Viss
Cool Novice
- Waardering
- 4
Hmm, alleen Moerenhout ga ik missen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien wel, al had ik die standaard 4e, 5e of 6e plaats van hem bij de tijdritten afgelopen jaren nu ook wel gezien. Niets dan lof voor hem, maar winnen deed die (afgezien van NK's) niet of zelden.
Hopelijk laat de nieuwe garde direct van zich spreken.
De man met de meeste potentie op het winnen van een vette vis (Vlaanderen of Roubaix) Breschel dus, die is flink geblesseerd, dus hoop dat die komend voorjaar nog zijn niveau van vorig jaar haalt, en liefst nog stukje beter, wil hij dus echt iets groots winnen.
Breschel is al bezig met zijn revalidatie op Tenerife. Dus ik denk wel dat hij er wel staat.
Top! Hoop dat die goed fit raakt voor de voorjaarsklassiekers. Naar Langeveld ben ik ook wel benieuwd, al ben ik bang dat het toch net niet is bij hem. Hopelijk word ik hierin gelogenstraft. Hoogerland gaat Ricco helpen in de Giro lees ik net en Stuart O'Grady heeft weer eens een paar ribben gebroken, die man breekt gewoon iedereen jaar een paar botten, onvoorstelbaar.
Langeveld viel vorig jaar gewoon tegen en is volgens mij op weg om de zoveelste knecht te worden bij Rabo.

De Vlamen vinden Boom alleen een toffe peer omdat hij de Vlaamse volkssport een beetje spannend maakt. Gelukkig hebben ze nu Stybar erbij. Anders lijkt het WK veldrijden meer op de Belgische open kampioenschappen.
Afwachten hoe Boom zich ten opzichte van vorig jaar heeft ontwikkeld. En Dekker moet zich eerst maar eens bewijzen voor hij als aanwisnt kan worden gezien.