- Waardering
- 2
Manny Ribera zei:Al eens iemand speed met coke gesnoven? Zo ja is het dan normaal dat je na een kleine hoeveelheid speed 1/5 van een gram zeg maar hebt opgesnoven dat je daarna de werking van coke niet voelt?? Op het moment dat ik coke snoof zo'n dikke 2 uur nadat ik een snuifje speed binnen had,want ik had toen echt het gevoel dat die speed al was uitgewerkt dus achtte ik het tijd om mij voor de eerste keer aan de coke te wagen met het gekende gevolg dat ik er dus niets van voelde
![]()
Of heeft de afkick van speed er iets mee te maken?
Speed werkt lichamelijk gezien veel sterker als coke. Toen ik 'vroegah' nog flink aan de speed zat, vondt ik coke he-le-maal niks aan.
Puur omdat mn lichaam aan speed gewend was, en dan heeft coke erg weinig effect.

? Zo ja is het dan normaal dat je na een kleine hoeveelheid speed 1/5 van een gram zeg maar hebt opgesnoven dat je daarna de werking van coke niet voelt?? Op het moment dat ik coke snoof zo'n dikke 2 uur nadat ik een snuifje speed binnen had,want ik had toen echt het gevoel dat die speed al was uitgewerkt dus achtte ik het tijd om mij voor de eerste keer aan de coke te wagen met het gekende gevolg dat ik er dus niets van voelde
heb mn vwo gehaald en nu ik op de universiteit zit heb ik al mn studiepunten gehaald 

Misschien maak ik m'n lijnen te klein (8 uit 1 gram), of is mijn lichaam gewend aan pillen en speed (waar ik trouwens mee gestopt ben).