LennyMclean
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True, maar ik hoop dat gilbert wint. Zou hem ook goeddoen na de kleine teleurstelling van het wk.Moet hij wel afrekenen met een Gesink in vorm en er zijn nog wel wat meer renners zoals een Nibali die toch nog steeds goede benen hebben.
Hogerland was gisteren ook weer redelijk, nog niet top, maar wel een renner die je niet moet laten wegrijden.
Trouwens gisteren 4 Nederlandse renners in de top 20, gelet op het veld een knappe prestatie.
Cunego heeft volgens mij zijn seizoen afgesloten wegensleveringsproblemente veel vermoeidheid.

wel mooi
de man wint van wie men zegt dat hij niet kan winnen wegens geen eindsprint
gesink is een topper

De nieuwkomers bij Rabo: Theo Bos, Luis Leon Sanchez, Matti Breschel, Michael Matthews, Carlos Barredo, Tom Slagter, Coen Vermeltfoort, Maarten Wynants... Daar staat volgens mij alleen het vertrek van Menchov tegenover. Nuyens heeft niks laten zien.
LL Sanchez en Breschel zijn toch wel de meest in het oogspringende namen. Attractieve renners. Matthews schijnt een toptalent te zijn.
Nuyens, Menchov, Kozontchuk, Postuma, Stamsnijder, Reus, Moerenhout, Ardila en Flens vertrekken.