Fitness Seller

Sticky Wielrentopic

Het is jammer dat ze Lombardije qua parcours verdoet hebben, kan volgende week wel eens een winnaar opleveren die je niet verwacht.

er zijn wel meer toppers die een kans maken
cunego zal ook wel weer goed zijn

Cunego heeft volgens mij zijn seizoen afgesloten wegens leveringsproblemen te veel vermoeidheid.

Moet hij wel afrekenen met een Gesink in vorm en er zijn nog wel wat meer renners zoals een Nibali die toch nog steeds goede benen hebben.

Hogerland was gisteren ook weer redelijk, nog niet top, maar wel een renner die je niet moet laten wegrijden.

Trouwens gisteren 4 Nederlandse renners in de top 20, gelet op het veld een knappe prestatie.
True, maar ik hoop dat gilbert wint. Zou hem ook goeddoen na de kleine teleurstelling van het wk.

Vandaag parijs tours.

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Cunego heeft volgens mij zijn seizoen afgesloten wegens leveringsproblemen te veel vermoeidheid.
:roflol: :roflol:

wel mooi
de man wint van wie men zegt dat hij niet kan winnen wegens geen eindsprint
gesink is een topper

wel mooi
de man wint van wie men zegt dat hij niet kan winnen wegens geen eindsprint
gesink is een topper

Gesink noemt zichzelf een strijkijzer terwijl hij volgens mij vooral heuvelop toch een ferm eindschot heeft. Anders wordt je ook geen 4de in de Waalse Pijl.

Denk dat een Gesink in topvorm voor weinig goed bergop sprintende renners hoeft onder te doen. Wat hij tekort komt aan echte explosiviteit maakt hij wel goed door zijn vermogen dat hij vrij lang kan vasthouden.

Een Gesink in deze vorm is over 2 jaar 1 van de topkandidaten voor de wereldtitel. Het mooie is dat hij dan op een leeftijd is dat hij echt tot wasdom is gekomen.

-- godver, geen Gesink in Lombardije. Zijn vader is gisteren hard ten val gekomen in de Bart Brentjens Challenge. Hoop dat het allemaal meevalt, maar Gesink heeft dus al afgezegd.

Laatst bewerkt:
idd geesink niet in lombardije - that's a shame

Anton zou ook moeten worden opgegraven dan.

Wie gaat Lombardije winnen? Is wel een beetje laat, maar kom.:P

• Topic Starter Topic Starter
Eindklassement wereldranglijst van de internationale wielerunie.
1. Joaquin Rodriguez (Spanje/Katusha) 551 punten
2. Alberto Contador (Spanje/Astana) 482
3. Philippe Gilbert (België/Omega Pharma-Lotto) 437
4. Luis Leon Sanchez (Spanje/Caisse d'Epargne) 403
5. Cadel Evans (Australië/BMC) 390
6. Vincenzo Nibali (Italië/Liquigas) 390
7. Robert Gesink (Nederland/Rabobank) 369
8. Ryder Hesjedal (Canada/Garmin-Transitions) 307
9. Tyler Farrar (Verenigde Staten/Garmin-Transitions) 306
10. Samuel Sanchez (Spanje/Euskaltel) 301

De vader van Gesink is overleden gister.

De nieuwkomers bij Rabo: Theo Bos, Luis Leon Sanchez, Matti Breschel, Michael Matthews, Carlos Barredo, Tom Slagter, Coen Vermeltfoort, Maarten Wynants... Daar staat volgens mij alleen het vertrek van Menchov tegenover. Nuyens heeft niks laten zien.

LL Sanchez en Breschel zijn toch wel de meest in het oogspringende namen. Attractieve renners. Matthews schijnt een toptalent te zijn.

De nieuwkomers bij Rabo: Theo Bos, Luis Leon Sanchez, Matti Breschel, Michael Matthews, Carlos Barredo, Tom Slagter, Coen Vermeltfoort, Maarten Wynants... Daar staat volgens mij alleen het vertrek van Menchov tegenover. Nuyens heeft niks laten zien.

LL Sanchez en Breschel zijn toch wel de meest in het oogspringende namen. Attractieve renners. Matthews schijnt een toptalent te zijn.

Nuyens, Menchov, Kozontchuk, Postuma, Stamsnijder, Reus, Moerenhout, Ardila en Flens vertrekken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven