AndroidHealthClinic

Wie wint de k1 op 5 december ?

Jammer van Overeem, maar gelukkig heeft Schilt toch nog kunnen winnen, Bonjasky had de pech dat hij als enige zijn eerste gevecht moest aangaan tegen een gelijkwaardige tegenstander en het 3 rondes moest volhouden ipv 1 ronde, Badr zette gewoon alles op alles tegen Overeem omdat hij het niet kon permitteren om nog een keer te verliezen van hem, hetzelfde met Schilt vs Badr.

Al had ik Overeem liever zien winnen, ben ik toch zeer tevreden met het resultaat.

Laatst bewerkt:
Gare resultaten, wel wat mooie acties langsgekomen.

En die 2x down = lose regel mogen ze er gelijk uithalen, wat een p*ssy shit.

Overeem was niet eens down de tweede keer, hij duizelde een beetje, hij zei zelf dat ie het evenwicht verloor.

Mooie partijen waren het.
1 van de weinige momenten dat ik trots ben op Nederland, dit kleine landje wat in de Internationale Politiek en overige sporten weinig tot niets voorstelt is al sinds jaar en dag de allerbeste op vechtsportgebied.

Weer een Hollander die heeft gewonnen, maar een piepklein berichtje erover in de grootste krant van het land.
Echt ongelooflijk, wel alles over dat schijtvoetbal, maar weinig tot niet waar we nu eens echt goed in zijn.

wat heeft ie dan meegemaakt? woont al zn hele leven in nl en dan ruig lopen doemn met zn marokko vlag, klotekoker ga dan in de woestijn daar ook trainen als je zon patriotistische mocro bent... van mij is iedereen hier welkom, maar als je in nl woont, in nl traint en nl praat ben je nederlander, wil je per se anders zijn dan pleur je op:)

Nederlander als hij wat goeds doet en een Marokkaan als hij wat negatiefs flikt:D

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:00 ----------

Gare resultaten, wel wat mooie acties langsgekomen.

En die 2x down = lose regel mogen ze er gelijk uithalen, wat een p*ssy shit.

Overeem was niet eens down de tweede keer, hij duizelde een beetje, hij zei zelf dat ie het evenwicht verloor.

Haha natuurlijk, ik vraag me echt af hoe jullie tv kijken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb gisteren ook heel de dag het nieuws ontweken, kom ik gisterenavond bij mijn schoonpa, zegt ie, He Sem Schilt heeft de k1 gewonnen he :mad::rolleyes:

Heel de spanning was er natuurlijk af gisterenavond

Wel verdiend dat Schilt heeft gewonnen en Badr was een keer sportief na afloop, vond ik ook wel opvallend

• Like
Waarderingen: Loo
Hari heeft zijn belofte min of meer waar gemaakt, maar toch wel heel kinderachtig van de scheidsrechter om iemand die pas 1 keer neer gegaan is en 1 keer naar achteren staat te laten stoppen.

Een intressante K1.

Wat de scheids hier gedaan heeft is erger voorkomen. Je ziet dat Overeem in de touwen hangt nadat hij is geraakt. Wat moet de scheids dan doen?
Door laten vechten? Wat je dan ziet is een "schot voor open doel" voor Hari waarbij hij Overeem misschien wel naar de eeuwige jachtvelden slaat.

Jammer dat het zo is gelopen, maar dit is juist goed beoordeeld van de scheids.

Met de regel van 2 keer KO en dan afgelopen is inderdaad wel wat mieterig.

wat heeft ie dan meegemaakt? woont al zn hele leven in nl en dan ruig lopen doemn met zn marokko vlag, klotekoker ga dan in de woestijn daar ook trainen als je zon patriotistische mocro bent... van mij is iedereen hier welkom, maar als je in nl woont, in nl traint en nl praat ben je nederlander, wil je per se anders zijn dan pleur je op:)

dit is echt te simpel voor woorden zeg, en vervolgens beweren dat je weet waarom de verschillende vlaggen er zijn, zeker blij dat het goed gaat met de pvv?

Mooie partijen waren het.
1 van de weinige momenten dat ik trots ben op Nederland, dit kleine landje wat in de Internationale Politiek en overige sporten weinig tot niets voorstelt is al sinds jaar en dag de allerbeste op vechtsportgebied.

Weer een Hollander die heeft gewonnen, maar een piepklein berichtje erover in de grootste krant van het land.
Echt ongelooflijk, wel alles over dat schijtvoetbal, maar weinig tot niet waar we nu eens echt goed in zijn.
+1

dat denk ik nou ook altijd !!!

Mooie partijen!

Schilt verdient gewonnnen. al had ik liever Badr zien winnen.
tja hij heeft mischien een grote mond soms, maar who cares de man is erg goed,
en komt er zeker wel.

