- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.. dus dan zie je jou ergens in een steegje in de auto met je hoofd tegeb t raam? denken mense dan nie dat je dood bent en gaan ze 112 belle?als ik niet werk doe ik dat weleens als ik moe ben. Soms 10 minuten, soms een uurtje.
Ik rijd veel auto voor mijn werk en als ik merk dat ik moe wordt in de auto doe ik ook een powernap van 10-20 min. Parkeer hem dan wel eerst veilig![]()
ik doe altijd vroeg in de avond een powernap van 30-40 minuten. daarna ga ik trainen.
Wie van jullie doet (wel eens) een dutje overdag?
Hoe serieus neem jij je ''slaap''? Streef je naar 7-8 uur slaap?
Sta je op gezette tijden op/ga je naar bed?
Ik merk de laatste maanden want sufheid tussen 3 uur en 6 uur in de middag. Ik heb vorige week eens geprobeerd te gaan liggen rond die tijd en mijn ogen te sluiten maar het lukte mij niet.
Ik werk in ploegen (4 dagen per week, 8 diensten verdeeld over 3 tot 4 uur elke dienst) en op dinsdag zit ik op school/college.
Train doe ik om half 11 in de ochtend. (altijd) Maar merk halverwege de middag een dip en behoefte aan slaap, maar slapen lukt me niet op dat tijdstip, terwijl ik er mentaal wel behoefte aan heb!!! En wellicht ook baadt bij heb! (aangezien ik meestal om 17 uur weer aan het werk moet tot 21.30)