MuscleMeat

Wie van de Dbb'ers traint er naturel?

Peiling Peiling Wie traint er naturel?

• Natural sinds...

Stemmen: 14 3,6%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt

Stemmen: 79 20,4%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt, zelfs geen pro-hormonen

Stemmen: 145 37,4%
  • Geen natural

Stemmen: 36 9,3%
  • Nog NFL, maar sluit niets uit voor de toekomst

Stemmen: 114 29,4%

• Totaal stemmers
    388
Ben nu naturel :D Althans zo beschouw ik het nu ;)

Ben zo goed als al mijn door kuren aangekomen kg kwijtgeraakt door een tegenvaller afgelopen voorjaar :( (-12kg)

Hoe lang dit gaat duren , geen idee ,... voorlopig ga ik denk ik eerst weer au naturel ff een goede basis opbouwen ,.. maar in het achterhoofd zit 't zeker :D
't is dan ook niet de vraag "of" maar gewoon "wanneer"
Denk wanneer ik ongeveer op +95kg @ 12% zit dat het weer tijd wordt ;)

hoe sta je er nu voor dan??

schommelt :( vanmorgen op de weegschaal 91.2kg BF moet ik ff opnieuw laten meten ,.... is inmiddels 2 mnd geleden en was toen 11.8%
Maar ben nu pas weer 1.5/2 weken aan de gang , en heb nog vertrouwen in het "spiergeheugen" dus hoop er weer vrij snel aan te zitten ;)

Nog niets naar binnen gespeeld ...
Dunno about the future however. Mss als het eens aangeboden wordt en ik ben
toevallig in het bezit van de nodige centen ervoor :p

tussen 2 kuurtjes in train ik naturel :D

`mensen staan niet stil bij hoe groot en breed ze kunnen door juiste voeding training etc. je kan jaren trainen. jammer genoeg hebben sommige mensen geen geduld en gaa ze kuren.
alhoewel ik wel respect heb voor mensen die kuren.. tis toch gewoon net zo hard trainen maar geef mij maar naturel.. :)

`mensen staan niet stil bij hoe groot en breed ze kunnen door juiste voeding training etc. je kan jaren trainen. jammer genoeg hebben sommige mensen geen geduld en gaa ze kuren.
alhoewel ik wel respect heb voor mensen die kuren.. tis toch gewoon net zo hard trainen maar geef mij maar naturel.. :)

oh ja, iedereen die kuurt heeft gewoon geen geduld :o

Na 12 jaar nog steeds naturel.
Zie wel wanneer en hoe ik overstap.

daarom, ergens kan ik meer respect opbrengen voor de naturel bb's gewoon weg omdat die meer geduld hebben en een langere weg te gaan hebben.. en de kuurders weten ook wel dat het niet bij 1 blijft.. dat bestaat gewoon niet, niet als je op dat niveau wilt blijven.
owja 12 jaar.. respect bro!

Al 30 jaar natural, en dat zal ook de volgende 30 jaar zo blijven.

ik kuur wel
en vroegah zei ik ook altijd dat het vergif was en dat het toch allemaal nep spieren waren.
meschien ben ik op een gegeven moment wel een beetje mij geduld verloren,het is ook gewoon zo lekker:D

Ik ben geen voorstander van fun juicers.
Vaak komen hier gebruikers voorbij die na hun kuur ''plotseling'' even 8 maand geen zin hebben om te trainen of iets dergelijks. En gewoon weer op hun naturel gewicht staan.

Laatst bewerkt:
hey marlymass je geeft tenminste eerlijk toe.. ook dat je je geduld verloren bent..
een heleboel mensen liegen er ook om.. maak het veel mee op de sportschool.
kijk voor mij maakt het niet uit.. maar hij gaat naar huis kijkt in de spiegel en denkt bijzichzelf hoevaak hij mensen nog gaat voorliegen terwijl ze toch wel weten dat ie gebruikt.. ik train ook naturel for life!!

Terug
Naar boven