VechtsT van Badr is vele malen spectaculairder dan die boeren vechtsT van schilt.. en NEE ik ben geen mocro

Idd ook mooie woorden van Badr

dit is echt te simpel voor woorden zeg, en vervolgens beweren dat je weet waarom de verschillende vlaggen er zijn, zeker blij dat het goed gaat met de pvv?

helemaal niet:P ik ben in curacao geboren zelfs, en me beste vriend komt uit oud-Belgisch Congo:rolleyes: maar dat ge- kijk-mij-stoere-mocro-zijn-met-mijn-stoere-mocro-vriendjes-ik-ben-de-allerbeste van badr bevalt/beviel me gewoon niet, maar als hij zich nog een jaartje of 3 gedraagt zoals gister mag die van mij best een keer winnen XD

Ze moeten die ****ing regels is gaan aanpassen, wedstrijd na ****ing paar minuutjes al laten stoppen terwijl beide vechters nog makkelijk verder konden bijv bij badr hari vs overeem is gewoon te lame. Ben het ook zeker wel eens met overeem dat MMA veel zwaarder is, lijkt echt de p*ssy vechtsport te worden dit hoe snel die scheidsrechters wedstrijden beeindigen. Nee ik vind K1 maar weinig meer voorstellen

helemaal niet:P ik ben in curacao geboren zelfs, en me beste vriend komt uit oud-Belgisch Congo:rolleyes: maar dat ge- kijk-mij-stoere-mocro-zijn-met-mijn-stoere-mocro-vriendjes-ik-ben-de-allerbeste van badr bevalt/beviel me gewoon niet, maar als hij zich nog een jaartje of 3 gedraagt zoals gister mag die van mij best een keer winnen XD

Als je wist waarom hij de Marokkaanse nationaliteit draagt, dan had je dit niet gezegd.

Ze moeten die ****ing regels is gaan aanpassen, wedstrijd na ****ing paar minuutjes al laten stoppen terwijl beide vechters nog makkelijk verder konden bijv bij badr hari vs overeem is gewoon te lame. Ben het ook zeker wel eens met overeem dat MMA veel zwaarder is, lijkt echt de p*ssy vechtsport te worden dit hoe snel die scheidsrechters wedstrijden beeindigen. Nee ik vind K1 maar weinig meer voorstellen

ik weet het niet hoor???
maar een beuk volop je k*nis
een highkick in je nek
een trap naar je lever

je hebt gelijk - ik vind de k1 ook een pussey-vechtsport

Als je wist waarom hij de Marokkaanse nationaliteit draagt, dan had je dit niet gezegd.

Omdat zijn ouders uit marokko komen? ???

Hou eens op met dat gelul. Wees blij dat iedereen in de K1 zichzelf mag zijn anders is het binnen de kortste keren net zo saai en naar de klote geholpen als de F1.

Verder;
- Badr snoerde namens het K1 circus Overeem de mond en had zijn persoonlijke revange.

- Schildt had zijn revange op Badr, de reden van zijn afwezigheid vorig jaar (als ik me niet vergis?).

Volgend jaar is Badr wat mij betreft aan de beurt.

p.s. Geniet nog maar even van de NL heerschappij in de K1 ring want dat we die voorsprong ooit gaan verliezen is een eenvoudig wiskundig feit.

Hou eens op met dat gelul. Wees blij dat iedereen in de K1 zichzelf mag zijn anders is het binnen de kortste keren net zo saai en naar de klote geholpen als de F1.

De organisatie van de K1 wil niet dat het helemaal een Nederlands feestje wordt, dat is een reden dat Badr Hari, Gokhan Saki, Errol Zimmerman, Mourad Bouzidi, Chahid Oulad el Hadj, Gago Drago en nog wel meer niet de Nederlandse nationaliteit dragen.

Overeem kon niet makkelijk verder, hij ging niet eens tegen de beslissing in. Hij was meer bezig van "waar ben ik?", dus open doel voor Hari.

Verder;
- Badr snoerde namens het K1 circus Overeem de mond en had zijn persoonlijke revange.

- Schildt had zijn revange op Badr, de reden van zijn afwezigheid vorig jaar (als ik me niet vergis?).

Volgend jaar is Badr wat mij betreft aan de beurt.

p.s. Geniet nog maar even van de NL heerschappij in de K1 ring want dat we die voorsprong ooit gaan verliezen is een eenvoudig wiskundig feit.
Wut?

De organisatie van de K1 wil niet dat het helemaal een Nederlands feestje wordt, dat is een reden dat Badr Hari, Gokhan Saki, Errol Zimmerman, Mourad Bouzidi, Chahid Oulad el Hadj, Gago Drago en nog wel meer niet de Nederlandse nationaliteit dragen.
Aparte Nederlandse namen ook. :o
Laat ze lekker uit komen voor wie ze uit willen komen. Dat ze hier trainen maakt van iemand niet gelijk een Nederlander.

Ik denk dat Bonjasky de titel gaat pakken dit jaar.

Terug
Naar boven