Fitness Seller

Wie van de Dbb'ers traint er naturel?

Peiling Peiling Wie traint er naturel?

• Natural sinds...

Stemmen: 14 3,6%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt

Stemmen: 79 20,4%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt, zelfs geen pro-hormonen

Stemmen: 145 37,4%
  • Geen natural

Stemmen: 36 9,3%
  • Nog NFL, maar sluit niets uit voor de toekomst

Stemmen: 114 29,4%

• Totaal stemmers
    388
Komt waarschijnlijk omdat de poll in de "natural" sectie staat.

Zou j'm in de gewone of AAS sectie plaatsen krijg je warschijnlijk een ander beeld.

hmm dus je zou erbijna vanuit kunnen gaan dat er een hoop stiekeme naturals hebben gekozen voor ik gebruik optie......

GOTCHA!!!!! sneaky mofos:p

Natural for life...nooit wat gebruikt, zelfs geen pro-hormonen

;)

ik train op het moment natural

heb me altijd voor genomen natural te blijven, na 4 jaar ooit eens een kuurtje gedaan.. gelijk rug problemen..

maar zit nog wel te denken aan een kuurtje.. eerst nog ff wat massa pakken

Puur natuur en dat houden we zo.

Bij mij is BB gewoon een sport/hobby, akkoord wil wel mijn lichaam zo mooi mogelijk maken en houden, wie niet? Maar aangezien ik wegens leeftijd ook niet echt wedstrijdverlangens nog heb, heb een gezin, zou door leeftijd al meer risico's lopen, daarom blijf ik wel levenslang naturel, gewoon supplementen, dat is iets anders, bv multivitamine, creatine voor spierherstel, enz.
ik ben nu sedert 1 augustus 2007 al 13kg op een mooie manier bijgekomen, dus, gaat goed, voel me veel sterker en gezonder, dus waarom zou ik ooit moeten kuren.
Kan dat wel begrijpen van mensen die wedstrijden willen doen, tja de lat ligt daar nu eenmaal zo hoog

Tabs komen meerdere keren langs de lever om afgebroken te worden dus het is zwaarder voor de lever dan injects.

Als jij liever naar de fabeltjeskrant kijkt moet je dat zelf weten maar probeer niet de wijsneus uit te hangen als je niet weet waarover je het hebt.

Blijf maar lekker naturel.;)

Je kan wel wat roepen, maar dan moet je het ook kunnen onderbouwen:p
??????
Dus leg maar even uit:D

Je kan wel wat roepen, maar dan moet je het ook kunnen onderbouwen:p
??????
Dus leg maar even uit:D

erm, lol.
volgens mij weet je niet helemaal wie testo is:>
maar het is gewoon een FEIT dat het 2x passeerd, geen onderbouwing voor nodig. alleen kennis van feitten.

naturel bodybuilders = nepbodybuiders:D:D

nee zou het niet weten nee:D
maar zou wel graag weten hoezo 2x passeren

erm nou hij weet zeg maar best wel heeeeeeel veeeeel van het onderwerp, weet dus waar ie over praat.

tja ik weet alleen dat het 2x passeert het hoe en waarom kan ik je niet vertellen, maar ben er van overtuigt dat bepaalde anderen dat wel kunnen;)

waarom nep, flappy? ik dacht dat die juist echt waren lol

erm nou hij weet zeg maar best wel heeeeeeel veeeeel van het onderwerp, weet dus waar ie over praat.

tja ik weet alleen dat het 2x passeert het hoe en waarom kan ik je niet vertellen, maar ben er van overtuigt dat bepaalde anderen dat wel kunnen;)

Nee iedereen loopt hier elkaar maar een beetje na te schreeuwen heb ik het idee... marja kan et ok verkeerd hebbe:D

flappy, zo'n discussies hebben helemaal geen zin, ieder doet daarvan wat hij zelf wil, maar iemand ie jarenlang keihard naturel traint is toch ook diehard!Als jij je graag volspuit, ewel is jou zaak, ik doe het lekker niet

ja respect voor iedereen.
Maar al de bodybuilders afgebeeld in de flex, muscle en fitniss zijn allemaal anabolen gebruikers.
De naturel komen er amper in te staan, omdat ze nooit dat nivo kunne bereiken

Sinds 1981 naturel en dat blijft zeker een tijd zo! Ik ben er altijd fel op tegen geweest alleen moet ik zeggen dat het de laatste tijd wel soms in mn achterhoofd speelt. Zal ik het ooit doen of niet? :rolleyes:

Het ligt ook aan de doelen die je wilt bereiken. Ik merk hoe langer dat ik bezig ben, hoe hoger ik mijn doelen stel. Ooit zal ik ze dus niet meer kunnen bereiken. Toen ik 70 woog, wilde ik 75 wegen. Toen ik 75 woog, wilde ik 80 wegen.... Enz. :D
Misschien moet je leren om eerder tevreden te zijn, zodat je er gemakkelijker vanaf kunt blijven.

Terug
Naar boven