Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Manny Ribera zei:
Al eens iemand speed met coke gesnoven:o ? Zo ja is het dan normaal dat je na een kleine hoeveelheid speed 1/5 van een gram zeg maar hebt opgesnoven dat je daarna de werking van coke niet voelt?? Op het moment dat ik coke snoof zo'n dikke 2 uur nadat ik een snuifje speed binnen had,want ik had toen echt het gevoel dat die speed al was uitgewerkt dus achtte ik het tijd om mij voor de eerste keer aan de coke te wagen met het gekende gevolg dat ik er dus niets van voelde:mad:
Of heeft de afkick van speed er iets mee te maken?

Speed werkt lichamelijk gezien veel sterker als coke. Toen ik 'vroegah' nog flink aan de speed zat, vondt ik coke he-le-maal niks aan.

Puur omdat mn lichaam aan speed gewend was, en dan heeft coke erg weinig effect.

Loo zei:
wat is het probleem?

Als jij een biertje in de kroeg koopt, dan verdient de kroeg-eigenaar ook goed aan jou. Is dat ook een smerig spelletje?

Jij hebt dorst, hij lest hem.

Iemand wil drugs om een avondje te chillen, de dealer verkoopt hem dat...

Je moet niet zo kort door de bocht kijken. Drugs als XTC kunnen je in sferen brengen die je normaal nooit van je leven zult bereiken. Drugs zorgen ervoor dat je tijdelijk in een andere wereld bent, in een soort hemel. Je maakt gevoelens mee die je normaal nooit van je leven zult meemaken, je relativeert de dingen anders dan dat je ze normaal zou doen. Het is soms een verademing om onder invloed van xtc over je hedendaagse problemen na te denken.

Ik ben echt blij dat ik kan zeggen dat ik die hemelse, onaardse sferen die je bereikt met XTC heb meegemaakt, en ik heb medelijden met degenen die er niet over kunnen meepraten omdat ze zich niet openstellen voor dat soort dingen. Je weet niet wat je mist.

Daar in tegen; mensen als Corleone zijn het steriotype drugsgebruikers, die xtc een slechte naam geven. Er zullen altijd rotte appels zijn die drugs misbruiken, die drugs niet zien als een hemelse ervaring, om even voor een paar uurtjes ontsnapt te zijn uit de realiteit, die je een paar keer per jaar meemaakt en zwaar weet te waarderen. Er zullen altijd mensen zijn die drugs gebruiken om uit hun eigen verrote leventje te ontsnappen, elk weekend weer. Dat zijn de drugsmisbruikers, en die geven jongens als ik, die gewoon netjes aan de studie en aan trainen doen, en af en toe even willen ontsnappen uit het drukke stressvolle leven, een slechte naam.
Je hebt dit perfect verwoord man , ik herken mij volledig in deze stelling

Ik had afgelopen Zaterdag wat Ketamine gesnoven, eerst een paar puntjes, lekker waus en het gevoel van wat droomachtig zijn.

Daarna een goede lijn opgesnoven, brandde wel als een malle, ogen rolden er zowat uit. Maar damn, wat een lekker spul, helemaal van de kaart en in mezelf gekeerd, letterlijk het gevoel van naast je lichaam zitten of liggen. Af en toe viel ik weg en leek het alsof ik met gesloten ogen een zwevend hoofd was zonder lichaam.

En momenten leken in strip figuur plaatjes te verlopen, van het ene moment viel ik in het andere, opeen stond ik aan m'n bed uitgekleed toen ik was thuisgebracht en naar huis gelopen was, was misschien 10 minuten, leek wel 30 seconden. Momenten worden gewoon niet opgeslagen in je hoofd.

En nu het mooie, ben absoluut geen massa kwijt en was na een uurtje of twee weer compleet nuchter, volgende dag helemaal normaal en dezelfde shape.

Voortaan op een feest wat sleutelpuntjes, gioed waus en geen schade aan m'n fysiek. Wel oppassen dat je niet teveel neemt. Goed alternatief voor XTC IMO, wat erg catabool is en al gauw z'n magie verliest als je het te vaak doet.

ketamine oke.. maar als je zo wap bent dat je helemaal in je eigen wereldje bent, is een party tog ook niks aan? je maakt er tog met je maten en vriendinnen enzo een feest van?

Xtreme_BODY zei:
wie slikt er wel eens wat xtc of snuift een lijntje of ghb enzzzz. en wie drinkt er nog? en doen jullie deze dingen ook tijdens jullie kuur?

ik voor de duidelijkheid niet

ik ben inmiddels gestopt..
met drinken en drugs.

ik heb op mn 15de en 16de elke week pillen gebruikt en soms coke..

en op mn 18de en 19de regelmatig pillen en coke..
soms ook speed..

en ook was ik 2 a 3 keer per week dronken (naja of dronken en uit mn dak tegelijk enzo.. ik combineerde ook vaak alcohol coke en pillen)

alleen nu doe ik al die onzin niet meer..

oja.. en mn hersenen werken nog prima allemaal :p heb mn vwo gehaald en nu ik op de universiteit zit heb ik al mn studiepunten gehaald :D

maar nu drink enzo ik helemaal niet meer.. en het bevalt me prima..

