MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

18fitie zei:
@corleoné: in België kennen we wel baco's. Ik denk dat ze het alleen in Kortrijk niet kennen :P

hahaha bewijst nog maar eens dat corleoné lekker in zen kamertje dingen ligt te verzinne... Ik woon al mijn hele leve in België en ik ken Baco's al van me 15... Kennen, niet drinken weliswaar hou niet zo van rum..

Ach ja ik ga hier nog een keer op ingaan: coke en alochol vind ik belachelijk. De coke maakt u zo nuchter als iets, ook al heb je veel gezopen en uiteindelijk beleef je een gewone, saaie nuchtere avond...
Maarja ik ben uiteraard heel benieuwd naar de mening van de master himself....

Ja , als je van de ene drugs al depri bent is het zeker verstanding, naar de andere over te gaan (die nog een veel grotere verslavingsfactor heeft).

Goed bezig ! :thumbup:

acidreign zei:
hahaha bewijst nog maar eens dat corleoné lekker in zen kamertje dingen ligt te verzinne... Ik woon al mijn hele leve in België en ik ken Baco's al van me 15... Kennen, niet drinken weliswaar hou niet zo van rum..

Ach ja ik ga hier nog een keer op ingaan: coke en alochol vind ik belachelijk. De coke maakt u zo nuchter als iets, ook al heb je veel gezopen en uiteindelijk beleef je een gewone, saaie nuchtere avond...
Maarja ik ben uiteraard heel benieuwd naar de mening van de master himself....

Wel in kortrijk is het woord "Baco" echt waar onbekend. Heb ik nog niemand horen zeggen. Breezers, Bacardi-Cola, Eristoff, Smirnoff... dat wel natuurlijk. ;)

Hopelijk heb ik tegen zaterdag mijn gram, dan zal ik jullie weten te vertellen hoe het was. :D Anders weet ik nog niet wat ik zal doen... Mss dan maar wat Snelheid nemen. :o

Corleoné zei:
Gisteren echt de beste avond van mijn leven beleefd. Samen met zo'n 6 aan de pillen, coke en speed... kortom: de Lagoa was weer op z'n best. Enkele spastische gevallen die zomaar neervielen op de dansvloer en begonnen te schokken, waarna de buitensmijters ze dan op hun rug naar buiten dragen. Ik zei: zij hebben geluk, ze gaan naar de hemel. :D

Mijn ene vriend was verliefd op een flesseltje water, dan een andere die de manieren had van een kind van 2 jaar en een oude pé van 80. Samen lekker trippeuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Dansend op de dansvloer tot je voeten bij elke verkeerde stap aanvoelen alsof ze kunnen breken.

O ja, ook nog de speedfles niet vermelden, waar we allen maar al te graag onze mond aanzetten.... Kortom, dit was de beste avond van mijn leven. :woot: Dank u sinterklaas. :birthday: , voor die 10 hemelse snoepen, en het meest meegaande en knuffelende gezelschap.

Haha, ik kan gewoon niet meer helder denken, woehoeeeeeeeee

Hier was ik ben en het was goed:D

Hey loo, verneem je ook het effect van een paar biertjes in combinatie met 1 of 2 pillen? Of moet je eerst al dronken zijn??

ik heb wel eens in combi gedaan maar toen was ik al dronken. En van kameraden had ik gehoord dat 2 pilletjes al extra goed werken na 2 of 3 biertjes....

smokey juul zei:
Ecstasy is verboden, omdat men nu eenmaal alles wat bewustzijnverruimend zou kunnen werken, verboden heeft, maar het is niet verslavend en het is niet gevaarlijk, behalve voor leverpatienten.

:rolleyes: deze site prijst XTC de hemel in, volgens hun is het totaal niet schadelijk etc.

Lees je uberhaupt wel? Het hele Uit Je Bol is gebasseerd op de basisregels die aan het einde zijn geschreven, daar staat maximaal 4 keer per jaar XTC en niet meer dan 1 dosis per keer. Aan de hand daarvan worden die middelen ook besproken. 4 pilletjes per jaar dus (er van uitgaande dat er ong. 100 mg MDMA inzit), dan gaat dat verhaal wat je gequoted hebt juist wèl op.

