Fitness Seller

Wie wint de k1 op 5 december ?

Het wordt tijd voor talent, Hari dus. Gun hem dit van harte.
Zoniet dan Bonjasky.
Denk dat Overeem op zijn plek wordt gezet, Schilt heeft ook nog kans maar dit ligt meer aan de houding van tegenstander dan aan hem zelf.

Idd helemaal mee eens, ben zeker geen voorstander van Hari als persoon buiten de ring, maar in mijn ogen samen met Bonjasky het grootste talent van de afgelopen jaren, hoop daarbij wel dat Bonjasky als vanouds losgaat en weer gretig oogt zoals de jaren van zijn overwinningen, zie Bonjasky dan ook als enige die Hari kan verslaan van de finalisten.

Verwacht idd, en hoop daarbij ook nog dat Overheem op zijn plaats gezet gaat worden....., en zie Overheem echt kansloos ten onder gaan tegen Hari..

Tja...het kan alle kanten op nartuurlijk.
Ook zijn er andere factoren die een rol kunnen gaan spelen, raak je geblesseerd in je eerste pot bv, of moet je erg diep gaan...of misschien heeft iemand een snelle knock-out.
Denk wel dat het gaat tussen Bonjaski, Hari of Overeem...
Heb er iig mega veel zin in!!

wat is de reden voor niet live uitzeding ? dat het tevroeg is en dat er dan kinderen kijken? of teduur voor uitzenden?

Je kan het wel live zien hoor, oa via de website van sbs6...begint om 09.00 uur.

Overeem.. (hoop ik)

Bonjasky.. (denk ik)

Overeem, hij juiced.

Daarom maakte ik die opmerking ook... stelletje hypocriete hufters. Wel hier wonen en trainen... parasieten. :p

zou de k1 organisatie hen daar ook niet toe aansporen? nogal lame als er allemaal lui ondr dezelfde vlag vechten, zo is het interessanter

K-1 World Grand Prix LIVE en EXCLUSIEF op de Eurosport Player!

Live vanuit de Yokohama Arena in Japan is op zaterdag 5 december, vanaf 09:00 uur ‘s ochtends, exclusief de ontknoping van het K-1 World Grand Prix seizoen te volgen met Eurosport’s online sportservice, de Eurosport Player. Acht vechters strijden om de wereldtitel, waaronder de Nederlanders Remy Bonjasky, Allistair Overeem en Sem Schilt.

Ter informatie:
Eurosport heeft de exclusieve rechten voor dit evenement en zal als enige de wedstrijden LIVE laten zien op de Eurosport Player. De streaming van SBS zal pas na de TV-uitzending op zondagochtend beginnen.

K-1 World Grand Prix LIVE en EXCLUSIEF op de Eurosport Player!

Live vanuit de Yokohama Arena in Japan is op zaterdag 5 december, vanaf 09:00 uur ‘s ochtends, exclusief de ontknoping van het K-1 World Grand Prix seizoen te volgen met Eurosport’s online sportservice, de Eurosport Player. Acht vechters strijden om de wereldtitel, waaronder de Nederlanders Remy Bonjasky, Allistair Overeem en Sem Schilt.

Ter informatie:
Eurosport heeft de exclusieve rechten voor dit evenement en zal als enige de wedstrijden LIVE laten zien op de Eurosport Player. De streaming van SBS zal pas na de TV-uitzending op zondagochtend beginnen.
:scratch: In Europa misschien ja.

Het is puur als informatie voor de liefhebbers bekjam!
Omdat er op het internet nogal wat misverstanden en onduidelijkheden zijn rondom het tijdstip en waar het live te zien is, heb ik dit bericht ter informatie gepost.

Kijk het zaterdagavond wel , denk dat Bonyaski gaat winnen :)

Het is puur als informatie voor de liefhebbers bekjam!
Omdat er op het internet nogal wat misverstanden en onduidelijkheden zijn rondom het tijdstip en waar het live te zien is, heb ik dit bericht ter informatie gepost.
Okidoki Eurosport.

leo oldenburger
SBS sportverslaggever
zegt op dit forum
[Link niet meer beschikbaar]

Sorry voor de onduidelijkheid, maar het laatste wat ík weet, is dat we zaterdag gewoon LIVE vanaf 9 uur streamen.
Als het anders is (dan wel wordt), zal ik het hier melden, maar vooralsnog, zaterdag vanaf 9 uur een live stream van de Grote K1 finale, en dezelfde avond een uitgebreid verslag op SBS6 met exclusieve interviews met de Nederlandse vechters (ook met hen die onder een andere vlag uitkomen)!
Tot zaterdag.

we zullen zien!

ps
Eurosport Player kan je allen via mastercard en pay shit binnen halen:no:

Neem toch aan als er internetstreams zijn, dat het ook op een of andere zender live wordt uitgezonden. Heb hier een schoteltje hangen met 1500 vage buitenlandse zenders, dus als iemand weet waar het uitgezonden wordt, heel graag...

De sport blijft leuk om te bekijken, echter zijn de laatste jaren de finales een dikke anti-climax geworden. Wedstrijden die al voortijdig worden gestopt door scheidsrechters die niet begrijpen dat dit om de finale gaat, vechters die zich niet kunnen beheersen en de tegenstander natrappen, enz. En dan nog SBS6 met hun amateuristische samenvatting op de zaterdagavond. Jammer, want het kon vele malen beter. Hopelijk is het dit jaar allemaal anders.

Valt me op dat iedereen maar een "walk-over'' verwacht voor Badr tegen Karaev. Die mannen hebben natuurlijk wel stukje geschiedenis met zijn 2en. Op papier is de stand 1-1 na hun 2 eerdere ontmoetingen. Karaev kon wel eens meer weerstand gaan bieden dan menigeen verwacht. Karaev kan incasseren, en als die in vorm is kan die ook nog eens uitdelen, maw, die man kan echt wel een stukkie kickboksen. Tuurlijk is Badr favoriet en enorm gegroeid sinds 2007, maar het blijft toch uitkijken geblazen met Karaev. Zou em in ieder geval niet onderschatten, dan gaat het fout.

http://www.youtube.com/watch?v=k57pOinSJa0

http://www.youtube.com/watch?v=VeCMaNEMe5g&feature=related

Terug
Naar boven