Marky zei:
Voortaan op een feest wat sleutelpuntjes, gioed waus en geen schade aan m'n fysiek. Wel oppassen dat je niet teveel neemt. Goed alternatief voor XTC IMO, wat erg catabool is en al gauw z'n magie verliest als je het te vaak doet.

oppassen met keta.. als je het te vaak doet dan gaat je weerstand omlaag en ben je binnen de korste keren ziek..

en XTC is de eerste keer het beste.. en de laatste tijd is er bij ons allemaal maar troep te krijgen..

maar je kan beter geen XTC nemen.. als ik dat niet gebruikt zou hebben dan zou ik veel betere gains hebben gehad het vorige jaar..

Lumey zei:
Hey ik had een vraagje over dat ze allemaal voor extra rommel bij speed en coke indoen om het meer te laten lijken. Ik hoorde wel eens dat ze er bakpoeder bij in doen maar wat nog meer?

nee joh.. er gaat gewoon manitol doorheen..

en bij pep doen ze dextrose ofzo --> appeltjes pep

Daar in tegen; mensen als Corleone zijn het steriotype drugsgebruikers, die xtc een slechte naam geven. Er zullen altijd rotte appels zijn die drugs misbruiken, die drugs niet zien als een hemelse ervaring, om even voor een paar uurtjes ontsnapt te zijn uit de realiteit, die je een paar keer per jaar meemaakt en zwaar weet te waarderen. Er zullen altijd mensen zijn die drugs gebruiken om uit hun eigen verrote leventje te ontsnappen, elk weekend weer. Dat zijn de drugsmisbruikers, en die geven jongens als ik, die gewoon netjes aan de studie en aan trainen doen, en af en toe even willen ontsnappen uit het drukke stressvolle leven, een slechte naam.

hier ben ik het niet mee eens.. de mensen die drugsmisbruikers zijn dat zijn degene die verslaafd op straat liggen en de mensen die anderen lastigvallen met hun gebruik en het niet goed onder controle hebben..

of je nou elk weekend aan je drukke stressvolle leven ontsnapt of een paar keer per jaar? je valt er niemand mee lastig.. ik vind ook niet dat het aan jou is om te zeggen dat die mensen een 'verrot leventje' hebben, wanneer je jouw leven als 'druk en stressvol' beschouwd.. Ik vind het redelijk arrogant om zo over andermans leven te oordelen..

ik heb elk weekend gebruikt, maar niet om te ontsnappen aan mn 'verrot leventje', maar omdat ik gewoon graag lol maakte.. Ik heb daar niemand mee lastig gevallen, dus ik zie mijzelf dan niet als een drugsmisbruiker, maar een drugsgebruiker..

Laatst bewerkt:
Coke is fantastisch!!!! :woot:

Maar is het normaal dat ik het maar goed voel na m'n 4de lijn??? Misschien maak ik m'n lijnen te klein (8 uit 1 gram), of is mijn lichaam gewend aan pillen en speed (waar ik trouwens mee gestopt ben). :cool:

Laatst bewerkt:
Manny Ribera zei:
Je hebt dit perfect verwoord man , ik herken mij volledig in deze stelling

Idd, de negatieve kanten van verantwoord gebruik worden altijd veel meer benadrukt en overdreven dan de positieve.

Hebben jullie dat ook als je eens een avondje een handvol pillen slikt dat je de maandag en dinsdag dubbel zoveel acné hebt? :mad: :mad: Als dit een normale reactie is van het lichaam vind ik dit wel degelijk een goede reden om er van te blijven, ik was er nu wat van verlost???

Manny ben je een maatje van Corleone of zo? 1 lunatic is wel genoeg hoor. Als je averse reacties krijgt van drugs dan moet je er gewoon mee nokken, simple as that. 1 stelregel voor de recreatieve drugsgebruiker, stap niet over lijnen waarbij je fysieke of geestelijke schade kan oplopen. Echt zo moeilijk is het niet, maar zo te zien kunnen sommigen niet met drugs omgaan. Blijf er dan maar gewoon vanaf, of draag de consequenties later.