Alleen slikt iedereen er tegenwoordig legio's van weg maandelijks. Zonde, want je profiteerd zelf niet meer van het echt XTC gevoel (lees: Extase = uitbundige vreugde) of te wel hèlemaal uit je dak. En dan is 't niet schadelijk.

Kan uit eigen ervaring zeggen dat als je jezelf hier stellig aan houd en minimaal drie maanden clean blijft, je keer op keer in de buurt komt van de eerste keert. De week daarna voel je je nog steeds lekker als je aan die nacht terugdenkt.

Loo zei:
pillen en drank versterkt mekaars werking zeker!

:rolleyes: :roflol:

Alcohol, Indoxidant Depressant, XTC = o.a een stimulant/amfetamine, door het speedy gevoel dat aan X is toegevoegd heb je snelle opeenvolging van die gelukzalige gevoelens, alcohol werrkt versuffend, geestvernauwend, en verdovend, waardoor dat geluksgevoel van dat pilletje minder goed doorkomt, alcohol trekt aan dat speedy gevoel van XTC, en het contact maken maken met anderen wordt beperkt door die geestvernauwing. Als ik XTC neem heb ik die nacht altijd een geweldige pomp, van alcohol wordt je juist plat, waterig en bloedvaten vernauwen zich.

Je wordt van die combinatie gewoon een lopend lijk, je voelt de roes wel(van de kaart zijn) maar de XTC effecten doe je teniet.

Als je veel wilt zuipen, neem dan veel pep of sos, dan wordt je niet dronken, tenzij je aan de sterke drank gaat.

kben ne maat van corleoné en ga altijd met hem mee naar de lagoa (ik gebruik af en toe ook eens maar niet zoveel als corleone; ik ben zelfs die gast die "verliefd" was op dat flesje water) Ja, we hebben daar enkele fantatische nachten beleefd in de lagoa en ik hoop echt dat er nog zullen volgen:clap: :clap: . Ik ga soms ook mee naar de fitniss in wevelgem met hem.
En wat er hier allemaal staat, is allemaal waar. Eerst nam hij anti-depressiva en 30 pillen per dag (waar heel onze klas getuige van was; hij heeft er zelfs een spreekbeurt over gegeven in engels over zijn pillen) en nadat hij eens slecht was van de drank, is hij begonnnen aan de drugs. Maar nu is hij een beetje aan het overdreven met zijn pillen (snuiven in klas :duh: :duh: :duh: . Als je hem niet geloofd, kom dan eens af na de lagoa

nevermind zei:
kben ne maat van corleoné en ga altijd met hem mee naar de lagoa (ik gebruik af en toe ook eens maar niet zoveel als corleone; ik ben zelfs die gast die "verliefd" was op dat flesje water) Ja, we hebben daar enkele fantatische nachten beleefd in de lagoa en ik hoop echt dat er nog zullen volgen:clap: :clap: . Ik ga soms ook mee naar de fitniss in wevelgem met hem.
En wat er hier allemaal staat, is allemaal waar. Eerst nam hij anti-depressiva en 30 pillen per dag (waar heel onze klas getuige van was; hij heeft er zelfs een spreekbeurt over gegeven in engels over zijn pillen) en nadat hij eens slecht was van de drank, is hij begonnnen aan de drugs. Maar nu is hij een beetje aan het overdreven met zijn pillen (snuiven in klas :duh: :duh: :duh: . Als je hem niet geloofd, kom dan eens af na de lagoa
toch fijn dat je lid bent geworden om ons dit te vertellen...

hey mensen,

ik zit midden in een kuurtje en ben naar qrime time geweest met oud en nieuw dat is een hardstyle feest, daar hebik 8 pille op, coke en na afloop wat speed,

ik weet dat het slecht voor je is maar ik zit altijd dingen te overwegen of hje drinket jezelf helemaal naar de klere elke week! of je gebruikt 1 keer in de 2 maanden drugs wat zou slechter zijn? kweetet nogni,

ikwas wel na dat weekend 2.5 kilo afgevallen maar dit was gelukkig vocht en vet

Coke met bier is niet goed, coke met een sterke drank wel. Achja eigenlijk is coke gewoon een witte sloper maar aangezien je bezig bent zoals mij vorig jaar sja, begrijp ik het wel een beetje, alleen heeft overmatig gebruik mij nog depressiever gemaakt, plus vervreemding van de wereld eigenlijk. Maar daar kom je nog wel achter.

