killingmen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
he thx voor het melden want ik bent zaterdag avond weg thx !!!!!!!!!
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het wordt tijd voor talent, Hari dus. Gun hem dit van harte.
Zoniet dan Bonjasky.
Denk dat Overeem op zijn plek wordt gezet, Schilt heeft ook nog kans maar dit ligt meer aan de houding van tegenstander dan aan hem zelf.
bedoel op tvJe kan het wel live zien hoor, oa via de website van sbs6...begint om 09.00 uur.
Daarom maakte ik die opmerking ook... stelletje hypocriete hufters. Wel hier wonen en trainen... parasieten.![]()
K-1 World Grand Prix LIVE en EXCLUSIEF op de Eurosport Player!
Live vanuit de Yokohama Arena in Japan is op zaterdag 5 december, vanaf 09:00 uur ‘s ochtends, exclusief de ontknoping van het K-1 World Grand Prix seizoen te volgen met Eurosport’s online sportservice, de Eurosport Player. Acht vechters strijden om de wereldtitel, waaronder de Nederlanders Remy Bonjasky, Allistair Overeem en Sem Schilt.
Ter informatie:
Eurosport heeft de exclusieve rechten voor dit evenement en zal als enige de wedstrijden LIVE laten zien op de Eurosport Player. De streaming van SBS zal pas na de TV-uitzending op zondagochtend beginnen.
In Europa misschien ja.Okidoki Eurosport.Het is puur als informatie voor de liefhebbers bekjam!
Omdat er op het internet nogal wat misverstanden en onduidelijkheden zijn rondom het tijdstip en waar het live te zien is, heb ik dit bericht ter informatie gepost.