus voor zover hetgeen wat je post waar is;

Denk eens ff na als je nog een jaar doorgaat met pillen slikken.
Goed depressief door een serotonine-tekort zijn is echt geen pretje, dat is heel wat anders dan je een paar dagen k*t voelen omdat je vriendinnetje heeft uit gemaakt, of omdat je je rijbewijs niet hebt gehaald.

Het is echt geen aanrader, en jij bent hard op weg.
En niet denken dat je alles weet met je 19e jaar, want wat jij nu allemaal aan het ontdekken bent, had ik al uitgevonden toen jij net kon klaarkomen.

Neem nou maar van mij aan, het is ****ing k*t spul, en het sloopt je geest.
Ik zou niet wachten tot je een keer in een paar dagen in een phychose terecht komt, of een maand echt goed depressief bent omdat je serotonine-niveau gewoon op nul staat. Of dat je naar de dokter moet omdat je denkt dat je hart uit elkaar knalt van de hartkloppingen als je hem s'avonds in je matras voelt kloppen.
Ik zal je vertellen, dan bid je op je blote knieen dat het beter wordt, en dat je het nooit meer zal doen.

Dus ik zou echt maar ophouden met dat wijze gedoe, want het is geen speelgoed.

Loo zei:
Juist ja, dus voor zover hetgeen wat je post waar is;

Denk eens ff na als je nog een jaar doorgaat met pillen slikken.
Goed depressief door een serotonine-tekort zijn is echt geen pretje, dat is heel wat anders dan je een paar dagen k*t voelen omdat je vriendinnetje heeft uit gemaakt, of omdat je je rijbewijs niet hebt gehaald.

Het is echt geen aanrader, en jij bent hard op weg.
En niet denken dat je alles weet met je 19e jaar, want wat jij nu allemaal aan het ontdekken bent, had ik al uitgevonden toen jij net kon klaarkomen.

Neem nou maar van mij aan, het is ****ing k*t spul, en het sloopt je geest.
Ik zou niet wachten tot je een keer in een paar dagen in een phychose terecht komt, of een maand echt goed depressief bent omdat je serotonine-niveau gewoon op nul staat. Of dat je naar de dokter moet omdat je denkt dat je hart uit elkaar knalt van de hartkloppingen als je hem s'avonds in je matras voelt kloppen.
Ik zal je vertellen, dan bid je op je blote knieen dat het beter wordt, en dat je het nooit meer zal doen.

Dus ik zou echt maar ophouden met dat wijze gedoe, want het is geen speelgoed.

Idd, ik heb ook al ondervonden dat ik de laatste tijd minder gelukkig ben... Daarom dat het op nieuwjaar de laatste keer was dat ik pillen heb geslikt! Nu ben ik van plan om dit weekend eens een halve gram Coke (nog nooit geprobeerd trouwens) te proberen in combi met alcohol. Dit is (volgens mij toch) veel minder schadelijk dan pillen of speed. Het is niet ten eerste al niet chemisch, minder spierverlies (korteringe werkingsduur en milder) en hersenschade is er bijna niet. Enkel de verslanvingsfactor is natuurlijk veel groter, maar ik weet toch van mezelf dat ik nooit in de week zal gebruiken...

Terug
Naar boven