Ik ben na mn aanvaring met die gram speed afgelopen week, een goeie 3dgn erna nog van slag geweest.

Echt een leeg en down k*tgevoel.

nevermind zei:

Lekker belangrijk gast!

Ik denk dat een goeie 80% van de leden hier niet op zit soort 'stoere' verhalen zit te wachten.

Als je je de godganse dag helemaal wezenloos moet slikken en snuiven om je een beetje lekker te voelen is het tijd voor een psychiater. Mafkezen.

Idd stoere verhalen, kvind er eigenlijk niets aan, is ook NIETS om trots op te zijn hoor, nu is het nog leuk maar later,... ksnap niet dat zo iemand dan later ook aan een vriendin kan geraken (nu mss wel, omdat sommige meisjes voor zo van die 'uitgaanstypes die lak aan regels hebben en alles snuiven en gebruiken waar ze aan kunnen geraken' vallen, maar later.....

Dit is dus men persoonlijke mening hé, eerder men kritische mening, omdat toen ik aan de drugs zat, ik ook zo was ( al waren het gewoon pilletjes) tot het moment dat sommige van men vrienden gewoon niet meer met me wilden omgaan, toen ik men vriendin ontmoet heb, ben ik gewoon gestopt en ben ondertussen al bijna 2 jaar gestopt en DAAR BEN IK FIER OP:D

Laatste keer dat ik wat gebruikte is alweer een maand of 2 geleden. Ben er absoluut niet rouwig om. Misschien over een paar weken weer eens een snuifje coke.

een keer proberen kan nooit kwaad.. ook als je xtc binnen de perken weet te houden (4 pillen per jaar) is er niks aan de hand.. maar om dat nou elke week te doen zie ik de leukigheid niet van in... het euforische gevoel krijg je er absoluut niet meer van en bovendien is het zeer slecht voor je geheugen. Ik heb in mn leven 25 pillen gehad, maar toch merk ik soms al dat mn geheugen verslechterd is. En bij mij op de sportschool loopt er een rond die kon zich na 10 seconden de naam van zn beste vriend pas herinneren.
Cocaine is voor je hersenen niet schadelijk, maar voornamelijk voor je hart die overuren maakt. Het verslavingsgevaar is ook nihil als je eens in de twee weken een halve gram neemt ofzo.

Ik denk dat er zon taboe op drugs heerst omdat mensen gelijk denken aan de heroine junks, en niet beseffen dat er mensen zijn die alles verantwoord onder controle hebben.

Laatst bewerkt:
pfff t*ring ga lekker op partyflock je ruige verhalen vertellen OMG ...!!!

Zelfs op partyflock verklaren ze hem nog voor gek !!

Ik heb een vraag: is Coke schadelijker dan Alcohol of Wiet?

Als je je nu 1 keer per week zat drinkt/rookt, of je neemt een gram Coke... Wat zal er meer schade aan richten?

Men zegt wel dat Coke je asociaal maakt, en dat je op de duur alleen maar met jezelf meer bezig bent, dat het je relaties afbreekt enz... Maar dit is toch enkel als je eraan verslaafd bent. Als je kijkt naar Alcohol en Wiet, welke nadelen hebben die allemaal wel niet als je eraan verslaafd bent? Ik denk trouwens ook niet dat Coke verslavender is dan Alcohol of Wiet. En dat het duur is.. wel, een Alcohol of Wietverslaving kan toch ook enorm duur uitvallen hé.

Terug
Naar boven