Gisterennacht heb ik na 4 maanden geduld ook eens van het witte poeder geproefd. Het was iets meer dan een halve gram verdeeld tussen 5u en 9u s'ochtends (5 kleine lijntjes). Ik had eerlijk gezegd wel een andere geur/smaak verwacht, want het ruikt zo echt naar de natuur, aarde, wortels...

Heb een paar keer ook wat aan m'n tandvlees, tong en lippen gevreven, waardoor het net was alsof ik van bij tandarts vandaag kwam, lekker verdoofd dus.
Het gevoel was ook precies wat ik ervan verwacht had. De film
Scarface kan het volgens mij niet beter weergeven... Vooral dat leip gezicht had ik ook (had soms de indruk dat ik keek alsof ik dronken was). Arrogant "voelde" ik me niet, maar ik had wel veel behoefte om te praten, en vooral over mezelf

Als er dan iemand iets vroeg ofzo, dan gaf ik ook meteen een logische oplossing...
Speed vind ik ook totaal niet op kunnen tegen Coke, in de verste verte niet. Van Speed heb je zin om veel te doen, terwijl je van Coke er zelfs nog niet wil aan denken om je met "zoiets" bezig te houden... Alles lijkt gewoon veel te min voor je, terwijl jijzelf alles bent. Ook dat gevoel van "veel drukte om niets" had ik duidelijk, zelfs toen het al lang uitgewerkt was. Aan dansen had ik ook helemaal geen behoefte, want dat vond ik dus ook ronduit belachelijk...

Eigenlijk was alles die ook maar enigzins wat gevoel uitdrukte minderwaardig... Het was net alsof het gevoel zelf zoveel mogelijk moest vermeden worden, en de logica mijn beste vriend was geworden en je hierdoor alles en iedereen naar je hand wist te zetten.
Coke is natuurlijk wel een fantastisch gevoel. Je gelooft niet dat je God bent, je bent hem gewoon! Maar het is maar de dag erna, dat je beseft in wat voor schijnwereld je leefde. Van Speed had ik dat ook, maar van Coke nog veel meer. Vooral als je je bedenkt wat je allemaal niet ging verwezenlijken... Tientallen vrouwen die ik (alsof het niets was) zomaar in mijn bed kon krijgen (ze gingen er wss zelfs om moeten smeken

), grammen Coke die ik ging bestellen... En dan bedenk je je de volgende dag dat het allemaal 1 grote Cokedroom was.
Coke zal ik wel nog eens gebruiken, misschien volgende week de rest van het gram, of binnen 2 weken... Coke vind ik ook niet zo'n uitgaansdrugs, net als Speed. Meer voor zakenlieden...
Het is misschien maar een idee, maar het is net alsof ik een stuk kritischer ben vandaag... Als er bv iets niet op zijn plaats ligt ga ik me daar meteen aan ergeren.