Manny Ribera zei:
Hebben jullie dat ook als je eens een avondje een handvol pillen slikt dat je de maandag en dinsdag dubbel zoveel acné hebt? :mad: :mad: Als dit een normale reactie is van het lichaam vind ik dit wel degelijk een goede reden om er van te blijven, ik was er nu wat van verlost???
lol :rofl: een handvol ? dude tzijn geen m&m's

roxxe zei:
lol :rofl: een handvol ? dude tzijn geen m&m's
Euh ja dat is toch niet zoveel, het was van nieuwjaar geleden dat ik mij nog eens heb vergrepen aan de pillen, maar nu ga ik een maand niets nemen, gewoon eens voor te kijken of ik er moeite mee ga hebben of niet. Als ik er geen moeite meeheb, dan vind ik dat nog verantwoord drugsgebruik.
En ja ik ben een vriend van corléone, maar zo lange niet zo erg :D , ik ben niet in staat om een gram speed of om 15 menten naar binnen te spelen, ik vind dit zonde van het geld :eek:

Marky zei:
Ik had afgelopen Zaterdag wat Ketamine gesnoven, eerst een paar puntjes, lekker waus en het gevoel van wat droomachtig zijn.

Daarna een goede lijn opgesnoven, brandde wel als een malle, ogen rolden er zowat uit. Maar damn, wat een lekker spul, helemaal van de kaart en in mezelf gekeerd, letterlijk het gevoel van naast je lichaam zitten of liggen. Af en toe viel ik weg en leek het alsof ik met gesloten ogen een zwevend hoofd was zonder lichaam.

En momenten leken in strip figuur plaatjes te verlopen, van het ene moment viel ik in het andere, opeen stond ik aan m'n bed uitgekleed toen ik was thuisgebracht en naar huis gelopen was, was misschien 10 minuten, leek wel 30 seconden. Momenten worden gewoon niet opgeslagen in je hoofd.

En nu het mooie, ben absoluut geen massa kwijt en was na een uurtje of twee weer compleet nuchter, volgende dag helemaal normaal en dezelfde shape.

Zo dat is dan de 1e keer dat ik iemand positief hoor praten over ketamine. Ikzelf zou het wel een keertje willen proberen maar dan een klein sleutelpuntje. Ik las verhalen van mensen die out waren gegaan en zelfs bijna in coma waren geraakt omdat ze een te hoge dosering hadden gebruikt. En volgens mij heb je al gauw een te hoge dosering net zoals GHB. Maar mischien als je dus heel weinig gebruikt dat je dan wel goed spaced. Maar ik hoorde er alleen maar negatieve dingen over dus ik zit eigenlijk te twijfelen om het te gebruiken.

mss moeten jullie is een privé drugsforum beginne... corleoné & friends

Lumey zei:
Zo dat is dan de 1e keer dat ik iemand positief hoor praten over ketamine. Ikzelf zou het wel een keertje willen proberen maar dan een klein sleutelpuntje. Ik las verhalen van mensen die out waren gegaan en zelfs bijna in coma waren geraakt omdat ze een te hoge dosering hadden gebruikt. En volgens mij heb je al gauw een te hoge dosering net zoals GHB. Maar mischien als je dus heel weinig gebruikt dat je dan wel goed spaced. Maar ik hoorde er alleen maar negatieve dingen over dus ik zit eigenlijk te twijfelen om het te gebruiken.

Dan heb je dat misschien wel van mensen gehoord die het onder de verkeerde omstandigheden hebben gebruikt.

Ik vindt het persoonlijk in ieder geval geen partydrug. Als je boven de 150-200mg komt dan raak je echt helemaal van de wereld.

Om thuis te gebruiken is het erg leuk en geregeld indrukwekkend.

Re:

Ik gebruik +- 5 x per jaar xtc en 5 x per jaar coke.

Xtc vooral op evenementen zoals I love techno ( 10 stuks op een nacht)

Coke op Golden Partys (champi + coke) ( +-1.5 gr per nacht)

Na zo een cokenacht voelt het net of ik ga zo dadelijk een hartaanval krijgen, hartslag van 130 zonder beweging. Ben altijd heel blij als ik er kan aan beginnen, maar erna heb ik er zo een weerzin van dat ik er een maand geen zin in heb.
Dus mensen die de dag erna terug gaan gebruiken hebben volgens mij toch wel ergens een probleem of totaal geen zelfrespect om het lichaam de nodige recuperatie te gunnen.

Manny Ribera zei:
Euh ja dat is toch niet zoveel, het was van nieuwjaar geleden dat ik mij nog eens heb vergrepen aan de pillen, maar nu ga ik een maand niets nemen, gewoon eens voor te kijken of ik er moeite mee ga hebben of niet. Als ik er geen moeite meeheb, dan vind ik dat nog verantwoord drugsgebruik.
En ja ik ben een vriend van corléone, maar zo lange niet zo erg :D , ik ben niet in staat om een gram speed of om 15 menten naar binnen te spelen, ik vind dit zonde van het geld :eek:

wacht maar langer dan een maand manny, je serotonine zal/kan echt niet teruggroeien in een maand

Terug
Naar boven