AndroidHealthClinic

Wie van jullie doet (wel eens) een dutje overdag en hoe serieus neem jij je ''slaap''?

ik werk in de bouw en neem s.middags altijd even een kort slaapje maximaal 20-25 minuut en s.avonds na het eten een klein uurtje op de bank daarna trainen en probeer s.nachts 6 uur te slapen

opa

Werken slapen trainen. Nou nou ben jij even lekker gezellig samen met je familie

Werken slapen trainen. Nou nou ben jij even lekker gezellig samen met je familie

pleister vergis je in hoor ik moet uiteraard werken overdag maar s.avonds heb ik tijd zat voor mijn gezin mijn oudste heeft een huis gekocht dus die is al weg mijn vrouw werkt s.avonds en ik heb tijd zat hoef niet
te trainen heb een home gym train wanneer ik zin heb besteed al mijn vrije tijd aan mijn kids en gezin

trainen heeft totaal geen prioriteit meer puur de lol

opa

Gebeurd vooral in het weekend... in de namiddag dan, maar ben er altijd slechter van.

In de week sta ik om 5u15 op en ik probeer om rond 11u te gaan slapen, maar soms ga ik pas om 1u 's nachts slapen.

Ik heb er niet echt last van tijdens de dag/trainen, maar soms "crash" ik wel eens en lig ik op een rustdag in het midden van de week al eens om 8u in bed...

Wie van jullie doet (wel eens) een dutje overdag?

Hoe serieus neem jij je ''slaap''? Streef je naar 7-8 uur slaap?
Sta je op gezette tijden op/ga je naar bed?

Na een cardiosessie en de krachttraining in de 2e helft van de ochtend en het eten er na ga ik altijd slapen voor zo'n 4 uur. Kan ik iedereen aanbevelen als je daarna nog een inspanning moet leveren.

Sinds ik een keer mn spraak verloor na 50 uur wakker zijn, enorm. Was een van de ellendigste dagen van mn leven.

ga vaak vroeger slapen als ik vermoeider ben dan anders, niet echt vaste clock.

Na een lange dag nog heel ff liggen voor het trainen, een dutje lukt me jammer genoeg niet. Probeer meestal wel voor mijn wekker wakker te worden.

Ik neem na mijn werk een powernap van 30min, en wordt meestal zelf wakker.
Ga daarna trainen.

Ik doe dit al een jaartje of 15, en het bevalt mijn goed. Mensen in mijn omgeving vonden mijn toen al een ouwe lul, omdat ik dat tukkie ging doen. Maar daar heb ik schijt aan, ik voel me er goed bij :D

Heel soms slaap ik overdag wat (1-2 uur). Verder heb ik meestal wel meer dan 8 uur slaap, zet wel een wekker maar snooze makkelijk een uur :p

Terug
Naar boven